SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
666 number of the beast14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat luister ik ook wel, maar daar zit ik over het algemeen niet achteraan. Heb wel eens van die metal packs gedownload, en daar zitten dan 20 albums in ofzo. Veel troep ook wel van zwaar middelmatige bandjes maarja.. die pleur ik altijd weg na een luistersessie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij vooral metal van black tot trash en van grind to doom![]()
Daarmee zal ik wel eerst neuken en daarna haar beter leren kennenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik wil eigenlijk heel graag de nieuwste Playmobil manege hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarmee zal ik wel eerst neuken en daarna haar beter leren kennen![]()
![]()
Tering.....als je zoveel muziek download, dan moet je ook wel een hoop wegflikkeren, anders is het toch niet meer te overzien?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat luister ik ook wel, maar daar zit ik over het algemeen niet achteraan. Heb wel eens van die metal packs gedownload, en daar zitten dan 20 albums in ofzo. Veel troep ook wel van zwaar middelmatige bandjes maarja.. die pleur ik altijd weg na een luistersessie.![]()
Andersom ook welquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarmee zal ik wel eerst neuken en daarna haar beter leren kennenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Neuh, beetje verzuurd misschien dat je zo heftig reageerdequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
En dan zit ik tegen jou te zeuren omdat je dat plaatje postte
Hypocriet, ik ben het
Rustig aan.![]()
Had ik ook ja. Nog wel een paar anderen oa Computron en Metroplex.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie bijvoorbeeld Piranacon weggaan voor 190 dollar. Wtf.
Ik had hem, hij was tof. Maar ik zou dat er nu niet meer voor over hebben.
http://www.bigbadtoystore.com/bbts/template.aspx?template=5801
Ik wil de 3rd party Devastator hebben nog eigenlijk. En de Masterpieces Sideswipe en Soundwave. En er komt ook nog een 3rd party Aerialbots.![]()
Ja uiteraardquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb niks met playmobil of lego. Geef mij maar een oude computer, daar ben ik uren zoet mee!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk heel graag de nieuwste Playmobil manege hebben.
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, dat zeg ik verkeerd trouwens.. alle hoofdcharacters uit de G1 serie had ik wel zo'n beetje, iig wat hier uit is gekomen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering.....als je zoveel muziek download, dan moet je ook wel een hoop wegflikkeren, anders is het toch niet meer te overzien?
Maar ook niet altijd![]()
Ik luister alles wat ik download, en ben redelijk kritisch (Ja echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering.....als je zoveel muziek download, dan moet je ook wel een hoop wegflikkeren, anders is het toch niet meer te overzien?)dus gooi ook veel weg.
Je komt zo wel elke dag weer 10 nieuwe artiesten tegen. Maar ben ondertussen al 10 jaar aan het uitzoeken
Maar sommigen blijven iets beter hangen dan de rest, en dat zijn de favorieten dan![]()
![]()
Ja, ik filter gewoon dat wat ik niks vind, eruit en houd de nummers die ik wel wat vind hebben. Soms ook hele albums als ik het goed bij elkaar vind passen (ik weet, dat klinkt een beetje gaar).quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ook niet altijd![]()
Iets met een Aquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat zal ik eens opzetten qua muziek....
Mmmmm.....14 SHADES OF GREY
Albums moet je echt wel een paar keer luisteren voor ik het weggooi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik filter gewoon dat wat ik niks vind, eruit en houd de nummers die ik wel wat vind hebben. Soms ook hele albums als ik het goed bij elkaar vind passen (ik weet, dat klinkt een beetje gaar).
Het komt wel vaak voor dat 1 nummer of een paar nummers goed zijn, maar ik dan nog gooi ik niet die nummers weg. Zit je met een half album![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: