SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
666 number of the beast14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat luister ik ook wel, maar daar zit ik over het algemeen niet achteraan. Heb wel eens van die metal packs gedownload, en daar zitten dan 20 albums in ofzo. Veel troep ook wel van zwaar middelmatige bandjes maarja.. die pleur ik altijd weg na een luistersessie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij vooral metal van black tot trash en van grind to doom![]()
Daarmee zal ik wel eerst neuken en daarna haar beter leren kennenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik wil eigenlijk heel graag de nieuwste Playmobil manege hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarmee zal ik wel eerst neuken en daarna haar beter leren kennen![]()
![]()
Tering.....als je zoveel muziek download, dan moet je ook wel een hoop wegflikkeren, anders is het toch niet meer te overzien?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat luister ik ook wel, maar daar zit ik over het algemeen niet achteraan. Heb wel eens van die metal packs gedownload, en daar zitten dan 20 albums in ofzo. Veel troep ook wel van zwaar middelmatige bandjes maarja.. die pleur ik altijd weg na een luistersessie.![]()
Andersom ook welquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarmee zal ik wel eerst neuken en daarna haar beter leren kennenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Neuh, beetje verzuurd misschien dat je zo heftig reageerdequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
En dan zit ik tegen jou te zeuren omdat je dat plaatje postte
Hypocriet, ik ben het
Rustig aan.![]()
Had ik ook ja. Nog wel een paar anderen oa Computron en Metroplex.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie bijvoorbeeld Piranacon weggaan voor 190 dollar. Wtf.
Ik had hem, hij was tof. Maar ik zou dat er nu niet meer voor over hebben.
http://www.bigbadtoystore.com/bbts/template.aspx?template=5801
Ik wil de 3rd party Devastator hebben nog eigenlijk. En de Masterpieces Sideswipe en Soundwave. En er komt ook nog een 3rd party Aerialbots.![]()
Ja uiteraardquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb niks met playmobil of lego. Geef mij maar een oude computer, daar ben ik uren zoet mee!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk heel graag de nieuwste Playmobil manege hebben.
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, dat zeg ik verkeerd trouwens.. alle hoofdcharacters uit de G1 serie had ik wel zo'n beetje, iig wat hier uit is gekomen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering.....als je zoveel muziek download, dan moet je ook wel een hoop wegflikkeren, anders is het toch niet meer te overzien?
Maar ook niet altijd![]()
Ik luister alles wat ik download, en ben redelijk kritisch (Ja echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering.....als je zoveel muziek download, dan moet je ook wel een hoop wegflikkeren, anders is het toch niet meer te overzien?)dus gooi ook veel weg.
Je komt zo wel elke dag weer 10 nieuwe artiesten tegen. Maar ben ondertussen al 10 jaar aan het uitzoeken
Maar sommigen blijven iets beter hangen dan de rest, en dat zijn de favorieten dan![]()
![]()
Ja, ik filter gewoon dat wat ik niks vind, eruit en houd de nummers die ik wel wat vind hebben. Soms ook hele albums als ik het goed bij elkaar vind passen (ik weet, dat klinkt een beetje gaar).quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ook niet altijd![]()
Iets met een Aquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat zal ik eens opzetten qua muziek....
Mmmmm.....14 SHADES OF GREY
Albums moet je echt wel een paar keer luisteren voor ik het weggooi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik filter gewoon dat wat ik niks vind, eruit en houd de nummers die ik wel wat vind hebben. Soms ook hele albums als ik het goed bij elkaar vind passen (ik weet, dat klinkt een beetje gaar).
Het komt wel vaak voor dat 1 nummer of een paar nummers goed zijn, maar ik dan nog gooi ik niet die nummers weg. Zit je met een half album![]()
![]()
Niet slechtquote:Dan wel het album dat door Mike Portnoy is ingedrumd
14 SHADES OF GREY
3rd party Devastator ziet er inderdaad bruut uit. Maar ik ga het niet kopen, heb er toch geen geld voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Nog wel een paar anderen oa Computron en Metroplex.
Ik wil de 3rd party Devastator hebben nog eigenlijk. En de Masterpieces Sideswipe en Soundwave. En er komt ook nog een 3rd party Aerialbots.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Abba wel?quote:14 SHADES OF GREY
Ja, klopt. Normaliter bewaar ik alles, maar dat wat ik download beperkt zich tot wat ik toevallig tegen kom op youtube.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Albums moet je echt wel een paar keer luisteren voor ik het weggooi.
Het komt wel vaak voor dat 1 nummer of een paar nummers goed zijn, maar ik dan nog gooi ik niet die nummers weg. Zit je met een half album
Ik ben nu een nummer aan het grijsdraaien waar ik maar geen genoeg van krijg (KT weet wel welk nummer)
![]()
Zo doe ik het ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister alles wat ik download, en ben redelijk kritisch (Ja echt)dus gooi ook veel weg.
Je komt zo wel elke dag weer 10 nieuwe artiesten tegen. Maar ben ondertussen al 10 jaar aan het uitzoeken
Maar sommigen blijven iets beter hangen dan de rest, en dat zijn de favorieten dan
Nieuwe artiesten niet echt... Maar wel dat ik verwijder enzo
Rustig aan.![]()
Ik ben fan van lastfm, die refereert naar soortgelijke artiesten (doet youtube ook wel maar toch op een andere manier vind ik)quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Normaliter bewaar ik alles, maar dat wat ik download beperkt zich tot wat ik toevallig tegen kom op youtube.
Ik ben nu een nummer aan het grijsdraaien waar ik maar geen genoeg van krijg (KT weet wel welk nummer)
![]()
Er zijn er 2 van. Wat ik jammer vind is dat de goedkopere er toffer uitziet voor mij, minder als een stuk speelgoed, maar de 3rd part Aerialbots zijn van hetzelfde bedrijf als de duurdere Devastator. Die passen dus wel mooi bij elkaar kwa design en formaat...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3rd party Devastator ziet er inderdaad bruut uit. Maar ik ga het niet kopen, heb er toch geen geld voor.
Maarja die Aerialbots zullen ook wel duur worden. 600,- Voor de complete set![]()
![]()
En je kan er vriendjes worden van elkaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben fan van lastfm, die refereert naar soortgelijke artiesten (doet youtube ook wel maar toch op een andere manier vind ik)
Rustig aan.![]()
Sommige nummers welquote:
14 SHADES OF GREY
Ja net als facebook, hyves, twitter, en nog meer meukquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je kan er vriendjes worden van elkaar![]()
Ik vind ook niet alles tof. Maar de meest bekende liedjes toch welquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook
Niet alles, maar ze hebben echt wel goede nummers. The winner takes it all
.
Ik vind LastFM en Spotify niet zo interessant... valt te weinig te vinden in obscuurdere hoekjes.
Ik download eigenlijk heel veel willekeurig spul, veel ook via blogs en netlabels, en dan nog een paar grote muziektorrent sites.![]()
ik heb al 3 jaar dezelfde aangeraden artiesten, allemaal electro artiesten aangeraden vanwege gelijkenis met een andere electroartiest die ik net 7 keer heb geluisterd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben fan van lastfm, die refereert naar soortgelijke artiesten (doet youtube ook wel maar toch op een andere manier vind ik)
het is helaas hopeloos verouderd, alleen voor het bijhouden van je favoriete artiesten van de week/maand/kwartaal/jaar is het wel leuk![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb al 3 jaar dezelfde aangeraden artiesten, allemaal electro artiesten aangeraden vanwege gelijkenis met een andere electroartiest die ik net 7 keer heb geluisterd.
het is helaas hopeloos verouderd, alleen voor het bijhouden van je favoriete artiesten van de week/maand/kwartaal/jaar is het wel leuk![]()
last fm discussiefora heb je daarvoor. toen ik het veel volgde, kende ik denk ik 80% van de nieuwe bandjes waar 3fm dan een half jaar later mee aan kwam.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vind LastFM en Spotify niet zo interessant... valt te weinig te vinden in obscuurdere hoekjes.
Ik download eigenlijk heel veel willekeurig spul, veel ook via blogs en netlabels, en dan nog een paar grote muziektorrent sites.![]()
Maar er worden toch ook wel nieuwere artiesten aan toegevoegd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb al 3 jaar dezelfde aangeraden artiesten, allemaal electro artiesten aangeraden vanwege gelijkenis met een andere electroartiest die ik net 7 keer heb geluisterd.
het is helaas hopeloos verouderd, alleen voor het bijhouden van je favoriete artiesten van de week/maand/kwartaal/jaar is het wel leuk
Of misschien alleen dat genre niet zo?![]()
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er zit niet echt een ingenieus systeem achter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar er worden toch ook wel nieuwere artiesten aan toegevoegd?
Die is inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles tof. Maar de meest bekende liedjes toch wel. The winner takes it all
.
maar ook The Day Before You Came
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
't Is maar net wat je referenties zijn voor hoe vooruitstrevend je 3FM vindt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
last fm discussiefora heb je daarvoor. toen ik het veel volgde, kende ik denk ik 80% van de nieuwe bandjes waar 3fm dan een half jaar later mee aan kwam.
Maar discussiefora zit ik eigenlijk heel weinig. Ik pik via Fok wel eens wat op, maar verder eigenlijk niet.![]()
Voor de meeste mensen voldoet het meer dan primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar er worden toch ook wel nieuwere artiesten aan toegevoegd?
![]()
Dan moet je de genres goed indelen en niet bijvoorbeeld metallica de ene keer metal noemen de andere keer alternatieve rock en daarna hardrockquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er zit niet echt een ingenieus systeem achter.14 SHADES OF GREY
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er zit niet echt een ingenieus systeem achter.
Heb het in het begin vaak gebruikt, laatste tijd weinig![]()
![]()
Ja. En S.O.S vind ik ook leuk. En uiteraard de wat snellere liedjes als Dancing Queen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die is inderdaadmaar ook The Day Before You Came
Dat is nogal vaak een probleem ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je de genres goed indelen en niet bijvoorbeeld metallica de ene keer metal noemen de andere keer alternatieve rock en daarna hardrock
Ook een van de redenen dat ik zo'n hekel heb aan iTunes en hoe iTunes muziek op je iPod zet.![]()
Dat doen ze bij iTunes ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je de genres goed indelen en niet bijvoorbeeld metallica de ene keer metal noemen de andere keer alternatieve rock en daarna hardrock
Zooooo irritantDit account is niet meer in gebruik.![]()
hoewel ik het met je eens ben, is 3fm van de traditionele media daarin toch nog het meest vooruitstrevend. je hebt nog die vpro met oa hun luisterpaal en vroeger toen er nog muziek op mtv was, hadden ze ook nieuwe bandjes (volgens mij onder brand new)quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is maar net wat je referenties zijn voor hoe vooruitstrevend je 3FM vindt.
Maar discussiefora zit ik eigenlijk heel weinig. Ik pik via Fok wel eens wat op, maar verder eigenlijk niet.![]()
is moeilijk tegen te gaan, genres wisselen wel eens bij bands.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je de genres goed indelen en niet bijvoorbeeld metallica de ene keer metal noemen de andere keer alternatieve rock en daarna hardrock![]()
Sommige nummers zijn typerend andere nummers zitten er tussenin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het is ook moeilijk om muziek in een bepaald genre te delenRustig aan.![]()
Inderdaad maar bij itunes heb je alleen rock, metal, pop, etc. geen subgenresquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat doen ze bij iTunes ook
Zooooo irritant14 SHADES OF GREY
Ik houd het daarom simpel; Goed en Slechtquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het is ook moeilijk om muziek in een bepaald genre te delen
Dat wel ja. Kink was beter overigens. En VPRO doet het ook heel goed jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
hoewel ik het met je eens ben, is 3fm van de traditionele media daarin toch nog het meest vooruitstrevend. je hebt nog die vpro met oa hun luisterpaal en vroeger toen er nog muziek op mtv was, hadden ze ook nieuwe bandjes (volgens mij onder brand new)Die durven nog wel eens dingen online te zetten in de 'WTF' genres
![]()
![]()
Uhm jawel...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar bij itunes heb je alleen rock, metal, pop, etc. geen subgenresDit account is niet meer in gebruik.![]()
als je al van genre kan spreken. vraag een willekeurige band wat voor genre ze spelen en het antwoord is standaard: ja, wij zijn niet zo in een hokje te plaatsen, het is een originele mix van blablablaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het is ook moeilijk om muziek in een bepaald genre te delen![]()
Kloptquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
is moeilijk tegen te gaan, genres wisselen wel eens bij bands.of bands zitten tussen bepaalde genres in
14 SHADES OF GREY
Het gaat er om van welke bronnen je de bestanden hebt. Eenzelfde album kan van verschillende bronnen een compleet ander genre hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
is moeilijk tegen te gaan, genres wisselen wel eens bij bands.![]()
Wat zwart/witquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik houd het daarom simpel; Goed en Slecht![]()
oh okquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat er om van welke bronnen je de bestanden hebt. Eenzelfde album kan van verschillende bronnen een compleet ander genre hebben.![]()
Lol ja iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
als je al van genre kan spreken. vraag een willekeurige band wat voor genre ze spelen en het antwoord is standaard: ja, wij zijn niet zo in een hokje te plaatsen, het is een originele mix van blablabla![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat er om van welke bronnen je de bestanden hebt. Eenzelfde album kan van verschillende bronnen een compleet ander genre hebben.
Volgens itunes is Officium Triste bijvoorbeeld alternatiefterwijl het doommetal is
14 SHADES OF GREY
Nouja als je het oude red hot chili peppers hoort dan is dat wel duidelijk funk![]()
Nu totaal niet meer.Rustig aan.![]()
Soms hoor je het nog wel terug in de hedendaagse albums hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja als je het oude red hot chili peppers hoort dan is dat wel duidelijk funk![]()
Nu totaal niet meer.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het kan er toch ook tussenin zitten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
met nuancering bereik je ook niks in het leven.![]()
Niet te vergelijken met nummers als sir psycho sexy.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms hoor je het nog wel terug in de hedendaagse albums hoor.
Rustig aan.![]()
Nee, maar de invloeden zijn er nog wel. Je hoort het terug.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met nummers als sir psycho sexy.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
And its true that we name our children after towns, that we've never been to...
Ik ga ff trainen, kusjes knuffels....
En uiteraard ook een hand voor de mensen die dat prettiger vinden.Rustig aan.![]()
Flea zijn bas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar de invloeden zijn er nog wel. Je hoort het terug.![]()
Rustig aan.![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
And its true that we name our children after towns, that we've never been to...
Ik ga ff trainen, kusjes knuffels....
En uiteraard ook een hand voor de mensen die dat prettiger vinden.![]()
![]()
Leef je onder een steen?quote:14 SHADES OF GREY
Enge shit!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Nummer 7 zeker? Die heb ik precies niet in winamp staan
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jup.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Eens een handelaar, altijd een handelaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik bedoel mijn auto rijdt volgens mij nogsteeds niet op stront...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Stom wichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?![]()
![]()
Oh gelukkig ik ben dus niet gek.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Leuke vriendinquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?
14 SHADES OF GREY
je bent te goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
Als een vriendin van je allemaal PS3 spelletjes van haar ex heeft liggen die ze wilt verkopen.. en jij op haar kind gaat passen en je 7 jaar lang te pas en te onpas heen en weer rijdt.. is het toch misselijk als ze je de volle mep (bol.com 2e hands prijs) wilt rekenen als je interesse toont in 1 spel of niet?![]()
Naja remember ik ben 2 dagen daar geweest laatst om te troosten en bij te staan en morgen zou ik gaan oppassen op dr kind.. Beetje jammer dat ik dan nog 30 euro moet gaan dokken voor een spel die ze niet zelf heeft gekocht / mee speeltquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Tja niet bepaald schappelijk, maar je kan ook niet korting gaan eisen ofzo...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Raene het volgende:
I know, i knowquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Naja remember ik ben 2 dagen daar geweest laatst om te troosten en bij te staan en morgen zou ik gaan oppassen op dr kind.. Beetje jammer dat ik dan nog 30 euro moet gaan dokken voor een spel die ze niet zelf heeft gekocht / mee speelt. Maar dat is niet erg netjes nee
.
![]()
Zeg haar dat je komt oppassen in ruil voor het spelquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Naja remember ik ben 2 dagen daar geweest laatst om te troosten en bij te staan en morgen zou ik gaan oppassen op dr kind.. Beetje jammer dat ik dan nog 30 euro moet gaan dokken voor een spel die ze niet zelf heeft gekocht / mee speelt.
Lolaquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg haar dat je komt oppassen in ruil voor het spel.
![]()
![]()
Dat is wel een goed plan jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is wel een goeie maar eigenlijk ben ik er stiekem een beetje klaar meequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
.. En ik ben niet iemand die er om gaat vragen, ze weet zelf hoe groot mijn interesse is.. dus ik zie het wel.. Ik ben nu 7 jaar verder en zie ondertussen wel een patroon in hoe zij met mensen omgaat en het is alleen maar personal gain.. Dus ik denk dat ik morgen een vriend minder heb..
Om welk spel gaat het trouwens?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie maar eigenlijk ben ik er stiekem een beetje klaar mee.. En ik ben niet iemand die er om gaat vragen, ze weet zelf hoe groot mijn interesse is.. dus ik zie het wel..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar je mag er denk ik wel wat van zeggen. Niet zozeer over het spel, maar meer een stukje dankbaarheid over het algemeen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
Tja niet bepaald schappelijk, maar je kan ook niet korting gaan eisen ofzo...![]()
![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om welk spel gaat het trouwens?
Misschien heb ik 'm ook, en wil ik er wel vanaf tegen een kleine vergoeding![]()
![]()
Kun je vast oefenen voor morgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even een rondje rijden in die dikke leenauto![]()
.
![]()
Vriendschappen zijn toch onvoorwaardelijk of niet dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar je mag er denk ik wel wat van zeggen. Niet zozeer over het spel, maar meer een stukje dankbaarheid over het algemeen...![]()
J. gaat mee hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je vast oefenen voor morgen.
![]()
![]()
De laatste final fantasy.. J is er gek op en ik wilde die wel hebben als zij er toch vanaf moest..quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om welk spel gaat het trouwens?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ai... dat klinkt jammer, maar als ik zo terug lees waarschijlijk wel for the best... dapper van jequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Raene het volgende:
Dat is wel een goeie maar eigenlijk ben ik er stiekem een beetje klaar mee.. En ik ben niet iemand die er om gaat vragen, ze weet zelf hoe groot mijn interesse is.. dus ik zie het wel.. Ik ben nu 7 jaar verder en zie ondertussen wel een patroon in hoe zij met mensen omgaat en het is alleen maar personal gain.. Dus ik denk dat ik morgen een vriend minder heb..
hard call
![]()
![]()
Is er EINDELIJK een film bijna klaar met downloaden.... is dat er eentje die ik helemaal niet nu wil zien![]()
![]()
XIII-2?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
De laatste final fantasy.. J is er gek op en ik wilde die wel hebben als zij er toch vanaf moest..![]()
True as that may be, ze zijn vaak niet voor eeuwig. En ik ben van mening dat in onvoorwaardelijke vriendschappen ook alles besproken mag worden. Ook eventueel een manier van omgaan met elkaar... of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
Vriendschappen zijn toch onvoorwaardelijk of niet dan?![]()
Final Fantasy games zijn wel errug goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Raene het volgende:
De laatste final fantasy.. J is er gek op en ik wilde die wel hebben als zij er toch vanaf moest..je hebt smaak
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
Is er EINDELIJK een film bijna klaar met downloaden.... is dat er eentje die ik helemaal niet nu wil zien![]()
Edit: welke film was het?![]()
Ik heb in februari al een keer met haar gebroken omdat ze dacht dat ik achter haar rug om samen met haar broers een plan aan het smeden was om haar de grond in te werken.. En ze had ook beweerd dat mijn vriend aan de crack zou zitten omdat hij wel eens een jointje rookt en hij zo dun is.. moest ik gaan letten op zn voorhoofd.. ze zoekt altijd overal iets achter en is zo vatbaar voor complot theorien... zo is de moord op vaatstra een truuk geweest om dna in te zamelen voor de overheid en alles.. Ik had het er wel moeilijk mee maar had echt een goed gevoel over de breuk.. ik miste haar wel vaak.. en laatst zocht ze weer contact en ik val meteen in het oude patroon met dr... echt super stom van me...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ai... dat klinkt jammer, maar als ik zo terug lees waarschijlijk wel for the best... dapper van jehard call
Nee hoor. Maar dan kun je je wel gaan afvragen hoe oprecht de vriendschap is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True as that may be, ze zijn vaak niet voor eeuwig. En ik ben van mening dat in onvoorwaardelijke vriendschappen ook alles besproken mag worden. Ook eventueel een manier van omgaan met elkaar... of zeg ik nu iets heel geks?![]()
Damn die is gekquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb in februari al een keer met haar gebroken omdat ze dacht dat ik achter haar rug om samen met haar broers een plan aan het smeden was om haar de grond in te werken.. En ze had ook beweerd dat mijn vriend aan de crack zou zitten omdat hij wel eens een jointje rookt en hij zo dun is.. moest ik gaan letten op zn voorhoofd.. ze zoekt altijd overal iets achter en is zo vatbaar voor complot theorien... zo is de moord op vaatstra een truuk geweest om dna in te zamelen voor de overheid en alles.. Ik had het er wel moeilijk mee maar had echt een goed gevoel over de breuk.. ik miste haar wel vaak.. en laatst zocht ze weer contact en ik val meteen in het oude patroon met dr... echt super stom van me...
14 SHADES OF GREY
Nee vriendschappen kunnen ook stranden. net als relaties.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vriendschappen zijn toch onvoorwaardelijk of niet dan?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Lekkere vriendin
En daar doe je 7 jaar over om daar mee te kappen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Soms is de beste keuze niet altijd de makkelijkste... Maar je hebt ook niks aan een vriendin die niks voor jou terug doet. Vrienden koop je niet, die verdien je. En jouw 'vriendin' verdient jouw vriendschap nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie maar eigenlijk ben ik er stiekem een beetje klaar mee.. En ik ben niet iemand die er om gaat vragen, ze weet zelf hoe groot mijn interesse is.. dus ik zie het wel.. Ik ben nu 7 jaar verder en zie ondertussen wel een patroon in hoe zij met mensen omgaat en het is alleen maar personal gain.. Dus ik denk dat ik morgen een vriend minder heb..
.
Dat idd.. en dat doe ik nu dus ook..quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan kun je je wel gaan afvragen hoe oprecht de vriendschap is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bij mij werkte het ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kan ik niet quoten?
@Braamyo: Alpha Dog.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klinkt als een fijne vriendin. Maar klinkt ook alsof ze er zelf ook niet helemaal iets aan kan doen, en ze wel wat hulp kan gebruiken...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb in februari al een keer met haar gebroken omdat ze dacht dat ik achter haar rug om samen met haar broers een plan aan het smeden was om haar de grond in te werken.. En ze had ook beweerd dat mijn vriend aan de crack zou zitten omdat hij wel eens een jointje rookt en hij zo dun is.. moest ik gaan letten op zn voorhoofd.. ze zoekt altijd overal iets achter en is zo vatbaar voor complot theorien... zo is de moord op vaatstra een truuk geweest om dna in te zamelen voor de overheid en alles.. Ik had het er wel moeilijk mee maar had echt een goed gevoel over de breuk.. ik miste haar wel vaak.. en laatst zocht ze weer contact en ik val meteen in het oude patroon met dr... echt super stom van me...![]()
Klinkt, ondanks dat je haar mist, als een moeilijke meid om mee om te gaan...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Raene het volgende:
Ik heb in februari al een keer met haar gebroken omdat ze dacht dat ik achter haar rug om samen met haar broers een plan aan het smeden was om haar de grond in te werken.. En ze had ook beweerd dat mijn vriend aan de crack zou zitten omdat hij wel eens een jointje rookt en hij zo dun is.. moest ik gaan letten op zn voorhoofd.. ze zoekt altijd overal iets achter en is zo vatbaar voor complot theorien... zo is de moord op vaatstra een truuk geweest om dna in te zamelen voor de overheid en alles.. Ik had het er wel moeilijk mee maar had echt een goed gevoel over de breuk.. ik miste haar wel vaak.. en laatst zocht ze weer contact en ik val meteen in het oude patroon met dr... echt super stom van me...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kan ik niet quoten?
@Braamyo: Alpha Dog.Que?
Edit: ow wacht, de film... nog niet gezienissie goed?
![]()
Dat is de film die bijna klaar is met downloaden. Ik heb hem dus ook niet gezien, dat zeg ik net. Dat ik geen zin heb om die nu te gaan kijken.quote:![]()
Topic 666. Daar moet ik in gepost hebben.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Feraquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Topic 666. Daar moet ik in gepost hebben.![]()
![]()
![]()
Dat is ze zeker, maar eerst slikte ik het allemaal maar ik wordt er nu wel echt pissig omquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt, ondanks dat je haar mist, als een moeilijke meid om mee om te gaan.....
Beetje jammer dat de TT niet 'Number of the beast' is. Maar dat zou ook wel voorspelbaar zijn.
Ik had het wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Beetje jammer dat de TT niet 'Number of the beast' is. Maar dat zou ook wel voorspelbaar zijn.
..
Topic of the beast had leuker geweestquote:14 SHADES OF GREY
Vin!quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
HalloC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Haiquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Topic 666. Daar moet ik in gepost hebben.![]()
![]()
Hey Kaneel.quote:Goed hoor, net een uurtje thuis en geen zin om huiswerk te doen.
Met jou?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Loeeeeeef.quote:
Mijn chocoladebeer is er weerquote:Hele dag thuis met spierpijn werken aan lessen van morgen. Spierpijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Kaneel.Goed hoor, net een uurtje thuis en geen zin om huiswerk te doen.
Met jou?Ik kan niet eens meer 2 avondjes dansen tegenwoordig. Ik vraag mijn pensioen aan.
Jammer wel dat 1 klas zo weinig stof heeft. Heb morgen 2 uur met ze, maar bijna niks meer te vertellen.
Beetje balenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iron Maiden is awesomequote:.
Hey Baasjequote:.
Maiden![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn chocoladebeer is er weerZulks een liefde.quote:C'est la vie
Euh, dat was 13? Of 12-2?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
De laatste final fantasy.. J is er gek op en ik wilde die wel hebben als zij er toch vanaf moest..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Spierpijn is vooruitgang, dat gevoel moet je koesteren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn chocoladebeer is er weer
[..]
Hele dag thuis met spierpijn werken aan lessen van morgen. SpierpijnIk kan niet eens meer 2 avondjes dansen tegenwoordig. Ik vraag mijn pensioen aan.
Jammer wel dat 1 klas zo weinig stof heeft. Heb morgen 2 uur met ze, maar bijna niks meer te vertellen.
Beetje balen
Dat is wel jammer. Ik moet opdrachten maken over Ethiek en Rechten en dan is er net zo'n mooi natuurprogramma op TV.
Dan heb je, zoals je zelf al aangaf, een goede beslissing genomen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef Raene het volgende:
Dat is ze zeker, maar eerst slikte ik het allemaal maar ik wordt er nu wel echt pissig om..
![]()
quote:Ethiek is zo tergend saai.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Spierpijn is vooruitgang, dat gevoel moet je koesteren.
Dat is wel jammer. Ik moet opdrachten maken over Ethiek en Rechten en dan is er net zo'n mooi natuurprogramma op TV.
En ik mezelf maar suf trainen in de gym en nagenoeg geen spierpijntje overhoudenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele dag thuis met spierpijn werken aan lessen van morgen. SpierpijnIk kan niet eens meer 2 avondjes dansen tegenwoordig. Ik vraag mijn pensioen aan.
![]()
![]()
OOOh weet ik veel welk nummerquote:afgelopen jaar of vorig jaar uitgekomen er zal wel weer een nieuwe na zijn gekomen
Op zich is Ethiek ergens wel interessant, maar het is zo verschrikkelijk logisch ... Ik snap niet dat ze daar nou een hele periode aan moeten wijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ethiek is zo tergend saai.![]()
Maar zwaluwen die in slow motion veertjes van andere vogels uit de lucht vangen voor de bouw van nesten zijn veel interessanter.
Ga maar een dagje fanatiek zwarte piet zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En ik mezelf maar suf trainen in de gym en nagenoeg geen spierpijntje overhoudenIk voel mn kuiten nu nog, en keihard zijn ze
Jooooooooooooooooooooooof!quote:![]()
Dan wordt het tijd voor een zwaardere of andere training!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En ik mezelf maar suf trainen in de gym en nagenoeg geen spierpijntje overhoudenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kan Fera niet quoten wat is deze..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik word er emotioneel van.quote:C'est la vie
Ik zou dat echt zo totally awesome vinden heaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Raene het volgende:
Ga maar een dagje fanatiek zwarte piet zijnIk voel mn kuiten nu nog, en keihard zijn ze
:D:D
Maar waar vind ik zo'n "baantje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ruik downtime.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik jou wel. Hihi.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haha, op een ander forum vraagt iemand wat haar aquarium met Zuid-Amerikaanse cichliden waard is. Ik vroeg haar wat voor cichliden erin zitten.
Ja, Zuid-Amerikaanse.
Joh... Daar zijn er ook maar zo'n 250 soorten van.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Haha, op een ander forum vraagt iemand wat haar aquarium met Zuid-Amerikaanse cichliden waard is. Ik vroeg haar wat voor cichliden erin zitten.
Ja, Zuid-Amerikaanse.
Joh... Daar zijn er ook maar zo'n 250 soorten van.
![]()
![]()
Zwaarder word hem niet, ik train echt al tot falen, andere training zou heel goed een mogelijkheid zijn... binnenkort eens kijken naar insanity !quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
Dan wordt het tijd voor een zwaardere of andere training!![]()
Dan heb jij misschien goede ethieklessen. Je moest zeggen wat ze wilde horen, anders was het fout. Eigen, afwijkende meningen, werden niet echt getolereerd. Politieke correctheid de gekste.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich is Ethiek ergens wel interessant, maar het is zo verschrikkelijk logisch ... Ik snap niet dat ze daar nou een hele periode aan moeten wijden.![]()
Maar zwaluwen die in slow motion veertjes van andere vogels uit de lucht vangen voor de bouw van nesten zijn veel interessanter.
Maar dat klinkt wel veel interessanter ja
Nee je ruikt je monitor.quote:C'est la vie
Ik heb zin om iets te doen.... Maar ja, Nederlanders en werkdagen.... "Ik moet morgen werken bla bla"Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Braamyo zwarte piet zijn is super!! Schaf een pak aan en ga voor jezelf adverteren in de supermarkt!
"zwarte piet heeft nog wat tijd vrij" bel 06-......But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ruik mn boterkoekblokjes... Oh zo lekker..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoe train je dan? Gewicht omhoog gooien kan soms al voor spierpijn zorgen. Maar een absolute aanrader is om totaal iets anders te gaan doen. Je lichaam went namelijk ook aan de routine. Door een andere training te gaan doen, laat jij je spieren weer even 'schrikken', want ze krijgen iets te verduren wat ze niet gewend zijn. Dat zorgt ervoor dat ze harder / anders moeten werken, waardoor je weer lekker spierpijn hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zwaarder word hem niet, ik train echt al tot falen, andere training zou heel goed een mogelijkheid zijn... binnenkort eens kijken naar insanity !A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Euh is die zwarte pieten voor de kleintjes of voor de oudersquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef Raene het volgende:
Braamyo zwarte piet zijn is super!! Schaf een pak aan en ga voor jezelf adverteren in de supermarkt!
"zwarte piet heeft nog wat tijd vrij" bel 06-......
14 SHADES OF GREY
Omnomnomnomquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef Raene het volgende:
Ik ruik mn boterkoekblokjes... Oh zo lekker..
Volgens mij is 14 ook al uit? ... Maar dat is een online-only.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef Raene het volgende:
[..]
OOOh weet ik veel welk nummerafgelopen jaar of vorig jaar uitgekomen er zal wel weer een nieuwe na zijn gekomen
Je zal 13-2 wel bedoelen, die is dit jaar uitgekomen.![]()
Ik las kuttenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga maar een dagje fanatiek zwarte piet zijnIk voel mn kuiten nu nog, en keihard zijn ze
![]()
![]()
Ik zou het raar vinden als ze er meer dan 1 had gehad. Dat zou wel een nader onderzoekje waard zijn geweest.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
@Tijn
Zwarte piet is stout geweest bel 06-...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Raene het volgende:
@Tijn
Komt u maar hier, mevrouw Piet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Raene het volgende:
@Tijn
![]()
![]()
zoiets?
14 SHADES OF GREY
Sommige mensen dragen wel gewoon broeken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ruikt je zweterige balzak.Ik heb jaren achter zulke monitoren gezeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh ken je dat die lekkere lucht die van een CRT afwalmt?C'est la vie
Je doet het verkeerd: je moet 0900 gebruiken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Raene het volgende:
@Tijn
C'est la vie
Oh, ik dacht dat dat voor jouw tijd was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jaren achter zulke monitoren gezeten natuurlijk.
Dat had ik de vorige les ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien goede ethieklessen. Je moest zeggen wat ze wilde horen, anders was het fout. Eigen, afwijkende meningen, werden niet echt getolereerd. Politieke correctheid de gekste.
Maar dat klinkt wel veel interessanter jaEr was een artikel over hoog opgeleide studenten die een profiel konden aanmaken om hun talenten aan te bieden aan bedrijven. Dan konden bedrijven daar een (ex) student uitkiezen om voor hen te komen werken. Het idee van dat artikel was, dat je als persoon het gevoel kreeg dat het om een soort 'mensenhandel' zou gaan, wat dan niet goed is natuurlijk.
Ik legde aan de docent uit waarom het een goed idee zou kunnen zijn, aangezien de studenten wel wisten waar ze aan begonnen, er geen sprake van dwang was en de term 'legale mensenhandel' nogal zwaar was. Beargumenteerd en alles, maar hij bleef het van tafel vegen zonder enig goed tegenargument. Nee, het was per se de bedoeling dat je er moreel bezwaar tegen zou hebben.
Om even terug te grijpen op de natuur, binnenkort ga ik waarschijnlijk wat veldonderzoek doen.
Er zijn ook amateur zwarte pietenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd: je moet 0900 gebruiken.
14 SHADES OF GREY
0906quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd: je moet 0900 gebruiken.
Hihihi niet kunnen quoten zuigt.
Iets met school en buurthuis met prehistorische computers.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat voor jouw tijd was.C'est la vie
Die zijn wel heel dom dan, ze laten geld lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ook amateur zwarte pietenOh ja das waar ook.quote:C'est la vie
Wat is een knappe datum om je kerstkaarten te versturen?
Wat is er dan per definitie mis met mensenhandel? Ik bedoel, voetballers worden ook heen en weer gesleept, is dat dan ook (of juist geen) mensenhandel? Ik denk dat het negatieve kenmerk van mensenhandel het onvrijwillige is. Als je dat weghaalt is het probleem weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige les ook.Er was een artikel over hoog opgeleide studenten die een profiel konden aanmaken om hun talenten aan te bieden aan bedrijven. Dan konden bedrijven daar een (ex) student uitkiezen om voor hen te komen werken. Het idee van dat artikel was, dat je als persoon het gevoel kreeg dat het om een soort 'mensenhandel' zou gaan, wat dan niet goed is natuurlijk.
Ik legde aan de docent uit waarom het een goed idee zou kunnen zijn, aangezien de studenten wel wisten waar ze aan begonnen, er geen sprake van dwang was en de term 'legale mensenhandel' nogal zwaar was. Beargumenteerd en alles, maar hij bleef het van tafel vegen zonder enig goed tegenargument. Nee, het was per se de bedoeling dat je er moreel bezwaar tegen zou hebben.
Om even terug te grijpen op de natuur, binnenkort ga ik waarschijnlijk wat veldonderzoek doen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ruim van te voren zodat ze op tijd zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag m'n eerste kaartquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
.
Ik dacht dat dat en mythe was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige mensen dragen wel gewoon broeken.Dat soort dingen ja. Ik haatte die vakken echt met passie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige les ook.Er was een artikel over hoog opgeleide studenten die een profiel konden aanmaken om hun talenten aan te bieden aan bedrijven. Dan konden bedrijven daar een (ex) student uitkiezen om voor hen te komen werken. Het idee van dat artikel was, dat je als persoon het gevoel kreeg dat het om een soort 'mensenhandel' zou gaan, wat dan niet goed is natuurlijk.
Om even terug te grijpen op de natuur, binnenkort ga ik waarschijnlijk wat veldonderzoek doen.
We kregen ook allemaal teksten te lezen van bekende filosofen met hun theorieën van ethiek. Zonder dat er ergens iets werd gezegd over waarom deze niet juist of goed waren, werden ze van tafel geveegd.Lijers.
Wat voor veldonderzoek?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
10 decemberquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
En hai![]()
![]()
15 december.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
C'est la vie
Ja ik wacht altijd te lang en dan denk ik fuck it volgend jaar beterquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag m'n eerste kaart.
..
6 decemberquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
Misschien ben ik de enige.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat en mythe was.C'est la vie
Misselijk
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik stuur nooit kerstkaartenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik wacht altijd te lang en dan denk ik fuck it volgend jaar beter..
.
Ik ook niet..geen zin inquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
6 decemberquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Raene het volgende:
14 SHADES OF GREY
Ik ga wel wat kerstkaartjes sturen dit jaar. Gewoon om lief te zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haiquote:.. Bij jou kan ie gewoon de bus in
.
:\quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, deze keer in je mond genomen?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik kreeg vorig jaar een kerstkaart.
Hij was zo lief.
C'est la vie
Whahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, deze keer in je mond genomen?.
Van wie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een kerstkaart.
Hij was zo lief.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Hai.. Bij jou kan ie gewoon de bus in
.
hihi
handig
Bohhhhhhhhh die bak ... wat rijdt dat lekker![]()
![]()
Kudo voor jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, deze keer in je mond genomen?C'est la vie
Gewoon negeren.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoooiquote:
Dat was ook mijn punt, eigenlijk. Alleen omdat mensenhandel zo'n zware term is met een negatieve bijklank, vond ik het nogal overdreven om het zo te noemen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er dan per definitie mis met mensenhandel? Ik bedoel, voetballers worden ook heen en weer gesleept, is dat dan ook (of juist geen) mensenhandel? Ik denk dat het negatieve kenmerk van mensenhandel het onvrijwillige is. Als je dat weghaalt is het probleem weg.
Van pinda.quote:C'est la vie
Welleke bak?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hihi
handig
Bohhhhhhhhh die bak ... wat rijdt dat lekkerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Is wel een beetje mn eigen schuld.. Maar heuj boeiequote:
ze vindt je leukquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ben best verlegenquote:
Misschien had je subtiel een godwin moeten maken die hij dan had moeten spotten en waarbij jij dan kon aanwijzen dat het strooien met zware dingen inderdaad niet altijd ergens op slaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt, eigenlijk. Alleen omdat mensenhandel zo'n zware term is met een negatieve bijklank, vond ik het nogal overdreven om het zo te noemen.
Maarja, het is dus gewoon een treurige bedoening.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
EN NU GING JE TE VER!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, ben niet zwart... Mij een beetje negeren....![]()
IK BEL MELDPUNT DISCRIMINATIE NU METEEN![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Nicequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hihi
handig
Bohhhhhhhhh die bak ... wat rijdt dat lekker! Ik heb mn rijbewijs gehaald bij schneiders die rijden ook in de dikste BMW's oh wat was het gek toen ik mn twingo had gekocht
..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
EN NU GING JE TE VER!!!![]()
![]()
Is toch zoquote:soms dan...
Neen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je er een teruggestuurd?C'est la vie
Raene heb je mn DM gehad?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Pas maar op dat ik je niet de zwarte piet toespeelquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
EN NU GING JE TE VER!!!![]()
![]()
![]()
Ja, inderdaad. Het is niet wat ik van een vak als Ethiek had verwacht. Helemaal niet ethisch eigenlijk, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat en mythe was.
[..]
Dat soort dingen ja. Ik haatte die vakken echt met passie.
We kregen ook allemaal teksten te lezen van bekende filosofen met hun theorieën van ethiek. Zonder dat er ergens iets werd gezegd over waarom deze niet juist of goed waren, werden ze van tafel geveegd.Lijers.
Wat voor veldonderzoek?Beetje jammer inderdaad.
Ik weet de details nog niet van het onderzoek, maar ik ga karpers wegen/opmeten. Het vangen zal ik waarschijnlijk niet doen, want ik kan helemaal niet vissen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Nice! Ik heb mn rijbewijs gehaald bij schneiders die rijden ook in de dikste BMW's oh wat was het gek toen ik mn twingo had gekocht
..
Ik heb bij Schreijer gelest
Golfjes
Maar voorheen in Alkmaar ook in BMW, Seat, Golf![]()
Hehehehequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Nice! Ik heb mn rijbewijs gehaald bij schneiders die rijden ook in de dikste BMW's oh wat was het gek toen ik mn twingo had gekocht
..
![]()
![]()
Ik ben ook heul verlegenquote:.
STEL RACISTEN DIT PIK IK NIETquote:C'est la vie
Ok, praktisch werk is altijd wel tof. Waarom is je keuze daar op gevallen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het is niet wat ik van een vak als Ethiek had verwacht. Helemaal niet ethisch eigenlijk, naar mijn mening.Beetje jammer inderdaad.
Ik weet de details nog niet van het onderzoek, maar ik ga karpers wegen/opmeten. Het vangen zal ik waarschijnlijk niet doen, want ik kan helemaal niet vissen.Haha, je zei pikquote:
Jeps... tis iets wat ik eigenlijk wel weet, maar bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
Hoe train je dan? Gewicht omhoog gooien kan soms al voor spierpijn zorgen. Maar een absolute aanrader is om totaal iets anders te gaan doen. Je lichaam went namelijk ook aan de routine. Door een andere training te gaan doen, laat jij je spieren weer even 'schrikken', want ze krijgen iets te verduren wat ze niet gewend zijn. Dat zorgt ervoor dat ze harder / anders moeten werken, waardoor je weer lekker spierpijn hebt.![]()
![]()
You go girl.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het was niet zozeer de docent die de zware term gebruikte, maar de vrouw die het artikel had geschreven. Zij noemde het 'legale mensenhandel'. Ik legde uit waarom ik die term overdreven vond, maar hij probeerde mijn gedachten zo te sturen dat ik het concept wat uitgelegd werd inderdaad mensenhandel zou gaan vinden. No way in hell.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien had je subtiel een godwin moeten maken die hij dan had moeten spotten en waarbij jij dan kon aanwijzen dat het strooien met zware dingen inderdaad niet altijd ergens op slaat.
Maarja, het is dus gewoon een treurige bedoening.
IK WEET WAAR JE HUIS WOONTquote:C'est la vie
quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:.
Kom danquote:.
Nu is het wel weer genoeg met je caps hè, terug je kelderbox in.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
FF kiekenquote:.
Oh, en ik wilde nog wel voorstellen een keer een bakkie te komen doen..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Naar die boterkoekorgiemeet?quote:14 SHADES OF GREY
Het is niet zozeer mijn keuze. Een studiegroep had Gitaar gevraagd dat te doen, omdat hij ervaring heeft met karpervissen. Ik vroeg aan hem of ik mee mocht, omdat me dat onwijs tof lijkt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, praktisch werk is altijd wel tof. Waarom is je keuze daar op gevallen?
[..]
Haha, je zei pik
Oké, sorry. Ik strooi graag met kennis die ik heb. Vooral rond deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jeps... tis iets wat ik eigenlijk wel weet, maar bedankt voor de reminder
Geef me twee uur.quote:Ik heb nooit een kelderbox gehad, ik heb er nog steeds trauma's van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg met je caps hè, terug je kelderbox in.C'est la vie
Dan wordt je toch niet herkentquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan toch Pietje spelen enzo..![]()
![]()
Jij moest onder dwang een ander iemand verkrachten? Dus een soort verkrachting in een verkrachting?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef me twee uur.
[..]
Ik heb nooit een kelderbox gehad, ik heb er nog steeds trauma's van.
Maar via wat is dat dan? Via de hbo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn keuze. Een studiegroep had Gitaar gevraagd dat te doen, omdat hij ervaring heeft met karpervissen. Ik vroeg aan hem of ik mee mocht, omdat me dat onwijs tof lijkt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als pietje ben je een heel ander persoonquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan toch Pietje spelen enzo..
Ik strooi ook soms met dingen maar dat wordt helaas niet altijd gewaardeerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, sorry. Ik strooi graag met kennis die ik heb. Vooral rond deze tijd van het jaar.
Ik snap nog steeds niet waarom niet waarom dat meisje zo boos werd nadat ik zaad in haar gezicht had gestrooid.
Ze had er prachtige bloemen mee kunnen kweken.C'est la vie
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik strooi ook soms met dingen maar dat wordt helaas niet altijd gewaardeerd.
Ik snap nog steeds niet waarom niet waarom dat meisje zo boos werd nadat ik zaad in haar gezicht had gestrooid.
Ze had er prachtige bloemen mee kunnen kweken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had er prachtige bloemen mee kunnen kweken.
Ik heb niemand verkracht, maar ik plan de eerste keer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moest onder dwang een ander iemand verkrachten? Dus een soort verkrachting in een verkrachting?
[ afbeelding ]
C'est la vie
Kan ookquote:!
Ik zal het (weer) even moeten navragen. Vaak vergeet de helft van wat me vertelt is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar via wat is dat dan? Via de hbo?![]()
Oh..quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Als pietje ben je een heel ander persoon![]()
Maar je lijkt me oprecht wel tof hoor
Wat heb je dan in die kelderbox gedaan man, of tierden de zeepjes er welig?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niemand verkracht, maar ik plan de eerste keer.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Als het Afrikaantjes waren had ik ze niet gemoeten. Die stinken zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had er prachtige bloemen mee kunnen kweken.
Mag best.. Alleen ben ik op t begin waarschijnlijk verlegenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, en ik wilde nog wel voorstellen een keer een bakkie te komen doen..
Ik heb nooit een kelderbox gehad, ik ben er ook nooit in een geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je dan in die kelderbox gedaan man, of tierden de zeepjes er welig?C'est la vie
Racist!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Als het Afrikaantjes waren had ik ze niet gemoeten. Die stinken zo.
Ik ruik hier racisme.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Als het Afrikaantjes waren had ik ze niet gemoeten. Die stinken zo.
C'est la vie
Oh, dat is wel snel voorbij hoor, ik ben vrij makkelijk in de omgangquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mag best.. Alleen ben ik op t begin waarschijnlijk verlegen![]()
Voor referenties kun je naar Lola, Kaneel, Fera, Vin en nog wel een paar anderen
Sorry te makkelijkC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: