Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:36 schreef Smack10 het volgende:
Niet weten dat backpacken in Thailand staat voor jonge meisjes/jongetjes neuken omdat ze hier in Nederland zelfs door hoeren worden geweigerd.![]()
Deze snap ik overigens niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef fathank het volgende:
En nee, drinken uit speelgoedemmertjes is ook niet hip.
Nee, maar het overgrote deel wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.
Het is helemaal te gek supervet op de full moon party want daar kun je buckets met drank kopen waaruit je kan drinken. Het zijn godverdomme gewoon speelgoedemmertjes. En dan als ze terug zijn in Nederland moet er zo snel mogelijk een of ander gaar themafeest georganiseerd worden waar ook uit buckets gedronken wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Herkenbaar. Die mensen denken ineens dat ze wereldwijs zijn omdat ze toevallig ergens met een rugzakje gewandeld hebben. Zelfde gaat overigens op voor mensen die in het buitenland een paar maandjes hebben doorgebracht voor de studie.
[..]
Deze snap ik overigens niet.
Ook al zo lekker origineelquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Piye het volgende:
Vroeger dacht ik daar ook zo over, maar sinds ik een sabbatical heb genomen om door Australie te backpacken weet ik wel beter.
Dan mis je wel wat. Naar Thailand gaan zonder koters te batsen is een beetje als naar Nederland komen en geen wiet te roken. Het kan wel, maar zo ontbreekt er wel een belangrijk deel van de toeristenervaring.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.
Toen ik ging nog wel, maar nu doen al die hipsters me na.quote:
Aha weer wat geleerd. Met FOK! heb je dus geen Facebook nodig om ook van die leuke en bovenal ludieke trends op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is helemaal te gek supervet op de full moon party want daar kun je buckets met drank kopen waaruit je kan drinken. Het zijn godverdomme gewoon speelgoedemmertjes. En dan als ze terug zijn in Nederland moet er zo snel mogelijk een of ander gaar themafeest georganiseerd worden waar ook uit buckets gedronken wordt.
Nee geen buckets trut. Speelgoedemmertjes.
Sfeerimpressie
Komt wel goed uit he, pedofielen die elkaar niet veroordelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef dude1960 het volgende:
Onterechte klacht want toen ik in Thailand was heb ik geleerd dat je mensen niet moet veroordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |