Ik ook niet, want Safari.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3G. Tenminste, dat zou ik minimaal willen, maar hij zit meestal op G en nu zelfs E. H doet ie zelden, terwijl dat met mijn Desire vrijwel standaard was.
Chrome doet me niet zoveel. Ik gebruik het op mijn desktop ook niet.
Vodafone. E voelt hier verdomde traag, maar dat deed G eigenlijk ookquote:Op woensdag 26 december 2012 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, want Safari.
Dat is wel raar dan. Welke provider?
E is trouwens sneller dan G.
Klopt, het is allebei enorm traag.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vodafone. E voelt hier verdomde traag, maar dat deed G eigenlijk ook
Ja kloptquote:
Oke, het is een algemene 4.2.1-bug. Schijnt dat het in 4.2.2 opgelost zal zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nope, mijn stock geeft hetzelfde plaatje. 31% android os.
Hoop je dan een email te ontvangen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Willen jullie voor me duimen voor morgen?!
Ik wil wel wat horen jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer positieve verhalen schrijven of kan je dat niet meer aan?
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef nodig het volgende:
[..]
MM NordhornIk weet dat jij jaloers bent hierop
(volgde het tweakers topic ook)
Denk ook inderdaad dat het gele niet opvalt totdat je er een iPhone naast legt op dezelfde pagina. Probeer eens de firefox browser te downloaden, zag op youtube dat die geen last van pinchvertraging zou hebben! Misschien dat het iets softwarematig is en dat Google het ff kan fixen (netzo als de brakke chrome browser)quote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Touchscreen is perfect en voelt heel lekker glad, pinchvertraging is waar, maar niet vervelend, geel valt mij niet op.
Ai, ik dacht na een paar dagen ''ach, fuck it, allemaal vrijblijvend laat ik maar invullen zie wel wat ik doe''quote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Maar ik had hem ook gewoon eerder moeten bestellen. Wilde het eerst via een kennis in Duitsland doen, uit de Play Store. Maar dat was foutmelding na foutmelding...
Ik dacht ook; hup bestellen!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk ook inderdaad dat het gele niet opvalt totdat je er een iPhone naast legt op dezelfde pagina. Probeer eens de firefox browser te downloaden, zag op youtube dat die geen last van pinchvertraging zou hebben! Misschien dat het iets softwarematig is en dat Google het ff kan fixen (netzo als de brakke chrome browser)
[..]
Ai, ik dacht na een paar dagen ''ach, fuck it, allemaal vrijblijvend laat ik maar invullen zie wel wat ik doe''
En nu blijkt het dus toch de snelste optie te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |