Denk je? Ik las laatst dat jeugdspelers bij City iets van 2 ton kregen. Als je dat aan Vilhena aanbied, zou hij dan daar moeilijk over doen? Deze 3 hebben volgens mij al een beter contract, in ieder geval De Vrij en bmi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Geel zit nu natuurlijk ook met al die andere jonge spelers. Vilhena vraagt waarschijnlijk meer dan bv Clasie, de Vrij, BMI. Dat is wel een lastige situatie.
Met die Raiola erbij die zegt dat hij een volwaardig eredivisie contract moet krijgen weet ik wel zeker dat 2 ton niet genoeg is ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je? Ik las laatst dat jeugdspelers bij City iets van 2 ton kregen. Als je dat aan Vilhena aanbied, zou hij dan daar moeilijk over doen? Deze 3 hebben volgens mij al een beter contract, in ieder geval De Vrij en bmi.
Het is te hopen dat mokotjo, leerdam en fernandez in de winter weg gaan. Dan heb je zat ruimte om wat te doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Dat geld is er waarschijnlijk wel, echter hebben er natuurlijk een hoop andere jeugdspelers al een contract getekend en kun je niet zomaar mee gaan in absurde bedragen.
Lastige situaties dit natuurlijk, je wilt je toptalenten niet de deur uit zien lopen of vroegtijdig móeten verkopen voor een habbekrats maar wanneer je het ene talent 5 ton betaald en het andere loopt nog met een veredeld jeugdspelers-contractje staat zijn zaakwaarnemer ook zo in het kantoortje.
Daar kun je natuurlijk verkopen dat Vilhena nu wel basisspeler is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Dat geld is er waarschijnlijk wel, echter hebben er natuurlijk een hoop andere jeugdspelers al een contract getekend en kun je niet zomaar mee gaan in absurde bedragen.
Lastige situaties dit natuurlijk, je wilt je toptalenten niet de deur uit zien lopen of vroegtijdig móeten verkopen voor een habbekrats maar wanneer je het ene talent 5 ton betaald en het andere loopt nog met een veredeld jeugdspelers-contractje staat zijn zaakwaarnemer ook zo in het kantoortje.
Precies!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk verkopen dat Vilhena nu wel basisspeler is.
Maar nogmaals, ze zijn aan het onderhandelen. Het komt nooit voor dat zaakwaarnemer en club het direct eens worden, want dan heeft één van de partijen geen verstand van z'n werk.
Die hebben ook gewoon met goed verstand dat contract ondertekend dus moeten niet zeuren. Komende zomer weer tijd om naar die contracten te kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Geel zit nu natuurlijk ook met al die andere jonge spelers. Vilhena vraagt waarschijnlijk meer dan bv Clasie, de Vrij, BMI. Dat is wel een lastige situatie.
Dit dus. Zijn er echt nog mensen die aan van Geel twijfelen na alles wat hij gedaan heeft? Als hij er niet met Vilhena uitkomt, dan betekent dat dat er gewoon te gortige eisen zijn gesteld en moeten we het ook niet eens willen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:56 schreef Differ het volgende:
[..]
Precies!
Laat Martin van Goud het nu maar regelen, heb er alle vertrouwen in dat die man het tot een goed einde weet te brengen.
Ja, alleen zo gaat het nooit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon met goed verstand dat contract ondertekend dus moeten niet zeuren. Komende zomer weer tijd om naar die contracten te kijken.
Zo werkt het helaas niet, zorgt enkel voor onrust in kleedkamer. Een goede balans in het salarishuis is zodoende belangrijk. Er als je de verhalen mag geloven dat vinden de spelers die vanuit de jeugd doorgestroomd zijn al dat ze relatief worden onderbetaald (Dat is en was trouwens bij Ajax ook altijd zo, daar heeft het af en toe toch ook voor een hoop onrust gezorgd).quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon met goed verstand dat contract ondertekend dus moeten niet zeuren. Komende zomer weer tijd om naar die contracten te kijken.
Het zal ook echt niet zo zijn dat Vilhena ineens een topverdiener binnen de selectie wordt hoor. Van Geel heeft dat echt allemaal wel in de gaten, vertrouw daar nou maar op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, alleen zo gaat het nooit.
Zoals ik al zei, dat heeft van Geel echt wel in de gaten hoor. Ze waren er niet voor niks zo snel bij om Clasie z'n contract op te waarderen. Zal nu ongetwijfeld weer gebeuren als er spelers worden verkocht in de winterstop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, zorgt enkel voor onrust in kleedkamer. Een goede balans in het salarishuis is zodoende belangrijk. Er als je de verhalen mag geloven dat vinden de spelers die vanuit de jeugd doorgestroomd zijn al dat ze relatief worden onderbetaald (Dat is en was trouwens bij Ajax ook altijd zo, daar heeft het af en toe toch ook voor een hoop onrust gezorgd).
Ik vertrouw wel op van Geel, maar in laatste deel waren er enkele die bijna zeiden dat Vilhena een ongelimiteerd salaris kon krijgen. Dat is natuurlijk bullshit. Daar was me reactie meer op gericht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zal ook echt niet zo zijn dat Vilhena ineens een topverdiener binnen de selectie wordt hoor. Van Geel heeft dat echt allemaal wel in de gaten, vertrouw daar nou maar op.
Zo'n Vilhena zal min of meer het salaris krijgen wat Leerdam ook aangeboden heeft gekregen denk ik. Dat is veel geld, maar bedenk even wat een vervanger voor Vilhena zal kosten. Zo'n Vormer zal ook niet veel minder verdienen en staat niet in de basis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vertrouw wel op van Geel, maar in laatste deel waren er enkele die bijna zeiden dat Vilhena een ongelimiteerd salaris kon krijgen. Dat is natuurlijk bullshit. Daar was me reactie meer op gericht.
Daar ben ik het mee eens zoals ik al zei. Niet met salaris van richting een miljoen(wat ook never nooit niet gaat gebeuren, maar dat is wel wat iemand zei en dat is voor een talent belachelijk).quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Vilhena zal min of meer het salaris krijgen wat Leerdam ook aangeboden heeft gekregen denk ik. Dat is veel geld, maar bedenk even wat een vervanger voor Vilhena zal kosten. Zo'n Vormer zal ook niet veel minder verdienen en staat niet in de basis.
Het is wel een goed excuus om die contracten ook weer te verlengen. Als een van die jongens komt zeuren over geld, gewoon een contractverlenging aanbieden tot 2017.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
woon met goed verstand dat contract ondert
Ben jij de protégé van MvG dat je dit soort geniale ideeen hebt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is wel een goed excuus om die contracten ook weer te verlengen. Als een van die jongens komt zeuren over geld, gewoon een contractverlenging aanbieden tot 2017.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is wel een goed excuus om die contracten ook weer te verlengen. Als een van die jongens komt zeuren over geld, gewoon een contractverlenging aanbieden tot 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |