Ik moest vandaag overdag en in de avond werken, hoor. Gelukkig morgen nietquote:Op maandag 26 november 2012 22:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jahahahahahaha jij moet werken.
ik moesr vanavond werken
Mijn ogenquote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
Hier een foto met haar broer:
[ afbeelding ]
ik gun je die vrije dagquote:Op maandag 26 november 2012 22:19 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag overdag en in de avond werken, hoor. Gelukkig morgen niet
dit heerlijke mokkelquote:Op maandag 26 november 2012 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is jouw connectie met deze heerlijke mokkel?
quote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van mij kende haar ofzo.quote:Op maandag 26 november 2012 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is jouw connectie met deze heerlijke mokkel?
Ontdekjenekje.quote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 22:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik alleen overdag moet
Avondquote:Op maandag 26 november 2012 22:25 schreef Taexon het volgende:
Yeee handsfree setje in me auto gebouwd
Goede avond FOK!
quote:Op maandag 26 november 2012 22:25 schreef Taexon het volgende:
Yeee handsfree setje in me auto gebouwd
Goede avond FOK!
luiwammesquote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik noem je vanaf nu po, veels te lange naam anders
Ik ken dat probleemquote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef Nestalgie het volgende:
ik moet zo naar de keuken lopen omdat ik net al mn drinken ij een keer opdronk, toen ik op de helft van mn glad was dacht ik nog zal ik overlaten voor zo?
nee!! dikke yolo!
Geen smokewaar voor nodig!quote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Smokers aanwezig hier? Luister dan dit nummer![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef Nestalgie het volgende:
ik moet zo naar de keuken lopen omdat ik net al mn drinken ij een keer opdronk, toen ik op de helft van mn glas was dacht ik nog zal ik overlaten voor zo?
nee!! dikke yolo!
Heel bekend.quote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef Nestalgie het volgende:
ik moet zo naar de keuken lopen omdat ik net al mn drinken ij een keer opdronk, toen ik op de helft van mn glas was dacht ik nog zal ik overlaten voor zo?
nee!! dikke yolo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee laat maar, tis echt niks..quote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
true storyquote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef Nestalgie het volgende:
nee!! dikke yolo!
omdat zeepaardjesquote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanwaar opeens deze vraag
Ik ben bang van wel ja..quote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus wel een jonko voor nodig mi mang?
Aardige gozer is dat ook nog eens.quote:
de zeepaardjes willen dat je antwoord op mijn vraag geeftquote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeepaardjes zijn wel cool inderdaad
hij is te doenquote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 22:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de zeepaardjes willen dat je antwoord op mijn vraag geeft
woohoo! Kruidvat medewerkster!quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 verkoopmedewerker/management
o smeer mij wat aan?quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 verkoopmedewerker/management
Muziek is baas, maar de persoon zelf staat mij een beetje tegen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aardige gozer is dat ook nog eens.
hoezo?quote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Muziek is baas, maar de persoon zelf staat mij een beetje tegen.
Vind je? Ik vind het wel een sympathiek figuur. Hoewel ik hem waarschijnlijk anders ken dan jij, professioneel vlak enzo. Is toch altijd even andersquote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Muziek is baas, maar de persoon zelf staat mij een beetje tegen.
Das die met die hoed.quote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoezo?
ik ken die deadmau5 niet echt
je mag hier blijven hoorquote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Laat maar geen Early Hardcore fans hier. Ik ga weer terug naar de VBL SC daar waarderen ze het wel
quote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Laat maar geen Early Hardcore fans hier. Ik ga weer terug naar de VBL SC daar waarderen ze het wel
haha faal ik heb een piemelquote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
koop het of ik trap je in je kruis
nee nee, niet de sc. opzich wel grappig.quote:Op maandag 26 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij daar nou niet welkom bent
Jij bent van de Minaj?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee nee, niet de sc. opzich wel grappig.
ik bedoel die muziek
Opmerkingen die ie maakt zijn niet altijd even aardig tegenover collega's. Ik bedoel, je mag de muziek van anderen niet goed vinden, maar ze helemaal de grond in stampenquote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel een sympathiek figuur. Hoewel ik hem waarschijnlijk anders ken dan jij, professioneel vlak enzo. Is toch altijd even anders
Nieuw bed kopen dude, erger dan een niet lekker liggend bed kan nietquote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Faux. het volgende:
mijn bed ligt gewoon nooit lekker. nooit.
als ie het nog maar doetquote:Op maandag 26 november 2012 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, dan trap ik daar tegen aan
Nee echt, hij maakt wel toffe muziek, maar je moet er van houden. Binnenkant van dat masker is trouwens ook wel de moeite:quote:
Kan altijd lachen om die 'left' 'right'.quote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee echt, hij maakt wel toffe muziek, maar je moet er van houden. Binnenkant van dat masker is trouwens ook wel de moeite:
[ afbeelding ]
Alleen stikheet, zelfs zonder te bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |