Moet je Oop maar niet proberen te pakken met zijn kleindochterquote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik in een timelapse van onvoorstelbare domheid terecht gekomen?
Ja, ga maar even afkoelen, dat is denk ik wel goed. Vreselijke man, een beetje een foto van een sikkeneurig kijkend jongetje plaatsen en insinueren dat het een kleinkind van Oop is, hoe kun jequote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een tijdje op m'n handen zitten anders is deze reeks zo weer gesloten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een tijdje op m'n handen zitten anders is deze reeks zo weer gesloten.
Ik vind wel dat we hem nu hard genoeg aangepakt hebben Heks, okee, het was een geweldige overtreding van de hier geldende normen en waarden, maar we moeten ook bereid zijn Scrut te vergevenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer he als je een keertje op je woorden gepakt wordt en niet iedereen het leuk vind wat je steeds post om maar *lollllig* over te komen, wees een volwassen vent en klagen kan je bij Danny of Gert.
even goede vrienden hoor, heb een zwak voor Schrutz dus slotje eropquote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we hem nu hard genoeg aangepakt hebben Heks, okee, het was een geweldige overtreding van de hier geldende normen en waarden, maar we moeten ook bereid zijn Scrut te vergeven
Nog wel, Scrut gaat wat over de schreef dus dat proberen we nu in goede banen te leiden zodat we niet weer een nieuwe sluiting tegemoet gaan. Ik denk dat we het gaan redden, maar het zal kantje boord zijn.quote:
drijgbriefen,kogelstukken en poedermails kan ook wel eens voor een sluiting zorgen..........quote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog wel, Scrut gaat wat over de schreef dus dat proberen we nu in goede banen te leiden zodat we niet weer een nieuwe sluiting tegemoet gaan. Ik denk dat we het gaan redden, maar het zal kantje boord zijn.
Pak die scrutz dan maar ff goed aan want weer een sluiting kunnen wij niet gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog wel, Scrut gaat wat over de schreef dus dat proberen we nu in goede banen te leiden zodat we niet weer een nieuwe sluiting tegemoet gaan. Ik denk dat we het gaan redden, maar het zal kantje boord zijn.
dat is een mooie rooiequote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Zondag is de grote dag: dan wordt in Huize Oop de kerstboom opgezet. Om alvast in de sfeer te komen heeft Oop Oma al een mooie kerstster cadeau gedaan. En uiteraard komt ook deze kerstster van Leo!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoet maarquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik nog moet zeggen![]()
Blllllgg brr bnin vawoti soedeloekoe roe?
Oop's kleinkind klinkt helemaal niet zo, die kan al veel beter praten, waarom doe je dit tochquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe nou maar rustig aan Schrutz, alles komt goed en kusje eropquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |