quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik masturbeer altijd als we lepeltje lepeltje liggen te slapen.
Signaturewaardig?quote:
Dan wil ze niet meer met je neuken. Ow,wacht...quote:
Genoeg andere leuke R&PSC dames.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ze niet meer met je neuken. Ow,wacht...
Die je ook niet willen neuken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Genoeg andere leuke R&PSC dames.
Dankje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb 'm nog ff vastgelegd voor de eeuwigheid, mocht KT geïntimideerd worden door Tegan om zijn sig weer aan te passen...
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een Photoshopquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb 'm nog ff vastgelegd voor de eeuwigheid, mocht KT geïntimideerd worden door Tegan om zijn sig weer aan te passen...
[ afbeelding ]
Die is al uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een feilloze!quote:
quote:
Omdat jij het waard bent.quote:
Welkom in de wondere wereld van de appartementenbezitter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat toch met al die kloteformulieren bij het verhuizen. Willen ze de verbeteringen aan het appartement weten voor de opstalverzekering in de servicekosten. Ga ik ga wat apparatuur vervangen, mag ik zo zeker meer dokken omdat er verouderde zooi in stond? Als ik de badkamer volgend jaar opnieuw laat betegelen, moet ik dat ook doorgeven?
Ik ben die VvE nu al zat, ik mag echt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |