Ik moest direct na de finale in de auto naar Sneek, optreden voor erg dronken publiek in een Veemarkthal of zo. In Sneek zat ik vast in het verkeer en men liep zo hier en daar over de auto's. Ik kan gelukkig heel boos kijken, dus dat is me bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal een aardig feestje zijn geweest dan. [ afbeelding ]
Jezus Charistasquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef ZOA het volgende:
Dit is ook een hoop TT
Overigens is die Truus een behoorlijk lekker ding al zie je er in deze hoedanigheid weinig van
Zeg oop maar dat ie z'n WAO'tje beter niet in kan zetten op een 1.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ajax zaterdag van PSV wint worden ze kampioen, aldus Oop
[ afbeelding ]
Ze dienen alleen hun schenen goed in te pakken voor die Eindhovenaren
Op deze cap kijkt Oop tevreden dat we weer terug zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze dienen alleen hun schenen goed in te pakken voor die Eindhovenaren
Ach joh, zo gaan we langzaam richting Pasen.quote:
En daarna is het al snel weer Kerst.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach joh, zo gaan we langzaam richting Pasen.
Eerst oud en nieuw, dan Kerst en dan Pasenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna is het al snel weer Kerst.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eerst oud en nieuw, dan Kerst en dan Pasen
Nu al? Is-ie ziek of zo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit af voor vanavond
[ afbeelding ]
Hij moet morgen vroeg opquote:
En komende zomervakantie kunnen we met z'n allen mee met Oop naar Lourdes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En daarna weer Kerst en zomervakantie.
Oop in Lourdes? De Heilige Maagd dondert van verbijstering van d'r sokkeltje..quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
En komende zomervakantie kunnen we met z'n allen mee met Oop naar Lourdes.![]()
We pleuren hem in dat water en hij kan weer alles.
Als dat betekent dat ie zelf zijn bier moet gaan halen dan heeft die ouwe vast z'n bedenkingen ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
En komende zomervakantie kunnen we met z'n allen mee met Oop naar Lourdes.![]()
We pleuren hem in dat water en hij kan weer alles.
Ik opteer voor chili , en dan lekker pittigquote:Op woensdag 28 november 2012 09:09 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En, wat staat er vandaag op het..
[ afbeelding ]
Toch elke keer weer een beetje spannend!
Het is maar goed dat we geen geur pc hebben danquote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik opteer voor chili , en dan lekker pittig
quote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ie zelf zijn bier moet gaan halen dan heeft die ouwe vast z'n bedenkingen ...
Goedemorgen vrienden van opa op deze prachtige nieuwe dag![]()
en voor alle nitwits die zo hun best gedaan hebben om dit topic gesloten te krijgen; nananenana
Hintje:quote:Op woensdag 28 november 2012 09:09 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En, wat staat er vandaag op het..
[ afbeelding ]
Toch elke keer weer een beetje spannend!
Zo iets jaquote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Jian het volgende:
[
en voor alle nitwits die zo hun best gedaan hebben om dit topic gesloten te krijgen; nananenana
Ben blij dat opa het zegt, nog even en hij staat elders onderaan in de poulequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |