Scheelt mij weer een bezoekjequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wens alleen strakke dingen in m'n huis.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Je bent niet hoogglans gelakt of van rvs?
Voor kutjes schijn je nooit te oud te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
6 posts maken om de lapo te hunten..... Ben je 35 jaar, heb je borsthaar en dan is dat belangrijk...
Ik wil er niet aan denken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor kutjes schijn je nooit te oud te zijn.
Wat nou 35?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
6 posts maken om de lapo te hunten..... Ben je 35 jaar, heb je borsthaar en dan is dat belangrijk...
Waarom heb ik nu het idee dat jouw interieur klinisch is en zonder enige gezelligheidquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent niet hoogglans gelakt of van rvs?
Het is strak en modern ingericht ja, maar dat betekent niet automagisch dat het klinsch is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu het idee dat jouw interieur klinisch is en zonder enige gezelligheid?
Ik houd niet zo van strak en modern. Dus dat is voor mij al snel ongezelligquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is strak en modern ingericht ja, maar dat betekent niet automagisch dat het klinsch is.Gezelligheid zorg ik zelf voor.
Je moet er van houden ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van strak en modern. Dus dat is voor mij al snel ongezellig.
Daarom milfjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van strak en modern. Dus dat is voor mij al snel ongezellig.
Kekquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet er van houden ja.
Maar wat vrolijke planten, strategische (en gedimde) verlichting een een kek hoogpolig vloerkleed doen een hoop.
Wie streeft nu niet naar een Barbie-look?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Under_Score het volgende:
die realdolls worden wel steeds realistischer
Barbiequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
Wie streeft nu niet naar een Barbie-look?
nu ga ik toch afvragen hoe haar vriend er uit zietquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie streeft nu niet naar een Barbie-look?
Die heeft ze niet. Ze wil voor altijd maagd blijven ook. Deze is ook wel extreem:quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nu ga ik toch afvragen hoe haar vriend er uit ziet
Oh, die op de tweede foto is een ander.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Under_Score het volgende:
misschien maar beter ook dat ze maagd wil blijven, je zou dr zo doormidden duwen.
quote:
Nice.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft ze niet. Ze wil voor altijd maagd blijven ook. Deze is ook wel extreem:
uitscheuren die handelquote:
Selmaquote:
ga je ze ook allemaal versieren?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Normaal mens neemt een kerstboom.. ik krijg er direct 1100
SELMAAAAAAAAAAquote:
Nee, dat laat ik aan anderen overquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je ze ook allemaal versieren?
Die is door deze post goed geworden!quote:
Daaaaag, geil tijgertje van me!quote:Op woensdag 28 november 2012 02:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op naar Londen. Doei schatjes
Dat kan ik me voorstellen. Sowieso dromen zonder seks, niks waard.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Morgen
Droomde dat niemand voor mij in de app van de NS wou kijken hoe laat m'n trein nog terug ging![]()
Werd ik heel gefrustreerd wakker van
Ja, ze zijn aan het uitbreiden. Lang leve de crisis hè.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ikea is trouwens best kut, zo tijdens een verbouwing. Weinig op voorraad.Wat ik wel tof van mezelf vind, is dat ik gewoon nog even hard ging lopen nadat ik thuiskwam.
Heb wel geprobeerd iemand te vermoorden, ook niets waard hequote:Op woensdag 28 november 2012 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Sowieso dromen zonder seks, niks waard.
Ik heb dus niet mijn theepot en mijn koekenpannen kunnen kopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ze zijn aan het uitbreiden. Lang leve de crisis hè.
veel plezierquote:Op woensdag 28 november 2012 02:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op naar Londen. Doei schatjes
Maar die zijn zo duur en ik wacht nog steeds op die ¤1000 van Markos Ruttos.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:37 schreef Kreator het volgende:
Koekenpannen moet je maar 1 merk kopen. Tefal. Die anti-aanbaklaag is onovertroffen. Heb een paar jaar Ikea ding gehad en die was snels tuk en bakte verrot.
Gaan ook veel langer mee. Voor 20 of 25 euro heb je een prima pan.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar die zijn zo duur en ik wacht nog steeds op die ¤1000 van Markos Ruttos.
Daar heb ik 6 Ikea-pannen voor.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaan ook veel langer mee. Voor 20 of 25 euro heb je een prima pan.
17,50 zelfs. http://www.pannenwebshop.(...)orielle-20-cm/41083/
Veel groter moet je toch niet hebben, aangezien je dan niet meer op alle pitten ken kokuh.
Ik geef ook alleen maar de tip uit de ervaring die ik heb met Tefal en niet-tefal.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb ik 6 Ikea-pannen voor.
Zal volgende week eens bij de Blokkert kijken naar die Tefal shit, speciaal voor jou.
Vrijdag een daghapje doen bij die 'veredelde shoarmatent'?
Veel werk omdat? Gietijzer is zwaar, man.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Gietijzer jongens! Da's echt koken(alleen veel werk)
Ik droomde vanacht dat ik een bloedneus had. Kreeg ik verdomme net op 't werk een bloedneus. Bring on the conspiracy's!
Dat Tefal beter is, staat als een paal (whehehehe) boven water. Ga volgende week met Miss Tuk de stad in en wip wel even langs bij de Blokker.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef ook alleen maar de tip uit de ervaring die ik heb met Tefal en niet-tefal.. Dat het duurder is, is een feit. (maar het is geen Samsung vs Miele Superwasher vergelijking)
Mja, we kunnen ook lékkere shoarma eten bij Shalom.
Schoonmaken denk ik?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel werk omdat? Gietijzer is zwaar, man.
Ja juist. En volgens mij moet je ook veel meer opletten want het zit er zo zwart in.quote:
Geen flauw idee waarom dat zo zou zijn...quote:
Oh wacht, dat denk je?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja juist. En volgens mij moet je ook veel meer opletten want het zit er zo zwart in.
Geen idee. Het was maar een gok van me.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee waarom dat zo zou zijn...
Nou, wij koken regelmatig in gietijzer pannen en dat gaat gewoon prima. Ook geen probleem met schoonmaken of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Het was maar een gok van me.
Maar jij bent een vrouw en voelt dat koken beter aan.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wij koken regelmatig in gietijzer pannen en dat gaat gewoon prima. Ook geen probleem met schoonmaken of zo.
De pannen zijn wel zwaar, dat wel.
Daarom zijn bijna alle chef-koks mannen, zekerquote:Op woensdag 28 november 2012 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en voelt dat koken beter aan.
Ja inderdaad. Dacht dat het daarin ook eerder aanbakte.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wij koken regelmatig in gietijzer pannen en dat gaat gewoon prima. Ook geen probleem met schoonmaken of zo.
De pannen zijn wel zwaar, dat wel.
Ja, het is wel fijn als die inderdaad wat lichter is. Die pak je soms nog wel vast om spul om te gooien.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
Nou, de gietijzeren wokpan is wel echt heavy, niet handig.
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
Hypotheek schiet geen kut op. Ligt al weken bij de verstrekker en 3 december (ontbindende voorwaarden einddatum) komt steeds dichter bij. Irritant.
Belln! Of helpt dat niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
Hypotheek schiet geen kut op. Ligt al weken bij de verstrekker en 3 december (ontbindende voorwaarden einddatum) komt steeds dichter bij. Irritant.
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:52 schreef Kreator het volgende:
Ik zit deze week vol matige grappen.
Ik coke altijd met mijn neus..
haha. ha.
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:52 schreef Kreator het volgende:
Ik zit deze week vol matige grappen.
Ik coke altijd met mijn neus..
haha. ha.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
http://tweakers.net/video(...)den-van-simcity.html
Volgens mij doen ze het er gewoon om. De mijne werd volgens mij ook pas vlak voor de deadline goedgekeurd.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef Kreator het volgende:
Bellen helpt niet. Helaas. Het ligt er, ik moet gewoon wachten.
Schijnt heel druk te zijn nu de regels veranderen per 1 januari.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het er gewoon om. De mijne werd volgens mij ook pas vlak voor de deadline goedgekeurd.
Het is de waarheidquote:Op woensdag 28 november 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We gaan Rio toch niet dissen hè?
Ja steeds beter wel. De uitdaging is alleen wel erg groot.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bevalt verder nog wel, die nieuwe job?
I see what you mean. Misschien een kwestie van wennen na je vorige relatief relaxe job.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja steeds beter wel. De uitdaging is alleen wel erg groot.. En de verantwoordelijkheid...
. En de werkdruk.
.
Maar ik kom liever moe thuis dan verveeld.
...met 'wat een kenkerdag' bedoel ik eigenlijk: "ik wou dat ik 30 miljoen had zodat ik me niet druk hoef te maken om werkgezeik.."
Misschien heeft Rio je stiekem geswaffeld?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
En ik heb een kleine ronde gelige blauwe plek op m'n arm. Geen idee waarvan.
Hij is maar klein en ik ben al dik een week niet meer bij Rio geweestquote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien heeft Rio je stiekem geswaffeld?
Ik leef mee met Rio.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is maar klein en ik ben al dik een week niet meer bij Rio geweest!
Ja, Rio wordt prima verzorgd. Hij staat sowieso de hele dag in de weiquote:Op woensdag 28 november 2012 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik leef mee met Rio.Wordt ie wel goed verzorgd door een ander?
Sorry.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
Net even met Sjaak gewandeld. En ik heb een kleine ronde gelige blauwe plek op m'n arm. Geen idee waarvan
.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
I see what you mean. Misschien een kwestie van wennen na je vorige relatief relaxe job.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Rio wordt prima verzorgd. Hij staat sowieso de hele dag in de wei.
Ja, wat een leven heeft dat dier.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker hoor.En ik maar werken. Rio het bijstandpaard.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
http://tweakers.net/video(...)den-van-simcity.html
Ditquote:Op woensdag 28 november 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat worden slapeloze nachten.
* 100% Tukker start Photoshop.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan schilder je een koe achter het stuur of zo!
Nadat m'n collega ooit m'n halve \System32 per ongeluk wegflikkerde werkt het niet zo perfecto mundo meer...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi kut voor hun, want jouw computer werkt perfecto mundo
Hoe kun je dat nou per ongeluk weggooienquote:Op woensdag 28 november 2012 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nadat m'n collega ooit m'n halve \System32 per ongeluk wegflikkerde werkt het niet zo perfecto mundo meer...
Nooit je compu aan een ander toevertrouwenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nadat m'n collega ooit m'n halve \System32 per ongeluk wegflikkerde werkt het niet zo perfecto mundo meer...
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Samzz.
* 100% Tukker sluit Photoshop af.
Ongelooflijk, hequote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Samzz.
* 100% Tukker sluit Photoshop af.
Een niet-getest scriptje starten.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou per ongeluk weggooien
Doet me denken aan een oud-collega. Kan op zich prima scripten maar gestructureerd werken, ho maarquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een niet-getest scriptje starten.Weet niet eens maar waarvoor het scriptje diende, maar goed.
"Voer deze maar eens uit!"
"Euh, oké..."
*dubbelklikt*
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!"
*10000x op CTRL-C drukt*
Zo ging het... ongeveer...
Voortaan doen we dat soort dingen beter op een virtueel bakkie of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oud-collega. Kan op zich prima scripten maar gestructureerd werken, ho maar
Test die pest scripts op je eigen bak.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voortaan doen we dat soort dingen beter op een virtueel bakkie of zo.
Nee, te veel moeite, kost tijd. ADHD!!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voortaan doen we dat soort dingen beter op een virtueel bakkie of zo.
Nee, alleen voetbalfanatici zijn makkelijk op de kast te krijgen, maar dat is zij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, alleen voetbalfanatici zijn makkelijk op de kast te krijgen, maar dat is zij niet.Photoshop anders even een voetballende koe met een duits voetbalshirt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen zinquote:Op woensdag 28 november 2012 18:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Photoshop anders even een voetballende koe met een duits voetbalshirt...
?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen zinEr gaat voor mij zojuist een wereld open, want Google Streetview is ook binnenshuis beschikbaar
Altijd fijn!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Alleen in het gebouw!
* 100% Tukker draait volumeknop op 11.
[ afbeelding ]
Santana!
ik weet niet waar jij gewandeld hebt, maar warm vond ik toch wat andersquote:Op woensdag 28 november 2012 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Koud? Tijdens onze middagwandeling was het nog heerlijk warm.
Big Brother is watching youquote:Op woensdag 28 november 2012 19:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/?ll(...)cbp=12,67.78,,0,8.98
Hoor wie klopt daar kinderen... AUFMACHEN! GOOGLE HOMEVIEW!!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Big Brother is watching you
Haha zonder vragen ja gewoon een homeview razzia door je huis.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoor wie klopt daar kinderen... AUFMACHEN! GOOGLE HOMEVIEW!!![]()
* klik * * klik * * klik * * klik * * weg *
Toen ging ik er ongeveer uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sliep pas rond 6u, ben nu net een uurtje wakker
Hoe lang loop je ondertussen nou al thuis?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, het is alweer bijna december
In Spakenburg: oktober 2010quote:Op donderdag 29 november 2012 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe lang loop je ondertussen nou al thuis?
Dus al 2 jaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In Spakenburg: oktober 2010
In Hulst: sinds augustus 2011
Uhuquote:
Sinterkerst en nieuw, jeweet.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, het is alweer bijna december
Binnenkort 29quote:Op donderdag 29 november 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinterkerst en nieuw, jeweet.
Volgend jaar ben ik echt een ouwe snoeperdquote:
30quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik echt een ouwe snoeperd
18 met 11 jaar ervaring tochquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
30_! Dan ben je bijna bejaard man.
Niet liev.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
30_! Dan ben je bijna bejaard man.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Bweeeehquote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Kreator het volgende:
*zucht*
"de geldverstrekker ziet dat het bouwdepot andere items bevat dan de 'direct noodzakelijk te vervangen zaken' uit het controlebouwrapport. U moet óf uw bouwdepot aanpassen óf een overzicht printen () van uw spaarrekening waarin voorzien is in de vervanging van deze direct noodzakelijke zaken...'
Aanvraag afgekeurd. Maar goed. We gaan weer verder.. Hopelijk is het maandag dan wel rond.
31. En een beetje.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zuur dude.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Kreator het volgende:
*zucht*
"de geldverstrekker ziet dat het bouwdepot andere items bevat dan de 'direct noodzakelijk te vervangen zaken' uit het controlebouwrapport. U moet óf uw bouwdepot aanpassen óf een overzicht printen () van uw spaarrekening waarin voorzien is in de vervanging van deze direct noodzakelijke zaken...'
Aanvraag afgekeurd. Maar goed. We gaan weer verder.. Hopelijk is het maandag dan wel rond.
Godverredomme, dan ben ik dus niet de ToF-opaquote:
Volgens mij is Teun de eckte ToF-opa.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverredomme, dan ben ik dus niet de ToF-opa
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is Teun de eckte ToF-opa.Gast die 46 of zo...
Hi Tukquote:
Bwééé, enge ventquote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
450 jaar geleden was ik 31 en een beetje. Net als 100% Tukker.
Haal danquote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt ontzéttend veel zin in een Calzone speciale van Pulcinella.
Ik kan geen autorijdenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
450 jaar geleden was ik 31 en een beetje. Net als 100% Tukker.
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan geen autorijden.
Er opent bij ons op de hoek binnenkort een New York Pizza, trouwens, is dat te eten?
Mwa, stelt niks voor. Domino's doet betere pizza'squote:Op donderdag 29 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan geen autorijden.
Er opent bij ons op de hoek binnenkort een New York Pizza, trouwens, is dat te eten?
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 29 november 2012 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beter ga je naar de eckte Italiaan.
Je borsthaar scherenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond vast klaarmaken voor vrijdag.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd let ik daar nooit op.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Maar nu ik de berichten zo terug lees zie ik helemaal geen felicitaties staan aan mij gericht.
Of word er hier niet op verjaardagen gelet?
Volgens mij vooral een veel te dikke bodem. Want 'bigger' is immers 'better' bij de Yanks.quote:
Volgens mij hebben ze daar Amerikaanse pizza's, maar ook Italiaanse. Tenminste, zoiets zei mijn zusje.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij vooral een veel te dikke bodem. Want 'bigger' is immers 'better' bij de Yanks.Weet niet hoe dat tegenwoordig is. Ik heb daar al een decennia niks besteld.
Misschien snappen ze nu dat een pizza een dunne bodem hoort te hebben.
'Tepelvlammers'.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je borsthaar scheren
Ik kan het niet, ik heb wat zwarte tepelvlammers en een minibosje in dat kuiltje zitten
ben blij dat het nog 3 jaar duurtquote:Op donderdag 29 november 2012 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, zo'n eindsprint richting de 30?
Nee man, ben blij met dat beetje beharingquote:Op donderdag 29 november 2012 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Tepelvlammers'.
Zo'n minibosje pluk je er toch uit met een pincetje?
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Maar nu ik de berichten zo terug lees zie ik helemaal geen felicitaties staan aan mij gericht.
Of word er hier niet op verjaardagen gelet?
Nee, hagel. De ondergaande zon ook, maar ook hagel.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
chocolade hagel zeker?![]()
Hier mooie ondergaande zon
Mehquote:Op donderdag 29 november 2012 16:05 schreef Kreator het volgende:
New York Pizza is echt vies, als je van italiaanse pizza houdt. Ook de 'italiaanse' pizza is niet echt lekker.
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me dat ik een keer een onmeunig dikke calzonepizza had gehaald in Zoetermeer. Ik zit er mee op m'n kamertje, DVD in de DVD-speler, pilsje erbij, hoofdeind van het bed mooi omhoog zodat ik lekker chillend kon liggen/zitten vreten. Ik neem één hap en FLATS! Alle saus vliegt eruit: deken zeiknat, dekbedovertrek zeiknat, hoeslaken zeiknat, matras zeiknat... kon ik goddomme alles in de was gooien en de matras zowat weg doen![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me dat ik een keer een onmeunig dikke calzonepizza had gehaald in Zoetermeer. Ik zit er mee op m'n kamertje, DVD in de DVD-speler, pilsje erbij, hoofdeind van het bed mooi omhoog zodat ik lekker chillend kon liggen/zitten vreten. Ik neem één hap en FLATS! Alle saus vliegt eruit: deken zeiknat, dekbedovertrek zeiknat, hoeslaken zeiknat, matras zeiknat... kon ik goddomme alles in de was gooien en de matras zowat weg doen![]()
quote:
Hij was nog dubbelgevouwen hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Calzonepizza eten als een gewone pizza_!
Ja, maar dan nog. Een calzone eet je niet als gewone pizzaquote:Op donderdag 29 november 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij was nog dubbelgevouwen hoor
Hoe dan? Ik zette er altijd gewoon m'n tanden inquote:Op donderdag 29 november 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Een calzone eet je niet als gewone pizza.
Met mes en vork, omdat er in een goede calzone heel erg veel vocht zit is het haast niet te eten met handenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik zette er altijd gewoon m'n tanden in
Mja, die keer was echt ergquote:Op donderdag 29 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mes en vork, omdat er in een goede calzone heel erg veel vocht zit is het haast niet te eten met handen.
En dat heb je gemerkt.
Ik weet nog niet wat Krea wil. Zal eerderquote:
Daghapje bij GrillMeisters (c) is ook wel lekker ja. Spareribs.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat Krea wil. Zal eerderGrillmasters
worden denk ik.
Zal vanavond misschien zelf even een pizza maken.Met ananas.
Ja, ik ga niet naar Grillmastersquote:Op donderdag 29 november 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat Krea wil. Zal eerderGrillmasters
worden denk ik.
Zal vanavond misschien zelf even een pizza maken.Met ananas.
Dramtit.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet naar Grillmasters.
Het klinkt gewoon niet zo lekkerquote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dramtit.![]()
http://www.grillmasters.nl/vegetarische-gerechten.html
Krea betaalt, dus bepaalt...
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is Teun de eckte ToF-opa.Gast die 46 of zo...
Oale gek!quote:
Keigoeie tent dat!quote:Op donderdag 29 november 2012 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daghapje bij GrillMeisters (c) is ook wel lekker ja. Spareribs..
De FEBO zit ernaast. Haal je daar een groenteburger of zo.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon niet zo lekker. Maar als jullie willen gaan, prima
.
Kun je Theo misschien nog om een handtekening vragenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De FEBO zit ernaast. Haal je daar een groenteburger of zo.
Neequote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De FEBO zit ernaast. Haal je daar een groenteburger of zo.
En dat kleine mannetje altijd maar mooi lachen!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker.Hemel op aerde veur den caerniveur...
![]()
Grillmasters.
De GHB zit in de pocket. Komt dus helemaal goed met Stridje!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ga met As naar La Candela
. En dan zien we jullie wel bij de kroeg.
Leuke gast is dat ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dat kleine mannetje altijd maar mooi lachen!
Boeien! Opentrekken die Saxons!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vanavond pils koudgelegd en kwam er 5 min later achter dat het nog maar donderdag is
Nehquote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Boeien! Opentrekken die Saxons!Yes. You. Can!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |