ja niet alles tegelijk, maar daar kook ik wel vaak mee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Bruine bonen met kool en knoflook? Damn jij bent nasty
Die longhaas bij ons gaat met plakken courgette en tomaat in een cirkel gelegd met daarop geraspte verse parmezaan. Die bak je dan af in de oven, simpel maar fokt op lekker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
top, maar op zich lukt dat wel. gaat me meer erom wat ik erbij kan maken.
dat zal prima, maar ik zocht iets lekkers met gehakt, kip, witvis of vegetarisch. hamburgers of witvis wat jij zei gaat dan primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Die longhaas bij ons gaat met plakken courgette en tomaat in een cirkel gelegd met daarop geraspte verse parmezaan. Die bak je dan af in de oven, simpel maar fokt op lekker.
Ja het is prima te nassen op een broodje hamburger met piccalily mayo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:01 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal prima, maar ik zocht iets lekkers met gehakt, kip, witvis of vegetarisch. hamburgers of witvis wat jij zei gaat dan prima
alhoewel ik natuurlijk ook wel eens stooflappen kan maken
Gelukkig heb je jezelf al genote, spaart de CUL mods de moeite.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:05 schreef Conflict het volgende:
Sorry hoor, ik heb me een beetje laten gaan
Ow crap.quote:
Je vergeet een smileyquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je jezelf al genote, spaart de CUL mods de moeite.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |