SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te kijken, heb nog nooit een toffere kijk-sport gezien. Zeker ook super om te doen, maar dat is niet voor iedereenquote:![]()
![]()
Waar doe je het ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te kijken, heb nog nooit een toffere kijk-sport gezien. Zeker ook super om te doen, maar dat is niet voor iedereenRustig aan.![]()
Zal thuis eens wat YT-filmpjes opzoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te kijken, heb nog nooit een toffere kijk-sport gezien. Zeker ook super om te doen, maar dat is niet voor iedereen.
![]()
Te ver wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bij The Bashin' Bluefingers in Zwolle
Rustig aan.![]()
Je kunt beter op http://wftda.tv/ kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal thuis eens wat YT-filmpjes opzoeken.
Staan complete wedstrijden op, graties.
![]()
Ook primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt beter op http://wftda.tv/ kijkenStaan complete wedstrijden op, graties.
.
![]()
Ja laten we even over de TT discussieren...quote:
Ik zou het gewoon tegelijkertijd doen.
Aantrekkingskracht voel je en is fysiek... Als dat er is is het al prima naar mijn mening om seks te hebben![]()
Alleen ja, dan filter je als vrouw zogezegd niet de mannen weg die alleen willen neuken dat is dan de keerzijde denk ik.
Maarja dat geld ook voor de man...
Gewoon doen en zien wat eruitkomt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Er zijn ook teams (ff kijken of ik dit uit mijn hoofd kan...):quote:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Utrecht, Enschede, Wolvega en Groningen (shit... dan mis ik er nog een paar..)
Oh en: Breda, Dordrecht, Limburg (??) en Den Bosch![]()
Over de TT, ik wil haar best wel eerst een beetje leren kennen, maar de seks moet toch vrij rap beginnen.![]()
quote:Vanuit de kroeg zal het eerst neuken worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja laten we even over de TT discussieren...
Vanuit een date leer je elkaar eerst (een beetje) kennen.![]()
Allemaal plaatsen en dan "Limburg"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn ook teams (ff kijken of ik dit uit mijn hoofd kan...):
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Utrecht, Enschede, Wolvega en Groningen (shit... dan mis ik er nog een paar..)
Oh en: Breda, Dordrecht, Limburg (??) en Den Bosch![]()
![]()
Ja, die snapte ik niet helemaal. Dan had Wolvega zich ook Friesland kunnen noemen, die dames komen daar ook uit de hele regio. Maar ach.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemaal plaatsen en dan "Limburg"![]()
Noemen ze ze zich serieus Limburg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik niet helemaal. Dan had Wolvega zich ook Friesland kunnen noemen, die dames komen daar ook uit de hele regio. Maar ach.![]()
![]()
Neuken, krijg je het vanzelf warm.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef korosu555 het volgende:
Waarom doet de verwarming er altijd zo lang over om warm te worden.. het is veel te koud hier![]()
Nee, Pink Peril. Sowieso waren dit de plaatsen waar het gedaan wordt, elk team heeft ook een echte naam waarbij alleen Amsterdam de plaatsnaam in de naam heeft (Amsterdam Derby Dames ADD)quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noemen ze ze zich serieus Limburg?![]()
Dat is ook een goeie jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef korosu555 het volgende:
Wat betreft de TT.. Gewoon afwisselen, tijdens de seks elkaar leren kennen![]()
![]()
Ja, maar, Limburg is geen plaatsquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Pink Peril. Sowieso waren dit de plaatsen waar het gedaan wordt, elk team heeft ook een echte naam waarbij alleen Amsterdam de plaatsnaam in de naam heeft (Amsterdam Derby Dames ADD). Dat ieder team een normale naam had, kon ik ook wel verzinnen. Beetje verkeerd verwoord
![]()
![]()
*kreun kreun*quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef korosu555 het volgende:
Wat betreft de TT.. Gewoon afwisselen, tijdens de seks elkaar leren kennen
- Wat zijn jouw hobby's?
*kreun kreun*
/ Ja, de mijne ook.
![]()
Je kan ook half dronken uit de kroeg komen. Dat noem ik geen datequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Spezza19 het volgende:
Moet je maar hopen dat ze neukt op de eerste date.![]()
![]()
Als je half dronken uit de kroeg komt en je zegt, gaan we het doen. En zij beaamt het, dan heb je een afspraak en dus een date.
Dates zijn zo overrrated![]()
De laatste 2x welquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent van het eerste toch?![]()
![]()
Dat ga je toch niet zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef korosu555 het volgende:
Als je half dronken uit de kroeg komt en je zegt, gaan we het doen. En zij beaamt het, dan heb je een afspraak en dus een date.
Dates zijn zo overrrated. Als je elkaar aantrekkelijk genoeg vind, dan gaan de kleren vanzelf uit.
En een afspraak is niet hetzelfde als een date.![]()
Hoi Toppie.quote:quote:
Ik voel me wel afgewezen in dat geval.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zolang je niks afspreekt heb je ook geen date hè. Alhoewel een afspraak hoeft niet altijd mondeling te zijn.. nou mondeling.. ik bedoel met tekst en uitleg![]()
![]()
Nee, slet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja je mag als meisje geen seks hebben natuurlijk want dan is ze een hoer![]()
Sorry ik date eerst liever. Anders voel ik mij vies, maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Toppie.
[..]
Ik voel me wel afgewezen in dat geval.weet ik stiekem wel.quote:haiquote:![]()
Gebruik alsjeblieft de quoteknop als je het aan mij richt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:46 schreef korosu555 het volgende:
Zolang je niks afspreekt heb je ook geen date hè. Alhoewel een afspraak hoeft niet altijd mondeling te zijn.. nou mondeling.. ik bedoel met tekst en uitleg
Dat zeg ik toch, je kan toch naar de kroeg gaan (alleen) en met een chick in bed belanden? Dan ga je niet bespreken "Zullen we het gaan doen? "
![]()
![]()
Hoe lang?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Sorry ik date eerst liever. Anders voel ik mij vies, maar dat ben ik.
Rustig aan.![]()
Niks mis met wat viezigheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik date eerst liever. Anders voel ik mij vies, maar dat ben ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vies is goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik date eerst liever. Anders voel ik mij vies, maar dat ben ik.
Tevens: hoi![]()
![]()
U heeft daar een punt, raak gesprokenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef korosu555 het volgende:
voor de bankrekening van
[..]
Voor de bankrekening van de hoer is het geen nihil detail
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 16:48:23 ]![]()
Oke je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruik alsjeblieft de quoteknop als je het aan mij richt.
Dat zeg ik toch, je kan toch naar de kroeg gaan (alleen) en met een chick in bed belanden? Dan ga je niet bespreken "Zullen we het gaan doen? "
![]()
![]()
10 dates minstens, dan meteen in friendzone gooien zodat ze je hart niet kunnen breken.quote:1x per jaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met wat viezigheid.Soms wel. Haiquote:![]()
![]()
![]()
Dan eerst douchen, wat vies is kan schoonquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik date eerst liever. Anders voel ik mij vies, maar dat ben ik.![]()
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja je mag als meisje geen seks hebben natuurlijk want dan is ze een hoer![]()
Ken beter met jou?quote:Nopequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus ik moet nu 7,5 maand wachten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Dan eerst douchen, wat vies is kan schoon_! oke
![]()
Wel allemaal de man laten betalen hoor, anders word het ook zo duur.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 dates minstens, dan meteen in friendzone gooien zodat ze je hart niet kunnen breken.Rustig aan.![]()
"Ik wil neuken"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Dan eerst douchen, wat vies is kan schoon
- Oke, eerst even douchen
*1,5 uur later*Gaat wel redelijk goed, bijna vrijquote:.
![]()
Ik vind het beide niet stoer. Als je graag afgelikt wil worden door jan en alleman moet je dat toch lekker zelf weten? Of je nou een vrouw of een gozer bent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wordt vaak gezegd over meisjes/vrouwen. Als een man veel seks heeft is het stoer
Dat naar flip was maar een grapjun, ik ben bang dat ik haar tegenkom bij Feyenoord dus doe ik aardig tegen haar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 16:52:50 ]![]()
Ik weet toch niet wat je serieus bedoeld of als grapjuh ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het beide niet stoer. Als je graag afgelikt wil worden door jan en alleman moet je dat toch lekker zelf weten? Of je nou een vrouw of een gozer bent.
Dat naar flip was maar een grapjun, ik ben bang dat ik haar tegenkom bij Feyenoord dus doe ik aardig tegen haar.![]()
Neuh daar ben ik te trots voor. En ik wil ook niet gezien worden als "die kuthoer die mee gaat en niets betaalt en vervolgens dumpt dus alle vrouwen zijn op geld uit". Een keer de man laten betalen is niet erg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel allemaal de man laten betalen hoor, anders word het ook zo duur.van je werk?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ik wil neuken"
- Oke, eerst even douchen
*1,5 uur later*
[..]
Gaat wel redelijk goed, bijna vrij.
![]()
Waarom nou afgelikt noemen. Noem het dan ' de diversiteit van lichamen wilt ontdekken'quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het beide niet stoer. Als je graag afgelikt wil worden door jan en alleman moet je dat toch lekker zelf weten? Of je nou een vrouw of een gozer bent.
Dat naar flip was maar een grapjun, ik ben bang dat ik haar tegenkom bij Feyenoord dus doe ik aardig tegen haar.![]()
Ben ff aan het koekeloeren en ff mijn menig droppen als het mag....
Als het puur voor de sex is hoef ik de dame in kwestie niet echt te leren kennen...misschien daarna.
Maar als het gaat voor een potentiele toekomstige partner dan wil ik haar liever eerst leren kennen. De kennismaking fase moet niet te lang duren want dan is de kans dat je in de "frendzone" valt best groot. Dus niet eerst 3 maanden lopen kennismaken en dan pas een move gaan maken tot sex....Not all angels have wings.
Parttime Splackavellie :P![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
mmmmmmmNu welquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je serieus bedoeld of als grapjuh ?![]()
Dan wens ik je alle plezier toequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, paar dagen Londen![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
HoiHoop dat het weer een beetje mee zit
![]()
Ik denk dat als de klik er is, er snel over gegaan wordt op seksquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef Black-Angel het volgende:
Ben ff aan het koekeloeren en ff mijn menig droppen als het mag....
Als het puur voor de sex is hoef ik de dame in kwestie niet echt te leren kennen...misschien daarna.
Maar als het gaat voor een potentiele toekomstige partner dan wil ik haar liever eerst leren kennen. De kennismaking fase moet niet te lang duren want dan is de kans dat je in de "frendzone" valt best groot. Dus niet eerst 3 maanden lopen kennismaken en dan pas een move gaan maken tot sex....![]()
Ik wacht nu op het avondeten, dan ga ik jullie nog even vervelen terwijl ik een jointje rook en GTST kijk, dan ga ik Once Upon A Time kijkenquote:en dan slapen
En dan vannacht weg
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hmm ok.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh daar ben ik te trots voor. En ik wil ook niet gezien worden als "die kuthoer die mee gaat en niets betaalt en vervolgens dumpt dus alle vrouwen zijn op geld uit". Een keer de man laten betalen is niet erg.
Klinkt wel gezellig.
Rustig aan.![]()
Tussen 15:00 en 17:00quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe laat zou hij ook alweer komen?![]()
![]()
Heb de weerverwachtingen bekeken, vandaag nog regen, maar vanaf morgen niet meer. En ik ben er toch morgen pasquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:55 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Dan wens ik je alle plezier toeHoop dat het weer een beetje mee zit
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht nu op het avondeten, dan ga ik jullie nog even vervelen terwijl ik een jointje rook en GTST kijk, dan ga ik Once Upon A Time kijkenen dan slapen
En dan vannacht weg
Hehe, dat wordt nog leuk zo vroeg/laat![]()
Zo 1,5 uur over om naar huis te gaan![]()
![]()
![]()
Zolang het maar droog isquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de weerverwachtingen bekeken:
[ afbeelding ]
Vandaag nog regen, maar vanaf morgen niet meer. En ik ben er toch morgen pas
Hoe lang ga je eigenlijk?![]()
Gewoon 10 dates, beetje vriendin erbij, het gaat niet om jouw geld maar ze wilt zelf ook investeren in de relatie...quote:
Jah klinkt leuk.Rustig aan.![]()
Nog maar 3 minutenquote:.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de weerverwachtingen bekeken, vandaag nog regen, maar vanaf morgen niet meer. En ik ben er toch morgen pas![]()
![]()
Haha als je het zo bekijkt inderdaad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon 10 dates, beetje vriendin erbij, het gaat niet om jouw geld maar ze wilt zelf ook investeren in de relatie...
Jah klinkt leuk.![]()
![]()
Dat is het valkuil van klik....het kan klikken maar als de sex te snel komt heb ik iets van "waarom zo makkelijk? Is er iets mis met haar?" Ik wil tenmiste 3 dates hebben voordat sex in beeld komt..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat als de klik er is, er snel over gegaan wordt op seks
Not all angels have wings.
dan hierquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje fris, maar niet (veel) kouder als hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 17:00:54 ]![]()
3 dagenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het maar droog is
Hoe lang ga je eigenlijk?
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:00 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Dat is het valkuil van klik....het kan klikken maar als de sex te snel komt heb ik iets van "waarom zo makkelijk? Is er iets mis met haar?" Ik wil tenmiste 3 dates hebben voordat sex in beeld komt..Houd je van de jacht?
![]()
dat dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goed.
Inb4: nee, alleen goed.![]()
*hint hint*quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha als je het zo bekijkt inderdaad.
Rustig aan.![]()
Ik vind het wel grappig dat je bang bent dat je mij tegenkomt.quote:Het zou wel te veel toeval zijn als het zou gebeuren.
Daten?quote:![]()
![]()
Eingelijk wel, als het te snel gaat raak ik mijn interesse kwijt....Vind het jachen gewoon iets hebben...tis maar een spelletje van beide kanten en dat vind ik best leuk om te doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeHoud je van de jacht?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Eingelijk wel, als het te snel gaat raak ik mijn interesse kwijt....Vind het jachen gewoon iets hebben...tis maar een spelletje van beide kanten en dat vind ik best leuk om te doen![]()
![]()
Vind ik nog wel meevallen. Zijn allebei al vaker daar geweest dus gaan alleen de dingen bekijken die we nog niet hebben gezien of nog eens willen zien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk veel te weinig voor zo'n stad. Heb je al een idee wat je allemaal gaat bezoeken?
Morgen gaan we naar een of ander regenmuseum. Ik weet niet precies wat het is, maar de vriendin waarmee ik ga wilde er graag heen en schijnt mooi te zijn. Donderdag gaan we shoppen till we droppen. En vrijdag naar de wisseling van de wacht, omdat zij die nog niet had gezien. Verder nog maar even kijken wat we gaan doen. Willen waarschijnlijk ook nog een musical bezoeken
En een nazi helpt je weer op het goede pad te komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
.
[..]
Mensen maken typefouten, taalnazi.![]()
Klopt en soms als ik ze zie dan geef ik aan dat het fout is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
.
[..]
Mensen maken taalfouten, taalnazi.
Stel je niet zo aan.![]()
Dit is geen typefoutquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
.
[..]
Mensen maken typefouten, taalnazi.
Leuk johquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen. Zijn allebei al vaker daar geweest dus gaan alleen de dingen bekijken die we nog niet hebben gezien of nog eens willen zien.
Morgen gaan we naar een of ander regenmuseum. Ik weet niet precies wat het is, maar de vriendin waarmee ik ga wilde er graag heen en schijnt mooi te zijn. Donderdag gaan we shoppen till we droppen. En vrijdag naar de wisseling van de wacht, omdat zij die nog niet had gezien. Verder nog maar even kijken wat we gaan doen. Willen waarschijnlijk ook nog een musical bezoeken![]()
Ik ben jaloers![]()
![]()
Dat is niet heel lang maar je kan een hoop zien in zoveel tijd. Wel rustig aan met je voetje he?quote:![]()
Regen museumquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen. Zijn allebei al vaker daar geweest dus gaan alleen de dingen bekijken die we nog niet hebben gezien of nog eens willen zien.
Morgen gaan we naar een of ander regenmuseum. Ik weet niet precies wat het is, maar de vriendin waarmee ik ga wilde er graag heen en schijnt mooi te zijn. Donderdag gaan we shoppen till we droppen. En vrijdag naar de wisseling van de wacht, omdat zij die nog niet had gezien. Verder nog maar even kijken wat we gaan doen. Willen waarschijnlijk ook nog een musical bezoekenalsof daar niet genoeg van te vinden is als je buiten rond loopt.
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:09 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Regen museumalsof daar niet genoeg van te vinden is als je buiten rond loopt.
![]()
![]()
Je doet het de hele tijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt en soms als ik ze zie dan geef ik aan dat het fout is.
Stel je niet zo aan..
![]()
Top!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vin! Je pakket is zojuist gearriveerd
Vanavond even koekeloeren![]()
Twee keer = de hele tijd?quote:
Jij trekt ook wel eens vrouwen kleren aan heb ik gezien, dat doe je toch ook niet altijd?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 17:11:24 ]![]()
Wees maar goed jaloers!!quote:![]()
Christmas Shoppen in Londen![]()
![]()
![]()
Zulks een gezelligheidJa, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet heel lang maar je kan een hoop zien in zoveel tijd. Wel rustig aan met je voetje he?
Altijd, elke dag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee keer = de hele tijd?
Jij trekt ook wel eens vrouwen kleren aan heb ik gezien, dat doe je toch ook niet altijd?![]()
Jagen - Jachen. Sorryquote:Dat is alles behalve een typefout. Dat is gewoon een domme spellingsfout.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees maar goed jaloers!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zulks een gezelligheid
[..]
Ja, dat komt wel goed.
![]()
Hehe, ja okéquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jagen - Jachen. SorryDat is alles behalve een typefout. Dat is gewoon een domme spellingsfout.
.
![]()
Ik wil een souvenirtjequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees maar goed jaloers!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zulks een gezelligheid![]()
![]()
Ach ja....quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jagen - Jachen. SorryDat is alles behalve een typefout. Dat is gewoon een domme spellingsfout.
Stop met zeiken. Dit levert echt minpunten op, want nu is het niet grappig meer.quote:What you forget, you are gonna repeat.
gimme some!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Maar eens naar m'n ouders, lekker biefstuk eten![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Rustig aan.![]()
Boh, eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Maar eens naar m'n ouders, lekker biefstuk eten![]()
![]()
Zo, hey, jij bent strengquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stop met zeiken. Dit levert echt minpunten op, want nu is het niet grappig meer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Nee sorry woensdag heb ik condoleance voor mijn opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee sorry woensdag heb ik condoleance voor mijn opa.![]()
Gecondoleerd.Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Je leert het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee sorry woensdag heb ik condoleance voor mijn opa.![]()
![]()
Brok chagrijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stop met zeiken. Dit levert echt minpunten op, want nu is het niet grappig meer.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, als je om een souverniertje vraagt krijg je het bij mij echt niet. Slaat toch nergens opquote:
I knowquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De Big Ben ziet er heel mooi uit in de avond
Uh, dankje?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hey hoi hallo!
even een dikke knuf voor Lola en Vin
Knuffel terug. Hoe is het?
![]()
afgezien van stervende pijn in mn bakkes heel goed!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, dankje?
Knuffel terug. Hoe is het?
S. 2014
J. 2016![]()
hey, zomaar?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hey hoi hallo!
even een dikke knuf voor Lola en Vin![]()
![]()
Hoor ik daar een bezoek aan de kaakchirurg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
afgezien van stervende pijn in mn bakkes heel goed!![]()
Kiezen getrokken oid?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
afgezien van stervende pijn in mn bakkes heel goed!
Mooi![]()
![]()
smakelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee niet mooi, dat niet.
pasta maken gegroet![]()
![]()
Ik maakte maar een geintje hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als je om een souverniertje vraagt krijg je het bij mij echt niet. Slaat toch nergens op![]()
Ik zal niks meer zeggen.
En nu eten![]()
![]()
nee niet eensquote:![]()
wkb gehad en nu een geirriteerde zenuw aan de andere kies! maar t voelt alsof t gaat ontsteken! morgen maar weer bellen! en allemaal dankzij slecht werk van de oude tandarts
en ja Lola zomaar!S. 2014
J. 2016![]()
Bon Apetitquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje hoor![]()
Ik zal niks meer zeggen.
En nu eten![]()
Ja, de eerste keer vind ik 'm wel grappig, maar al irritant. Dat heb ik je ook al gezegd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje hoor![]()
Ik zal niks meer zeggen.
En nu eten
Nu dan maar duidelijk.What you forget, you are gonna repeat.
Meisje, je bent nu toch nog niet in London?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oh dat is altijd klotequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee niet eens![]()
wkb gehad en nu een geirriteerde zenuw aan de andere kies! maar t voelt alsof t gaat ontsteken! morgen maar weer bellen! en allemaal dankzij slecht werk van de oude tandarts
en ja Lola zomaar!. Extra knuffel voor jou
![]()
![]()
Nee, uiteraard nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Meisje, je bent nu toch nog niet in London?
Okequote:Zal je aan me denken dan?
Ik denk altijd aan jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OkeZal je aan me denken dan?
![]()
Niet streaken bij Buckingham Palace he?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
* Spezza19 gaat ook eens een tripje boeken naar London.... nog mensen die mee willen rijden?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zou ook naar dezelfde zomervakantie bestemming gaan als een jongen, maar ook dat ging niet door.quote:Jongen had 2 maanden later een andere chick. Niks lot
![]()
![]()
Lot hoeft niet altijd leuk te zijn hèquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou ook naar dezelfde zomervakantie bestemming gaan als een jongen, maar ook dat ging niet door.Jongen had 2 maanden later een andere chick. Niks lot
![]()
Zo rol ik he?quote:
2 mensen tegelijk wingen, als een baas.Nouja, je bent naar een andere bestemming gegaan en we weten beiden wat daar voorgevallen is en wat je daarvan hebt geleerd. Het is maar hoe je het ziet he?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou ook naar dezelfde zomervakantie bestemming gaan als een jongen, maar ook dat ging niet door.Jongen had 2 maanden later een andere chick. Niks lot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik he?
2 mensen tegelijk wingen, als een baas.
[..]
Nouja, je bent naar een andere bestemming gegaan en we weten beiden wat daar voorgevallen is en wat je daarvan hebt geleerd. Het is maar hoe je het ziet he?Erg subtiel ook, top man,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet streaken bij Buckingham Palace he?
Nee, alleen ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier een steen ofzo?![]()
Ah ja, minder...quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had daarna nog eens 5 tentamens als ik terug zou komen.Rustig aan.![]()
Moet ik alles weten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier een steen ofzo?![]()
![]()
Nu al winterstop? Pussy.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
laatste keer hockeyen voor de winterstop
Niet handig, cel enzo.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
correct... en die heb je in de verschillende variantenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon iemand bijstaan is als iemand iemand wilt versieren ofzo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon iemand bijstaan is als iemand iemand wilt versieren ofzo.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hallo, elke dag is Suit Up dag....quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Jammer dat national suit up day maar 1 dag in het jaar isDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand met friet voor mijn neus terwijl ik honger heb, al de 2e keer in 2 dagen.
![]()
Sta je op het station steeds ofzo?Rustig aan.![]()
Nah, dan wordt het ook zo standaardquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo, elke dag is Suit Up dag....![]()
ik kan pasta of een Griekse schotel maken... het laatste is trouwens zo klaar... en verder kan ik vast nog wel wat met de rijst, gehakt en groenten ....quote:
ik had ook nog gewoon brood ... nog over van mijn lunch![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Sta je op het station steeds ofzo?. Gisteren onderweg in Utrecht, en nu in Arnhem
.
![]()
Zelf kan je toch ook wel patatje halen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Gisteren onderweg in Utrecht, en nu in Arnhem
.
Rustig aan.![]()
Ja... ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier doe....quote:
maar ja ik ben de weg naar de hemel kwijt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pastaquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan pasta of een Griekse schotel maken... het laatste is trouwens zo klaar... en verder kan ik vast nog wel wat met de rijst, gehakt en groenten ....
ik had ook nog gewoon brood ... nog over van mijn lunch
Griekse schotel
Je woont zeker niet toevallig in Arnhem?![]()
![]()
Barney does not agreequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Nah, dan wordt het ook zo standaardDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, maak dat de kat maar wijs...quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou met je zoenen daarom stak ik zo onsmakelijk mijn tong uit.![]()
Nee... en ik ga het daar ook niet heen brengen ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pasta
Griekse schotel
Je woont zeker niet toevallig in Arnhem?![]()
Nee, want die mag je niet eten in de bus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelf kan je toch ook wel patatje halen?![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier doe....
maar ja ik ben de weg naar de hemel kwijt....HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is het zo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want die mag je niet eten in de bus.
Ik denk dat je patatje ook wel redelijk op is voordat de bus er is / tijd waarin je naar de bushalte loopt.Rustig aan.![]()
Hmm.. Apeldoorn dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... en ik ga het daar ook niet heen brengen ook.![]()
![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Klopt, maar ik ga niet elke dag friet eten. En al helemaal niet van Smullersquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo?
Ik denk dat je patatje ook wel redelijk op is voordat de bus er is / tijd waarin je naar de bushalte loopt..
![]()
die is echt zooooo smerigquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga niet elke dag friet eten. En al helemaal niet van Smullers.
Det Som En Gang Var
jaa al een poosje kom ik hierquote:
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier doe....
maar ja ik ben de weg naar de hemel kwijt....Ik ben beter van je gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
gelijk heb jequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dan stel ik het nog liever een uur uit.welke is dat dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... ik ben hier maar heen gegaan want in die andere werd het zo traag....Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nou het heet nu SC relaties geloof ik.... het vroegere singles... en nog wat R&P Sc's... bij elkaar...quote:![]()
Smerige half lauwe, rauwe frietquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je
[..]
welke is dat dan?. Keer op.keer, dan maar niet
.
![]()
aah oke nou ja ik zit hier nu tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou het heet nu SC relaties geloof ik.... het vroegere singles... en nog wat R&P Sc's... bij elkaar...
Det Som En Gang Var
Beste clara...quote:
wat zal er in zitten rara...
De sint is weer eens gezwicht
voor het schrijven van een stom gedicht...
ben je het aabb ook zo zat....
ga dan maar zoeken in dat gat...
nou toedeldoki....
hup aan de ganghamstyle karaoki...![]()
eet smakelijkquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je moet naar/woont in?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan waren we trein-buren geweest.![]()
hij woont ook in apeldoornquote:
Det Som En Gang Var
quote:o zow.... dan zijn we toch trein buren.... of ben ik in de war en zit deventer er nog tussenquote:![]()
Oh. Dan ben ik in de war, ik dacht dat je serieus was met dat je een grapje maakte.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
o zow.... dan zijn we toch trein buren.... of ben ik in de war en zit deventer er nog tussen
En het is Amersfoort - Apeldoorn - Deventer.
![]()
nee klopt welquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
o zow.... dan zijn we toch trein buren.... of ben ik in de war en zit deventer er nog tussenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Inderdaad.quote:
SinterklaasgedichtenSurprises
Lootjes treken
Ik vind er niks aanquote:. Maar ik vind Sinterklaas ook niks aan verder.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik eet niet meer bij de Mc![]()
![]()
enige pluspunt pepernotenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan dat Sinterklaas gedoe.
Det Som En Gang Var
Ik maak juist bijna geen grapjes...:)quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik in de war, ik dacht dat je serieus was met dat je een grapje maakte.
En het is Amersfoort - Apeldoorn - Deventer.
Tof treinburen dus![]()
![]()
Omdat ik er inmiddels 5 jaar werk en er gewoonweg geen zin in heb? Doe ik al ruim 3 jaar niet meer overigens, op af en toe na.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hehe oké tofquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik maak juist bijna geen grapjes...:)
Tof treinburen dus![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Maar ik vind Sinterklaas ook niks aan verder.
maar kan er niet om heen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: