mwa was toch een kutaccountquote:
Jij was toch chocokuiken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa was toch een kutaccount
zo'n oude nokia toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
Met dit aantal posts/dag zal 't niet al te lang duren voordat je weer zoveel posts hebt![]()
Welke telefoon had ik toen we gingen meeten? Weet je dat nog?
Deze?quote:
zou wel kunnen, hij was groot en oud iniedergevalquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Heb ik nog steeds. vraag me af wanneer ik 'm kreeg. Al best lang terug dus.
Achter een stuk eraf want het zijn bijna mattenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe ga je het laten doen?
mattenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Achter een stuk eraf want het zijn bijna mattenverder alles korter, niets bijzonders.
Volgens mij staat dat ook voor geen meter bij jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ook aan kaal/millimeteren zitten denken, maar ik mag het niet van de kapster want 't schijnt niet mooi te zijn bij mij.
jij hebt daar een te lang hoofd voor inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ook aan kaal/millimeteren zitten denken, maar ik mag het niet van de kapster want 't schijnt niet mooi te zijn bij mij.
Ik ga het doen voor de eerste keer, maar zo'n misvormt hoofd heb ik ook weer niet, dus maakt niet zoveel verschil.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Moet je wel het hoofd voor hebben trouwens.
Dat weet je 2 jaar na dato nog?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt daar een te lang hoofd voor inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |