SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef Ambipur het volgende:
Turq, jij hoort ook al bij de meerderheid, die me liever ziet gaan?
Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.
Dat je ongesteld bent begrijpen we wel, eens in de maand willen we wel een oogje dicht doen, maar je gebitch wordt de laatste tijd zo erg dat dit geen ongesteldheids periode meer is maar echt irritant.
Je komt pas net kijken, wat is het? 2 maanden? En gelijk geblokt door zG, (misschien ook anderen?), mensen ontlopen je posts, of zelfs de hele topic, ik heb een stortbui aan klachten over je gekregen via DM, PM en zelfs whats app..
Je bent een leuke dame die weet wat haar standpunt is, je bent recht voor je raap maar kleineert, irriteert en 'bitcht' heel snel iemand zonder dat je het zelf in de gaten hebt..
Ik wil je wel graag zien irl, ik ben een best neutraal persoon die me tegenwoordig maar terugtrekt als ik posts ziet waar ik liever niet tussen wil kruipen of niks in te brengen heb..
Je hebt het sfeer hier echt veranderd, en dat mag je gerust weten. Dit denk ik zelf namelijk niet alleen, maar meerdere personen..
Namen geef ik liever niet prijs, als er mensen zichzelf hier in herkennen mogen zij zichzelf kenbaar maken of zwijgen als ze liever anoniem willen blijven..
quote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
ambi, je gaat er gemakshalve wel vanuit dat iedereen een directe persoonlijkheid/handelswijze heeft, niet iedereen kan dat zomaar. sommige slikken dat liever in.
zogenaamd in londen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef amenth het volgende:
hey ik zeg dat we het gewoon gezellig houden we zijn after all allemaal van dezelfde schepper gemaakt dat we het niet allemaal kennen vinden is best logisch daarom moet je tegenwoordig een strap hebben liggen voor mensen met jaloezie en boze ogen maar kijk asl we meeten kenne jullie gewoon gezellig houden toch ik ben ook gwn chill in t echt mara jammer genoeg ben ik dan in londen anders kwam ik sowieso wel maar veel plezier en niemand uitsluiten dat is niet hoewe met elkaar moeten willen omgaan iederen heeft zn struggles en uit deze anderes met name op het internet
je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat zal wel zo zijn, maar als ik niet weet, waar ik verkeerd in handel, dan weet ik niet dat mensen zich daaraan storen.
Dit is hoe ik ben. Ik ben niet achterbaks en ben erg direct. Bezorgt me IRL ook wel last, hoor.. Maar als mensen mij kunnen vertellen, waar ze zich aan storen, wil ik me er best voor in zetten.
?????? aan wie misschien was ik toen dronken kan i kniet herinneren manquote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
zogenaamd in londen.
Met je doodsbedreigingen via DM
Nice, goede feedback.. Zal hier de volgende keer eens aandenken. Dank je.quote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
[..]
je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)
Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je..quote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....
Als dit de heersende mening is, waarom zegt niemand dit dan recht voor zijn raap? Over zG moet je niet zo praten, daar verschilt jouw mening blijkbaar elke dag over.
Damn, dat mensen zich zoooooo kunnen storen aan iemand die op Fok post en mij dan niet aanspreken? Ik ben echt geen kutwijf, hoor. Als mensen mij op een normale manier aanspreken en mij een spiegel voorhouden, dan luister ik daar echt wel naar. Maar niet op de zG stijl, want dat vind ik een betweter. Als je problemen met mij hebt, talk to me.. Ik eet je echt niet op en sta open voor nette feedback. Niet dat achterbakse gancik gedoe zoals TTs en elkaar DM'en etc..![]()
Jullie zijn geen 16 meer. Ik mag overkomen als een takkewijf, ik ben het niet.
Dusssssssss mensen die wat vinden over mij: DM me met goede feedback. Kijken we dan verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |