SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Sta op, dan liggen ze er niet meer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet plassen maar er liggen twee katten op mijn schoot“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja maar ze wassen elkaar..... So cutequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sta op, dan liggen ze er niet meer.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik had dan over poesjes pissen genomen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Zijn toch niet mijn kattenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu moet ie z'n katten gaan wassen
[..]
Vinden zevast niet leuk hoor![]()
![]()
Laat het maar, Samzz gaat ze toch niet leuk vindenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar ze wassen elkaar..... So cute.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Dat is voor sommige mensen vast wel done hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
Ik had dan over poesjes pissen genomen.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ga echt stuk om 'rappers in de sneeuw'
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat is lieffffquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar ze wassen elkaar..... So cuteDOE NIET ZO ONVERSCHILLIGquote:
I know, maar het klinkt uitdagenderquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is voor sommige mensen vast wel done hooren denk dat de meeste mensen dat not done vinden
.
Sorryquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is lieffff
[..]
DOE NIET ZO ONVERSCHILLIG![]()
![]()
Ik vind t allemaal prima, zolang ze t niet bij doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
I know, maar het klinkt uitdagenderen denk dat de meeste mensen dat not done vinden
.
Daarbij voel ik me niet zo uitdagend![]()
In je broek en over je bank pissen is dat niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar ze wassen elkaar..... So cute“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar ze wassen elkaar..... So cute.
![]()
Mijn katten zijn schatjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is lieffff
[..]
DOE NIET ZO ONVERSCHILLIG
Kan ze echt uren knuffelen
Zie je, ik zei het alquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In je broek en over je bank pissen is dat niet.. Samzz haat katten en weet niet wat ze mist
.
Jij pist liever over je bank dan dat je die katten van je schoot af gooit?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je, ik zei het al. Samzz haat katten en weet niet wat ze mist
.
![]()
Dat is raaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij pist liever over je bank dan dat je die katten van je schoot af gooit?![]()
Nee hoor, ik gooi ze er gewoon afquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij pist liever over je bank dan dat je die katten van je schoot af gooit?, die komen wel terug
.
Wat een conclusiequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je, ik zei het al. Samzz haat katten en weet niet wat ze mist
.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou danquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gooi ze er gewoon af, die komen wel terug
.
.
![]()
Maar ik heb wel gelijkquote:, ok je haat ze misschien niet, maar je hebt er ook niet veel mee
.
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIEquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik zal jou eens.....quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIE![]()
Maar waarom zou ze dan niet weten wat ze mist? Ik heb vrij weinig met hamsters, weet ik nu niet wat ik mis?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gelijk, ok je haat ze misschien niet, maar je hebt er ook niet veel mee
.
Nee hoor, aan hamsters mis je nietsquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze dan niet weten wat ze mist? Ik heb vrij weinig met hamsters, weet ik nu niet wat ik mis?.
Je zou mij zeker eens concluderen, is het niet?quote:
ncis:la nu.
Vooral als ik net ge...... Heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan ....
Ja dat is wel zo fris
Elke keer hetzelfde aanbah
Rustig aan.![]()
Nee, aan je haren trekkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je zou mij zeker eens concluderen, is het niet?.
Oh wacht...![]()
douched?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral als ik net ge...... Heb.
Logisch wel![]()
Nu ga je te vurrrrrrrrrr eh.. TE VURRRRRRRRRRRRRR ZEG IK JEquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, aan je haren trekken.
Oh wacht...
Ik zei 'oh wacht'quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu ga je te vurrrrrrrrrr eh.. TE VURRRRRRRRRRRRRR ZEG IK JE![]()
![]()
Nee, je hebt niet gelijk. Ik vind katten leuk, bij een ander. Ik ga ook echt werken met de beesten waar ik een hekel aan heb, dudequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gelijk, ok je haat ze misschien niet, maar je hebt er ook niet veel mee
.
.
Ik werk nog maar 2 jaar met katten. Natuurlijk weet ik niet wat ik misquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze dan niet weten wat ze mist? Ik heb vrij weinig met hamsters, weet ik nu niet wat ik mis?.
Wil je mijn katje zien? :$quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet gelijk. Ik vind katten leuk, bij een ander. Ik ga ook echt werken met de beesten waar ik een hekel aan heb, dude.
Ja godver.... Ti's ook nooit goed hierzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dierenbeul
beetje katjes wegtrappen
quote:Sowieso, die conclusie trekken nadat je zegt dat pissen op je bank niet handig isquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet gelijk. Ik vind katten leuk, bij een ander. Ik ga ook echt werken met de beesten waar ik een hekel aan heb, dude.
![]()
![]()
Nee, want ik schijn katten te hatenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil je mijn katje zien? :$.
Wat is dat? Een kat? Is dat lekker?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk nog maar 2 jaar met katten. Natuurlijk weet ik niet wat ik mis.
Ik duw haar in je face, zal je lerenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik schijn katten te haten.
![]()
![]()
Ja, dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, die conclusie trekken nadat je zegt dat pissen op je bank niet handig is.
Ik denk dat je dat aan de afhaal Chinees moet vragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat is dat? Een kat? Is dat lekker?.
Ok, sorry, dan had ik een verkeerd beeld van jequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Maar je was zo duidelijk over katten enzo
. Sorry
.
Ik bel ze morgen:$quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.
[..]
Ik denk dat je dat aan de afhaal Chinees moet vragen.
Ik denk dat het naar lolly's smaakt, al dat gelik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat is dat? Een kat? Is dat lekker?Rustig aan.![]()
Waarom moet je daar aan likken dan, ik ben 12, wat is dezedieditdatquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het naar lolly's smaakt, al dat gelik.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Die conclusie trok ik na andere posts over katten die ik gezien had! En ik blijk het fout te hebben, sorry hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, die conclusie trekken nadat je zegt dat pissen op je bank niet handig is.
Moet niet, maar schijnt lekker te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Waarom moet je daar aan likken dan, ik ben 12, wat is dezedieditdatRustig aan.![]()
Ik heb nergens een negatieve post van Samzz gezien over katten, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die conclusie trok ik na andere posts over katten die ik gezien had! En ik blijk het fout te hebben, sorry hoor.
.
![]()
Nofi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, sorry, dan had ik een verkeerd beeld van je. Maar je was zo duidelijk over katten enzo
. Sorry
.
Dan was je toen niet onlinequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nergens een negatieve post van Samzz gezien over katten, maar dat zal wel aan mij liggen.
.
Ik heb wel eens gezegd dat het niet mijn dieren zijn. Maar dat is volgens mij niet perse negatiefquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nergens een negatieve post van Samzz gezien over katten, maar dat zal wel aan mij liggen.
. Ik zou ze niet in huis willen en ik ben teveel liefhebber en te sociaal om ze maar gewoon buiten rond te laten lopen.
Die van mij komt alleen buiten aan d'r lijntje, true storyquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat het niet mijn dieren zijn. Maar dat is volgens mij niet perse negatief. Ik zou ze niet in huis willen en ik ben teveel liefhebber en te sociaal om ze maar gewoon buiten rond te laten lopen.
Klopt, maar het kwam wel negatief overquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat het niet mijn dieren zijn. Maar dat is volgens mij niet perse negatief. Ik zou ze niet in huis willen en ik ben teveel liefhebber en te sociaal om ze maar gewoon buiten rond te laten lopen.
. Mijn fout dus
.
Helemaal prima, tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die van mij komt alleen buiten aan d'r lijntje, true story.
Die van mij komen nog niet eens op het balkon zolang het net nog niet hangt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die van mij komt alleen buiten aan d'r lijntje, true storyThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat moet dan middenin de nacht zijn geweest, of vorige week na 10'en.quote:Ja, dat klopt. Maar dat is niet negatief, imo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iets niet willen is niet gelijk aan hekel hebben aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klopt, maar het kwam wel negatief over. Mijn fout dus
.
Vandaar dat bandjequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die van mij komt alleen buiten aan d'r lijntje, true story![]()
![]()
Jaja ik snap nu wat je bedoeldequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets niet willen is niet gelijk aan hekel hebben aan..
Ze lijkt het wel leuk te vinden jaquote:.. Mja veel te bang ook dat ze hier eens in paniek de weg op vliegt ofzo
Ruimte genoeg hier en een beetje frisse lucht vindt ze wel fijn dus ja :$quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij komen nog niet eens op het balkon zolang het net nog niet hangt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Was gisteren of eergisterenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet dan middenin de nacht zijn geweest, of vorige week na 10'en..
Lol, die is niet van/voor haar ehquote:.. Beetje groot
Ze heeft zo'n harnasding
Ja ik moet dat net ook snel ophangenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze lijkt het wel leuk te vinden ja.. Mja veel te bang ook dat ze hier eens in paniek de weg op vliegt ofzo
[..]
Ruimte genoeg hier en een beetje frisse lucht vindt ze wel fijn dus ja :$, ook voor mezelf trouwens
, kan ik weer eens wat meer luchten
.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol, die is niet van/voor haar eh.. Beetje groot
Ze heeft zo'n harnasdingIk heb 'm niet gepast of zo
![]()
![]()
Nou.. DOEN dus.. Zodra het ff "uitkomt"quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik moet dat net ook snel ophangen, ook voor mezelf trouwens
, kan ik weer eens wat meer luchten
.
Oftewel, je mist weleens watquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, gisteravond was ik er ook niet. Maar overdag wel.. Maar ik weet ondertussen dat ze het niet zo bedoelde als dat het op mij overkwam, dus wat mij betreft zitten we weer op een lijn
. Oftewel niet te snel oordelen jij
.
Warm-wordt-zequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor een HETE douche want koud
Dag![]()
![]()
Die halsband paste om een niet nader te noemen persoon d'r nek ehquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veelIk heb 'm niet gepast of zo
![]()
Nee, zo dik is m'n kat niet
Heel binnenkortquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. DOEN dus.. Zodra het ff "uitkomt". iig voor de lente, want dan wordt het weer deur open tijd
.
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heel binnenkort. iig voor de lente, want dan wordt het weer deur open tijd
.
Ik oordeel heul niet snelquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel, je mist weleens wat. Maar ik weet ondertussen dat ze het niet zo bedoelde als dat het op mij overkwam, dus wat mij betreft zitten we weer op een lijn
. Oftewel niet te snel oordelen jij
.
Hehe, ojaquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die halsband paste om een niet nader te noemen persoon d'r nek eh![]()
Nee, zo dik is m'n kat niet. Dat is maar goed ook
.
![]()
Slaap lekker jongenquote:
Ik ga ook ff fok afsluiten en m'n muziek keihard aanzetten
quote:Jij ook alvast slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen
Ik ga ook ff fok afsluiten en m'n muziek keihard aanzetten![]()
![]()
![]()
Wellesquote:.
Slaap lekkerquote:![]()
.
Trustequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen
Ik ga ook ff fok afsluiten en m'n muziek keihard aanzetten.
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik ookquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb het iig lekker warmquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop jij ook![]()
Truste buuf Raene. Dat helpt.
Trusten.
Truste Samzz, LoLa
![]()
en Raene
![]()
.
Ik ben er nog / weerquote:. Maar ook niet al te lang denk ik
. Voor 1 uur mijn bed in
.
Ik slaap niet. Ik vermaak me nog even in Sex FB.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik zag het, ouwe rellerquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap niet. Ik vermaak me nog even in Sex FB.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zet je hem uitquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er gaat morgen weer een wekker dat is pas flauw.
Lol, ik ga slapen![]()
.
Dronken is goedquote:Op woensdag 28 november 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo ben ik weer
beetje dronken, maargoed
tja, laatste training voor de winterstop hequote:Nu pizza in de oven
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Moet ook wel op dit tijdstipquote:Op woensdag 28 november 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo ben ik weer
beetje dronken, maargoed.
Maar toch ben je hetquote:.
Hoiquote:.
Pizzaquote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja, laatste training voor de winterstop heNu pizza in de oven
Ik ben wel standaard om acht uur wakker, hoe laat ik ook ga slapen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
Gewoon? Biologisch wakker om 8 uur?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
Ik allicht 11 uur, maar dan blijf ik liggen en tuk ik er nog 3 achteraan als ik wil volgens mij.Rustig aan.![]()
Ja. Ik word om acht uur wakker. Dan moet ik naar de wcquote:Op woensdag 28 november 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon? Biologisch wakker om 8 uur?
Ik allicht 11 uur, maar dan blijf ik liggen en tuk ik er nog 3 achteraan als ik wil volgens mij.. Daarna kan ik nog wel een uurtje slapen, maar het wordt geen diepe slaap of zo.
Brr dat is erg onnatuurlijk voor mijquote:Op woensdag 28 november 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
. Rond 10 uur gaat mijn wekker en rond 11 uur kom ik er dan wrs uit
.
Morgen moet ik wel, want wil nog een trainingspak kopen voor ik rond 2 uur ga fitnessen.
Zou ik ook eens moeten doen...quote:Op woensdag 28 november 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik word om acht uur wakker. Dan moet ik naar de wc. Daarna kan ik nog wel een uurtje slapen, maar het wordt geen diepe slaap of zo.
Rustig aan.![]()
Mijn blaas wil rond acht uur geleegd wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr dat is erg onnatuurlijk voor mij. Rond 10 uur gaat mijn wekker en rond 11 uur kom ik er dan wrs uit
.
Morgen moet ik wel, want wil nog een trainingspak kopen voor ik rond 2 uur ga fitnessen.
.
Ik ook niet. Toch moet ik plassenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik drink niet zoveel in de avond / pis het allemaal gelijk weer weg..
Jammer Samzz
Ik zou ook eerder wakker moeten worden eigenlijk... Blijf als een gare liggen als ik niks hoef te doen.Rustig aan.![]()
Ik vind het niet zo erg. Ik moet alleen wel uitkijken voor wallen. Maar dat is niet zo'n issue als je alleen maar op je reet zit omdat je een verrotte knie hebt.
Mijn blaas heeft zich gelukkig aangepastquote:Op woensdag 28 november 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn blaas wil rond acht uur geleegd worden.
. Maar als ik ochtenddienst heb, dat wil zeggen om 6 uur opstaan, dan voel ik me de hele dag k*t
. Gelukkig zijn dat maar 2 dagen per 10 dagen
.
Ik ben weer klaarwakker
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Ik moet alleen wel uitkijken voor wallen. Maar dat is niet zo'n issue als je alleen maar op je reet zit omdat je een verrotte knie hebt.
![]()
KUSJEEHH
Rustig aan.![]()
Als ik de kans krijg en mezelf niet uit bed sleur blijf ik ook liggen, afgelopen weken al regelmatig meegemaakt dat ik om 2 uur smiddags pas uit bed kwamquote:Op woensdag 28 november 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
Jammer Samzz
Ik zou ook eerder wakker moeten worden eigenlijk... Blijf als een gare liggen als ik niks hoef te doen.. Maar daar baal ik dan wel van
.
Will doquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Why eigenlijk?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg en mezelf niet uit bed sleur blijf ik ook liggen, afgelopen weken al regelmatig meegemaakt dat ik om 2 uur smiddags pas uit bed kwam. Maar daar baal ik dan wel van
.
Rustig aan.![]()
Waarom ik blijf liggen of waarom ik ervan baal ?quote:.
Heb de hele dag in bed gelegen door heftige koppijnquote:Op woensdag 28 november 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Is er een specifieke reden verder dat je niet kunt pitten?
Meer kusjes nodig denk ik van leuke mannen.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb de hele dag in bed gelegen door heftige koppijn
Rustig aan.![]()
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer kusjes nodig denk ik van leuke mannen.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Denk het wel, en als dat niet helpt kan die je altijd nog een beetje verzorgen enzo, dat is ook wel fijn.quote:Rustig aan.![]()
Bestaan zulke mannen?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het wel, en als dat niet helpt kan die je altijd nog een beetje verzorgen enzo, dat is ook wel fijn.
Jawel, maar vaak zijn ze zo gevoelig dat ze dermate bang zijn voor een afwijzing dat ze meisjes maar eng gaan vinden dusja...quote:
Maar er zijn altijd wel uitzonderingen te vinden... Moet je alleen geluk hebben.Rustig aan.![]()
Lol, een leuke meid van 12 jaar geleden ofzo die al een jaar of 4 in Californië woont reageert op mijn reis bericht op facebook. Ze wil me helpen met mijn reis plannen, supertof natuurlijk, maar wil dr dan ook weer eens ontmoeten uiteraard
. Ookal heeft ze ondertussen een vriend en een hond
.
Heeft de hond al een vriend?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:50 schreef DaMook het volgende:
Lol, een leuke meid van 12 jaar geleden ofzo die al een jaar of 4 in Californië woont reageert op mijn reis bericht op facebook. Ze wil me helpen met mijn reis plannen, supertof natuurlijk, maar wil dr dan ook weer eens ontmoeten uiteraard
.
Rustig aan.![]()
quote:
Jijquote:.
Maar klinkt leuk allemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 00:50 schreef DaMook het volgende:
.
Wat was je bericht op facebook?Rustig aan.![]()
Iets met reis plannen naar Cali of Hawaii en camper of hostelquote:Op woensdag 28 november 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar klinkt leuk allemaal
Wat was je bericht op facebook?.
Ik neig vooral naar Cali en camper.
Tot mijn 18 met ouders jaquote:, vooral naar italie
. DE reis die ik nog wil maken is naar cali en/of hawaii
. Wil ik al jaren..
Ik ben nooit op vakantie geweest met mijn ouder...quote:Op woensdag 28 november 2012 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tot mijn 18 met ouders ja, vooral naar italie
. DE reis die ik nog wil maken is naar cali en/of hawaii
. Wil ik al jaren..
Vorig jaar voor het eerst op vakantie met vrienden naar turkije, zo bijzonder vond ik het niet.Rustig aan.![]()
Ondertussen een uitnodiging om naar den haag te komen. Ook maar eens doen, maar dat kan misschien dit jaar nog
.
DE reis staat iig nog niet vast. Ga er nu ook niet verder mee, want ik ga slapen.
Slaap lekker alvastquote:![]()
![]()
![]()
.
Die klb stamgasten zijn een stel lompe horken bij elkaar...
Beetje respectloos ook zo nu en dan.
Rustig aan.![]()
Net zegt ''Ircute'' in een topic dat haar moeder afgelopen zondag was overleden...
Zegt fascination: ''zullen we dan maar overgaan op ''je vader'' grappen?''
Nou sorry hoor... Als dat waar was van haar moeder dan ga je naar mijn mening ver over de scheef.
Rustig aan.![]()
Ja, ze reageert er wel erg luchtig op.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Net zegt ''Ircute'' in een topic dat haar moeder afgelopen zondag was overleden...
Nou sorry hoor... Als dat waar was van haar moeder dan ga je naar mijn mening ver over de scheef.![]()
What did you do?quote:Op woensdag 28 november 2012 01:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu een beetje uitgeblust, maar het was een goede avondRustig aan.![]()
Filmpje kijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zoveel, filmpje kijken, fokken, studeren.
Rustig aan.![]()
Denk eens na.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Nou sorry hoor... Als dat waar was van haar moeder dan ga je naar mijn mening ver over de scheef.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Pubers die seks en gestoorde ouders hebben, en verder nog wat mensen vermoorden en wiet roken.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
Waar gaat die over? Dan zal ik hem downloaden.![]()
Ik ben liever safe wat dat betreft Fascination...quote:
Het kan dus dat is voor mij voldoende om er voorzichtig mee te zijn.Rustig aan.![]()
Whehe. Ik wou ook al zeggen, terug naar je eigen topicquote:Op woensdag 28 november 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
Keb wel echt de indruk dat ik fok stalkers hebt.![]()
![]()
Hoe kan zo'n standaardopmerking zonder kwetsende intentie van iemand van het internet die je niet kent kwetsend zijn? Het zou anders zijn als ik wist van de dood van haar moeder en er dan een lelijke opmerking over maakte.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben liever safe wat dat betreft Fascination...
Het kan dus dat is voor mij voldoende om er voorzichtig mee te zijn.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik?quote:
Weetje, ik ken jullie relatie niet... Voor hetzelfde geld zit IrCute ook een beetje te geinen..quote:Op woensdag 28 november 2012 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n standaardopmerking zonder kwetsende intentie van iemand van het internet die je niet kent kwetsend zijn? Het zou anders zijn als ik wist van de dood van haar moeder en er dan een lelijke opmerking over maakte.
Het gaat niet zozeer om die post zonder kwetsende intentie, het gaat er meer om hoe jij omging met het bericht dat haar moeder afgelopen zondag was overleden ''zullen we dan maar overgaan op je vader grappen?''
Tjah ehh sorry hoor... Maar ik vind het niet iets om luchtig over te doen - mocht het waar zijn -
Voor hetzelfde geld zitten jullie maar een beetje te geinen en is er niks aan de hand.Rustig aan.![]()
Lees het nog eens een keer rustig na.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, ik ken jullie relatie niet... Voor hetzelfde geld zit IrCute ook een beetje te geinen..
Het gaat niet zozeer om die post zonder kwetsende intentie, het gaat er meer om hoe jij omging met het bericht dat haar moeder afgelopen zondag was overleden ''zullen we dan maar overgaan op je vader grappen?''
Tjah ehh sorry hoor... Maar ik vind het niet iets om luchtig over te doen - mocht het waar zijn -
Voor hetzelfde geld zitten jullie maar een beetje te geinen en is er niks aan de hand.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is geen grapje helaas. En de opmerking over '' je vader grappen'' was ook ongepast aangezien ik ook geen vader meer hebquote:Op woensdag 28 november 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, ik ken jullie relatie niet... Voor hetzelfde geld zit IrCute ook een beetje te geinen..
Voor hetzelfde geld zitten jullie maar een beetje te geinen en is er niks aan de hand.Ik ken Fascination verder totaal niet, maar ik vind wel dat je met zulke opmerkingen mag oppassen, vooral omdat het totaal irrelevant was op wat ik zei
, tis niet dat ik enorm gekwetst ben, maar er had wel een ''sorry, wist ik niet'' vanaf gekund.
![]()
Blijkbaar heb ik het dan toch niet verkeerd gezien...quote:Op woensdag 28 november 2012 01:51 schreef Fascination het volgende:
Lees het nog eens een keer rustig na.
Ik weet niet of je autistisch bent verder? Serieuze vraag... Niet beledigend bedoelt.Rustig aan.![]()
Ik kan gewoon nog vaker wegblijven dan ik al deed.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Loefje!quote:Op woensdag 28 november 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nog vaker wegblijven dan ik al deed.Rustig aan.![]()
Ja hoi enzo.quote:C'est la vie
Jaquote:C'est la vie
Jeetje.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het dan toch niet verkeerd gezien...
Ik weet niet of je autistisch bent verder? Serieuze vraag... Niet beledigend bedoelt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Januariquote:Op woensdag 28 november 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij ergens jarig dan?C'est la vie
Op naar Londen. Tot zaterdag lieve mensen!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Denk het niet maar dat zie ik dan weer wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das bijna jonge![]()
Ga je nog een fok-autisten party geven?C'est la vie
Veel plezier meid, als je iets ziet wat ik moet zien moet je het zeggenquote:Op woensdag 28 november 2012 02:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op naar Londen. Tot zaterdag lieve mensen!
Rustig aan.![]()
Oh, ik denk hij is vroeg wakker want hij moet ook vroeg bij de fysio zijn, maar dat valt dus weer tegenquote:Op woensdag 28 november 2012 06:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Euj man
Ja, moet er om half 11 zijn.
![]()
Mja, weer heerlijk slecht geslapenquote:Op woensdag 28 november 2012 06:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik denk hij is vroeg wakker want hij moet ook vroeg bij de fysio zijn, maar dat valt dus weer tegen.
Weet niet wat het allemaal is
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Meh dat is wel kut man.quote:Op woensdag 28 november 2012 06:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, weer heerlijk slecht geslapen
Weet niet wat het allemaal is![]()
Zo lang ik het niet ruik, maak je het maarquote:Op woensdag 28 november 2012 07:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
7 uur en ik heb zin in een gehaktbal met pindasaus.
![]()
Meh, stom.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendhum.... Het schijnt allemaal erg grappig te zijn...![]()
Ocharmequote:Op woensdag 28 november 2012 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendhum.... Het schijnt allemaal erg grappig te zijn...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moggequote:Op woensdag 28 november 2012 08:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Altijd gezellig de juffen in Hoek van Holland.
![]()
quote:Klinkt interessant. Vanavond eens downloadenquote:Op woensdag 28 november 2012 01:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pubers die seks en gestoorde ouders hebben, en verder nog wat mensen vermoorden en wiet roken..
![]()
Have funquote:Op woensdag 28 november 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan naar het sinterklaasmuseum... Hoofdpijn en 2 klassen kinderen.
![]()
Sterktequote:Op woensdag 28 november 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan naar het sinterklaasmuseum... Hoofdpijn en 2 klassen kinderen
Ik wacht jouw review wel afquote:Op woensdag 28 november 2012 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Klinkt interessant. Vanavond eens downloaden.
Moet je nog wel even wachten. Er staat nog 50GB te wachtenquote:.
http://www.moviemeter.nl/film/8412![]()
Tjongequote:Op woensdag 28 november 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je nog wel even wachten. Er staat nog 50GB te wachten.
http://www.moviemeter.nl/film/8412
Ik moet echt weer eens gebruik maken van mn biospasje ook..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar als mijn laptop goed staat kan ik met 2MB/s downloaden, dus dat gaat wel relatief snel.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjonge
Ik moet echt weer eens gebruik maken van mn biospasje ook..
Hehe, die heb ik niet eens.
![]()
Dat verhaal van die ex neuroloog, wat een mongool. 10 jaar cel en levenslang TBS voor die lul.
(zou wel redelijk gepast zijn lijkt me)
Zal wel paar uur prikken worden.Rustig aan.![]()
Kerstmuziek, altijd een schijthekel aan, die slechte muziek die ieder jaar weer kapot gedraaid moet worden.![]()
Als het dan 1 dag op de radio kwam max en alle nummers 1 keer, oke, dat zit ik wel uit, maar dit is gewoon pure ''de tifus aan kingtoppie radio''Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Kerstmuziek. 100000000000000000000x dezelfde liedjes op de radio
.
Rustig aan.![]()
ik nietquote:Maar daarom ontvlucht ik ook altijd de feestdagen
Dit is wel beterquote:
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik nietMaar daarom ontvlucht ik ook altijd de feestdagen
![]()
![]()
Ik ben net op mijn werk en nu al bekaf
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Seks in de auto is best vermoeiend.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
Ik ben net op mijn werk en nu al bekaf![]()
Ja lullig is datquote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Jeuk en niet mogen krabben... dat is kut
Met mijn bekken lukt dat op dit moment niet hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seks in de auto is best vermoeiend.Ik heb echt wel wat ruimte nodig.
Anders kom ik niet meer overeind
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Oja, je was zwanger toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Met mijn bekken lukt dat op dit moment niet hoorIk heb echt wel wat ruimte nodig.
Anders kom ik niet meer overeindIk kan me zo geen plek verzinnen waar ik niet bij zou kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of op plekken waar je niet bij kunt.
![]()
Waarheen?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik nietMaar daarom ontvlucht ik ook altijd de feestdagen
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Waar moet ik heen... Ik kan niet naar Duitslaaaand.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Why not?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar moet ik heen... Ik kan niet naar Duitslaaaand.Rustig aan.![]()
Waarom kan je niet naar Duitsland?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar moet ik heen... Ik kan niet naar Duitslaaaand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: