abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119666125

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_119666155
moet je wel een nieuw deel openen he :P

ik had nog een vraag, moet je bij expresse levering persoonlijk ondertekenen en de producten aannemen of mag iedere bewoner dat doen?
dehket, ya3ni hassat hawak!
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:31:57 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119666874
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:59 schreef Irakeesje het volgende:

IDD...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119666953
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:59 schreef Irakeesje het volgende:

ik had nog een vraag, moet je bij expresse levering persoonlijk ondertekenen en de producten aannemen of mag iedere bewoner dat doen?
Zolang er geen mobiel contract ondertekent dient te worden.
kan iedereen in huis tekenen voor ontvangst van een pakketje. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_119672855
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je de lul bent. Of je moet die backup opsporen op je computer en daarin rondneuzen.
Volgens mij heb ik geluk. Net mijn vervangen toestel gekregen en deze ingericht vanuit iCloud backup...en nu zie ik de app weer staan :)
Nu maar hopen dat de foto's er nog inzitten...het installen van alle apps duurt even :)
People assume too much.
pi_119673651
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 22:13 schreef Sala-adin het volgende:
Net een paar uur geleden is mijn iPhone 5 in ene opgehouden met functioneren. Heb hem aan mijn laptop gehangen en zie alleen apple logo verschijnen en dan weer op zwart.

Is hij stuk?
Vandaag bij de Apple store langs geweest heb gelijk een nieuwe gekregen. iPhone 5 die binnen 2 weken crashed :')
pi_119673704
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:40 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Vandaag bij de Apple store langs geweest heb gelijk een nieuwe gekregen. iPhone 5 die binnen 2 weken crashed :')
Denk toch dat je zelf iets fout heb gedaan :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_119673746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:17 schreef very het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik geluk. Net mijn vervangen toestel gekregen en deze ingericht vanuit iCloud backup...en nu zie ik de app weer staan :)
Nu maar hopen dat de foto's er nog inzitten...het installen van alle apps duurt even :)
GVD...waarom willen die apps nou niet laden via Wifi?
Pas als ik op PC aansluit, maar dan ben ik hem alsnog kwijt zeker?

Oh, volgens mij is ie eerst nog bezig al mijn foto's te downloaden :{
People assume too much.
pi_119673820
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Denk toch dat je zelf iets fout heb gedaan :P
Ik heb er echt niks mee gedaan, had hem in de auto met een mini jack op autoradio aangesloten na 10 min ofzo toen ik niet meer in de auto zat en op mijn tel wou kijken was hij dood :')

Geen jailbraik oid er op gezet
pi_119673843
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:45 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb er echt niks mee gedaan, had hem in de auto met een mini jack op autoradio aangesloten na 10 min ofzo toen ik niet meer in de auto zat en op mijn tel wou kijken was hij dood :')

Geen jailbraik oid er op gezet
Wel apart idd. Wel mooi dat je een vervanger hebt :)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:24:24 #11
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119674988
Vorige maand een iPhone 4S icm een abonnement gekocht, krijg je van de week je eerste factuur, klopt er geen reet van. Ik contact opgenomen, blijkt dat mijn abonnement ineens 12 euro duurder is dan ik hem heb afgesloten!
pi_119675017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:24 schreef Goddelijker het volgende:
Vorige maand een iPhone 4S icm een abonnement gekocht, krijg je van de week je eerste factuur, klopt er geen reet van. Ik contact opgenomen, blijkt dat mijn abonnement ineens 12 euro duurder is dan ik hem heb afgesloten!
Je hebt toch je contract ook via de mail gekregen?
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:30:53 #13
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119675176
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:25 schreef Estolan het volgende:

[..]

Je hebt toch je contract ook via de mail gekregen?
Er staan dus geen bedragen op het contract vermeld.
Dus het is sowieso mijn tegen hun woord?
Ik heb alleen dat ik een mail heb gestuurd voor ik hem kocht, met antwoord, of die prijs die op de site stond klopte en hier heb ik antwoord op gekregen met 'inderdaad deze actieperiode is 24 maanden'.
En vanmiddag een collega aan de telefoon gehad die inderdaad zei dat ik 33 euro p/maand zou betalen (en geen 45 zoals Tele2 al probeerde te factureren).
Tevens staat nergens dat ik Onbeperkt SMS heb genomen, zoals ze wel zeggen.
Dus dit wordt nog leuk.
pi_119675653
Zijn er al dockingstations (met wekkerradio's) op de markt voor de iPhone 5?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119675662
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef Guidetti het volgende:
Zijn er al dockingstations (met wekkerradio's) op de markt voor de iPhone 5?
Nee
pi_119675954
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef Estolan het volgende:

[..]

Nee
Heb je een idee of er al wel fabrikanten mee aan het werk zijn?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119676108
GVDGVDGVDGVD...ik was zoooo dichtbij. Zag mijn oude (inmiddels niet meer verkrijgbare) app weer staan na een icloud restore, deze begon te laden en opeens was ie gewoon weg. Hoop hebben is een bitch!
People assume too much.
pi_119678044
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Heb je een idee of er al wel fabrikanten mee aan het werk zijn?
Ja, de meeste dacht ik
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:19:24 #19
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_119679468
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef Estolan het volgende:

[..]

Nee
Vast wel voor de 3g/3gs/4/4s Alleen even een connectortje kopen.
pi_119681126
Is het mogelijk om een telefoonnummer te blokkeren? Hoe?
(geen jailbreak)
Eskimo Joe
pi_119685437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:23 schreef Mercan het volgende:
Is het mogelijk om een telefoonnummer te blokkeren? Hoe?
(geen jailbreak)
Ligt er aan in hoeverre je er last van hebt en je dit kunt aantonen. Tenminste, bij T-mobile had ik behoorlijk last van een, voor zover ik kon horen, onbekend wijf dat claimt regelmatig seks met mij te hebben en die belde constant om te vragen wanneer ik weer zou komen. Lastige situatie als je met je vriendin op de bank zit. Elke keer anoniem....maar kon het niet laten blokkeren (zonder wetenschap van het betreffende nummer zelf) omdat volgens T-mobile er geen sprake was van overlast 8)7
People assume too much.
pi_119685507
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:10 schreef very het volgende:

[..]

Ligt er aan in hoeverre je er last van hebt. Tenminste, bij T-mobile had ik behoorlijk last. Ik had last van een, voor zover ik kon horen, onbekend wijf dat claimt seks met mij te hebben en belde constant om te vragen wanneer ik weer kom. Lastige situatie als je met je vriendin op de bank zit. Elke keer anoniem....maar kon het niet laten blokkeren (zonder wetenschap van het betreffende nummer zelf) omdat volgens T-mobile er geen sprake was van overlast 8)7
Het betreft een telfort abb, maar ik vroeg me af of het ook met de iPhone kan.
Eskimo Joe
pi_119685541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Mercan het volgende:

[..]

Met de iPhone zelf volgens mij niet. Gaat het om een bekend nummer?
Ik weet niet hoe het bij telfort geregeld is, maar misschien dat je gewoon kan bellen en een nummer op je blacklist kunt zetten ofzo.
People assume too much.
pi_119685601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Mercan het volgende:

[..]

Probeer anders dit :P
http://www.onemorething.n(...)keren-voor-de-iphone
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')