Hele grote zonnebril op dan! Vervelend hoor...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef MaJo het volgende:
laatste dagen een beetje aan het aanklooien met eten en al twee weken niet gesport
en wegens eczeem rondom mijn oog hoofdpijn (ja dat kan blijkbaar) dus ik moet makeuploos en met vaseline op mijn gezicht door het leven dus genoeg reden om me te verschuilen in bed en weer te slapen
Eczeem suckt, en koppijn wanneer iets bij je oog loopt te klieren kan idd goed. Heb je er niet wat anders voor dan vaseline? Ik gooi er altijd cortisolzalf op als het erg opvlamt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef MaJo het volgende:
laatste dagen een beetje aan het aanklooien met eten en al twee weken niet gesport
en wegens eczeem rondom mijn oog hoofdpijn (ja dat kan blijkbaar) dus ik moet makeuploos en met vaseline op mijn gezicht door het leven dus genoeg reden om me te verschuilen in bed en weer te slapen
Lol!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben al 20 kg kwijt!
Owww daar zie je niks van??
Nee ik ben ze toch ook kwijt?
Oh die had van mij ook een dergelijke blik gehadquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol!![]()
+
Had ik al verteld van die vriend die op kraamvisite kwam en me grappig bedoeld vroeg: "ik dacht dat je al bevallen was?".
Ha. Ha.
Gelukkig kan ik ertegen, maar ik ken genoeg vrienden van ons hem dood hadden doen neervallen door hun blik
quote:Dat is de dood.
Ik sta aan de rand van het strand.
In de ochtendbries glijdt een zeilboot
naar de oceaan.
Hij is schoonheid,
hij is leven.
Ik kijk hem na
tot hij aan de horizon verdwijnt.
Naast mij zegt iemand:
"Hij is weg."
Waarheen,
uit mijn gezichtveld verdwenen,
dat is alles.
Hij draagt zijn mast even hoog
en zijn romp heeft nog altijd de kracht
om zijn menselijke lading te dragen.
Zijn verdwijning uit mijn gezichtsveld
is iets in mij, niet in hem.
En net op het ogenblik
dat iemand naast mij zegt;
"Hij is weg."
zijn er anderen die hem
aan de horizon zien verschijnen
en naar hem toe glijden,
en die vol vreugde roepen;
"Daar is hij!"
Dat is de dood.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Het was mooi
En druk!En mooi
![]()
[..]
Gaat het weer een beetje?? En hoest met huisvirus?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over een half uurtje thuis van m'n werk. Beetje jammer alleen dat woensdag m'n vrije dag is.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Perruche het volgende:
Neem je toch een andere vrije dag, DaD? Hoe is het eigenlijk met Baardmans, komt die nog steeds zo laat thuis van z'n werk?
Euh. Jullie weten wat voor werk ik doe?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
DaD: http://www.rijksoverheid.(...)k-veel-overwerk.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |