SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te kijken, heb nog nooit een toffere kijk-sport gezien. Zeker ook super om te doen, maar dat is niet voor iedereenquote:![]()
![]()
Waar doe je het ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te kijken, heb nog nooit een toffere kijk-sport gezien. Zeker ook super om te doen, maar dat is niet voor iedereenRustig aan.![]()
Zal thuis eens wat YT-filmpjes opzoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te kijken, heb nog nooit een toffere kijk-sport gezien. Zeker ook super om te doen, maar dat is niet voor iedereen.
![]()
Te ver wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bij The Bashin' Bluefingers in Zwolle
Rustig aan.![]()
Je kunt beter op http://wftda.tv/ kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal thuis eens wat YT-filmpjes opzoeken.
Staan complete wedstrijden op, graties.
![]()
Ook primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt beter op http://wftda.tv/ kijkenStaan complete wedstrijden op, graties.
.
![]()
Ja laten we even over de TT discussieren...quote:
Ik zou het gewoon tegelijkertijd doen.
Aantrekkingskracht voel je en is fysiek... Als dat er is is het al prima naar mijn mening om seks te hebben![]()
Alleen ja, dan filter je als vrouw zogezegd niet de mannen weg die alleen willen neuken dat is dan de keerzijde denk ik.
Maarja dat geld ook voor de man...
Gewoon doen en zien wat eruitkomt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Er zijn ook teams (ff kijken of ik dit uit mijn hoofd kan...):quote:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Utrecht, Enschede, Wolvega en Groningen (shit... dan mis ik er nog een paar..)
Oh en: Breda, Dordrecht, Limburg (??) en Den Bosch![]()
Over de TT, ik wil haar best wel eerst een beetje leren kennen, maar de seks moet toch vrij rap beginnen.![]()
quote:Vanuit de kroeg zal het eerst neuken worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja laten we even over de TT discussieren...
Vanuit een date leer je elkaar eerst (een beetje) kennen.![]()
Allemaal plaatsen en dan "Limburg"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn ook teams (ff kijken of ik dit uit mijn hoofd kan...):
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Utrecht, Enschede, Wolvega en Groningen (shit... dan mis ik er nog een paar..)
Oh en: Breda, Dordrecht, Limburg (??) en Den Bosch![]()
![]()
Ja, die snapte ik niet helemaal. Dan had Wolvega zich ook Friesland kunnen noemen, die dames komen daar ook uit de hele regio. Maar ach.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemaal plaatsen en dan "Limburg"![]()
Noemen ze ze zich serieus Limburg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik niet helemaal. Dan had Wolvega zich ook Friesland kunnen noemen, die dames komen daar ook uit de hele regio. Maar ach.![]()
![]()
Neuken, krijg je het vanzelf warm.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef korosu555 het volgende:
Waarom doet de verwarming er altijd zo lang over om warm te worden.. het is veel te koud hier![]()
Nee, Pink Peril. Sowieso waren dit de plaatsen waar het gedaan wordt, elk team heeft ook een echte naam waarbij alleen Amsterdam de plaatsnaam in de naam heeft (Amsterdam Derby Dames ADD)quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noemen ze ze zich serieus Limburg?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: