al je organen en hersenen krijgen in een miliseconde een enorme versnelling voor de kiezen en vervormen dusdanig dat zij in ongerede raken...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:27 schreef Wolter het volgende:
Ik denk dat de zowel de klap als inwendige bloedingen je fataal worden. Ik ken een verhaal iemand die te bang was om te springen. Die is in zijn auto gekropen. En heeft hem er toen voorgereden. Hij had alleen maar een klein schrammetje op zijn voorhoofd. Maar was wel dood.
Grootste topickick ooit?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Fantastische avatar![]()
![]()
![]()
Vooral die bloedspetters vlak na de botsing
Mag ik deze gebruiken (ook op andere sites), ik kan het mailadres van de maker niet achterhalen, en ben niet iemand die met creaties van andere op de loop gaat), maar mijn welgemeende complimenten.
[afbeelding]
De grootste nachtmerrie lijkt me als je niet op slag dood bent, of nog erger: dat je het overleeft.
Zoals hier: http://www.caleidoscoop.be/inhouden/inhouden12/art12_3_20.html
Er wordt niet op ingegaan op hoe deze mevrouw het heeft overleefd. Ik vermoed toch doordat ze op het laatste moment ging aarzelen ofzo.
Zag het ooit in een programma van Paul Witteman ook: een vrouw die op het laatste moment werd weggetrokken door iemand, en nu geen benen meer heeft.
Maar als je gewoon zorgt dat er niemand ik de buurt is, en je stapt op het goede moment de spoorbaan op, kan het gewoon niet misgaan. Toch?
On topic: ik neem aan dat door de klap je organen dusdanig beschadigd raken, dat je lichaam niet meer functioneert.
Vanaf het moment van bewusteloos raken, is het lijden van de suïcidant voorbij![]()
ja, maar die raakt je op 0.5cm² oppervlakte, een trein op je gehele lichaam, dus het zit er dik in dat het effect ook wel verschiltquote:Op zondag 25 juni 2006 11:16 schreef Divel het volgende:
Denk dat het weinig verschil maakt. Een kogel gaat ook honderden km. p.u.![]()
je bent toch na +- 10sec dood.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, maar die raakt je op 0.5cm² oppervlakte, een trein op je gehele lichaam, dus het zit er dik in dat het effect ook wel verschilt
Ruggegraat die je hersenpan inschiet bijvoorbeeld, als dat niet gebeurd raak je sowieso direct in een shock. Doordat al je organen kapot zijn ga je toch wel dood.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:33 schreef GaNgStErRR het volgende:
doet me trouwens denken aan het springen van een flat.
stel je springt van 20,40,60, 80 (of hoger) meter en je komt terecht op je benen.
ik kan begrijpen dan je hele voeten kaduuk zijn maar hoe ga je daar aan dood?
ik denk niet dat de springer mooi recht naar beneden zal vallenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:33 schreef GaNgStErRR het volgende:
doet me trouwens denken aan het springen van een flat.
stel je springt van 20,40,60, 80 (of hoger) meter en je komt terecht op je benen.
ik kan begrijpen dan je hele voeten kaduuk zijn maar hoe ga je daar aan dood?
Heb je daar iets van een bron vanquote:Op zondag 25 juni 2006 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een onthoofding schijnen mensen nog 6 tot 30 seconden "bewust" de wereld mee te maken.. zoiets lijkt mij bij een treinspringer vaak ook het geval? Als het hoofd nog intact is maar het lichaam kaduuk...
Ze zeggen als je goed springt dat je al dood bent door de luchtdruk voor de trein je raakt.quote:Op zondag 25 augustus 2002 13:58 schreef Spaceknarf het volgende:
goed springtquote:Op zondag 25 juni 2006 13:23 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Ze zeggen als je goed springt dat je al dood bent door de luchtdruk voor de trein je raakt.
Te-ring! Je zou ze alsnog doodschoppen!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Relneger18 het volgende:
Doet me denken aan de befaamde 'traingirl' filmpje
http://media.putfile.com/traingirl
(niks goors ofzo)
inderdaad... zou ook wat zijn, met die kleinere stations waar treinen met 140km/u vlak langs de mensen razenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
goed springtje gaat daar staan als de trein aankomt, zwaait even, en boem.. dat je dan door luchtdruk zou sterven lijkt me sterk
Ligt eraan waar iemand schiet. Sommige delen van het zenuwstelsel zijn niet echt nodig om te leven (het visuele centrum bijvoorbeeld). Je ziet vaak genoeg op ziekenhuis-real-life-programma's dat mensen dan tòch opgenomen worden en herstellen.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef LoggedIn het volgende:
zou dit nou meer of minder pijnlijk zijn dan jezelf door het hoofd schieten?
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:58 schreef Muurtje het volgende:
Volgens mij ben je al aardig dood op het mm dat je zoiets doet.....
van binnen dan althans
Wél goor!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Relneger18 het volgende:
Doet me denken aan de befaamde 'traingirl' filmpje
http://media.putfile.com/traingirl
Lijkt me wel ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Skinnymike het volgende:
je overlijdt direct aan de gevolgen van interne schade (bloeding/vernietiging) van de meest vitale organen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:22 schreef arnold-d het volgende:
volgens mij heeft er in ede ook een keer iemand een poging gedaan.. maar die is dood gegaan toen de trein stopte wegen een hardstilstand
kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 01:58 schreef Muurtje het volgende:
Volgens mij ben je al aardig dood op het mm dat je zoiets doet.....
van binnen dan althans
wat een opmerking eigenlijk..quote:Op zondag 25 juni 2006 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je daar iets van een bron van
Want het lijkt me helemaal niet leuk
Denk dat een kogel door je biels fijner isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
klopt
[..]
wat een opmerking eigenlijk.."t lijkt me eigenlijk helemaal niet zo leuk om onthoofd te worden"
volgens mij is een trein wel de fijnste manier om het te doen
waarom? de omgeving is wat ontspannender, maar in principe lijkt een kogel me niet fijnerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Denk dat een kogel door je biels fijner is
Behalve als je door de druk dus iets opzij geduwd wordt en in een rolstoel belandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
klopt
[..]
wat een opmerking eigenlijk.."t lijkt me eigenlijk helemaal niet zo leuk om onthoofd te worden"
volgens mij is een trein wel de fijnste manier om het te doen
Moet je maar eens proberen danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom? de omgeving is wat ontspannender, maar in principe lijkt een kogel me niet fijner
door angst zou kunnen , maar gewoon bewusteloos raken als je valt niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:44 schreef Luuksor het volgende:
Als je van een gebouw afspringt raak je op een gegeven moment bewusteloos (afhankelijk van de hoogte van het gebouw natuurlijk), en er zijn ook verhalen dat je door de plotselinge angst kan sterven.. Maar dat is natuurlijk allemaal te bediscussieren..
Ja, dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:44 schreef Luuksor het volgende:
Als je van een gebouw afspringt raak je op een gegeven moment bewusteloos (afhankelijk van de hoogte van het gebouw natuurlijk), en er zijn ook verhalen dat je door de plotselinge angst kan sterven.. Maar dat is natuurlijk allemaal te bediscussieren..
parachutespringers gaan toch ook niet dood voordat ze de grond raken? Het ligt dus niet aan de hoogte van het gebouw maar gewoon puur en alleen de angst (en dat lijkt me al zeer sterk)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:37 schreef Luuksor het volgende:
Dat heb ik laatst ergens gelezen hoor! Als het gebouw maar hoog genoeg is natuurlijkMensen die uit het WTC sprongen zijn gestorven voor ze de grond raakten, door angst en luchtweerstand gecombineerd (nu weet ik weer waar k het gehoord had)..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ga dit morgen eens uitproberen. Bedankt voor de informatie allemaal!
Nou, komt dr nog wat van?quote:Laatste bezoek: 3 uur, 12 minuten geleden
iiiiieeeeehquote:Op maandag 26 augustus 2002 12:19 schreef Marc_mga het volgende:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 05:49 schreef StefanP het volgende:
Net even voor jullie geupload
http://video.google.com/videoplay?docid=3576108797926171726
Dat ben ik![]()
![]()
Vooral niet zelf proberen... of doe eigenlijk maar wel, zolang een vriend het filmt!
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:27 schreef CecilBDemented het volgende:
en die klap is zo hevig dat sommige lichaams delen 5 kilometer verderop liggen.
Als de trein stil staat kan het van alles zijn, van ouderdom tot uitdroging.quote:Waar ga je dood aan bij het voor de trein springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |