PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
75 ofzo en dat kon toen nog prima. 90 pace of meer waren er maar een paar van in het spel en pace had ook veel minder invloed.quote:
Heb jij niet El Shaarawy als GT want vorig jaar speelde ik tegen een Nederlander met die GTquote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Beste davejong,
Je hebt een waarschuwing ontvangen op Xboxworld.nl Forums.
Reden: Ban
-------
Dag davejong/Djeetje/ElShaarawy#1,
Het maken van kloon accounts is niet toegestaan. Aangezien jij er 2 hebt gemaakt en rekening houdende met je geschiedenis op XBW resulteert dit in een weekban voor het account "davejong".
De andere andere accounts, "Djeetje" en "ElShaarawy#1", worden permanent gebanned.
Indien je beslist toch nog eens nieuwe account aan te maken zal dit resulteren in een permanente ban voor al je accounts.
Met vriendelijke groeten,
Pegas
-------
Voor deze waarschuwing krijg je 1 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.
Wat voor teams heb je daar nog, dan kunnen we misschien een potje doenquote:Op maandag 26 november 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb eigenlijk best wel zin om FUT11 te doen
Waarom had je dan een ban gekregen in eerste instantie?quote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Beste davejong,
Je hebt een waarschuwing ontvangen op Xboxworld.nl Forums.
Reden: Ban
-------
Dag davejong/Djeetje/ElShaarawy#1,
Het maken van kloon accounts is niet toegestaan. Aangezien jij er 2 hebt gemaakt en rekening houdende met je geschiedenis op XBW resulteert dit in een weekban voor het account "davejong".
De andere andere accounts, "Djeetje" en "ElShaarawy#1", worden permanent gebanned.
Indien je beslist toch nog eens nieuwe account aan te maken zal dit resulteren in een permanente ban voor al je accounts.
Met vriendelijke groeten,
Pegas
-------
Voor deze waarschuwing krijg je 1 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.
Dan komen de Duitsers toch?quote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Jongens, code 406 is online. Ik herhaal, code 406 is online!
ze konden niet tegen mijn mannelijke charmes opquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom had je dan een ban gekregen in eerste instantie?
huhquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef Djeetje het volgende:
haha nee Xbox is voor die hard gamers ik doe aan PS3
De webapp doet het toch niet eens?quote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Jongens, code 406 is online. Ik herhaal, code 406 is online!
Je moet ook niet naar een gameforum gaan om mannen te versieren..quote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ze konden niet tegen mijn mannelijke charmes op
ja daar kwam ik later ook achter.quote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar een gameforum gaan om mannen te versieren..
Ajax team, en een Serie A team. Ik zou het graag willen laten zien maar jaquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij niet El Shaarawy als GT want vorig jaar speelde ik tegen een Nederlander met die GT
[..]
Wat voor teams heb je daar nog, dan kunnen we misschien een potje doen
hahah Tamperen !!!quote:Op maandag 26 november 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4779078&postcount=1129
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |