Okéquote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat een kansloos programma dit.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
matig begin idd.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Verdwijn, mafkees.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ga lekker SV kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
heet jij Hans Kind?quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wat jij vindt is niet rullevant.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Get him!quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
daar heb je een peleton zielenknijpers voor nodigquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Zitten ze nou studio voetbal te analyseren?
jij haakt af als voetbal cabaret wordt?quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Goedkoop ook.quote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.johanderksenkleding.nl![]()
Voor die lelijke jasjes die Johan nu aanheeft
ik hoorde op fok zulke geweldige reacties, maar de grappen zijn matig tot slecht. het is alleen dat jullie graag willen lachen, waardoor je gaat lachen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jij haakt af als voetbal cabaret wordt?
Balverlies van Marcelo was onnodig..quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Die pass van Janssen was het belangrijkjst
Dalijk misbruikt hij nog onze lieve heerquote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
Bond tegen het vloeken moet maar weer eens ingrijpen, ongehoord dit.
Gaat niet lukken met Van der Gijp.quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
Bond tegen het vloeken moet maar weer eens ingrijpen, ongehoord dit.
Genee heeft die brief verzonnen hoop ik.quote:
Je moet alleen al lachen voor de clouquote:
Jajajaja, nou weten we het wel.quote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef satecl het volgende:
als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Ach.. Geen ajacieden meer in Oranje in te toekomst. Gaat dat ook een keer leuk wordenquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Grifte het volgende:
Anders verkas je die hele kutclub even naar Denemarken
quote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef satecl het volgende:
als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Stuk of 10 keer denk ik, niet vaak. Speelt bij Aalborg BK, waar Andersen ook speelde.quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem zien spelen, en dan geen youtube filmpjes?
kus me kloten!quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik in.
Nee Feijenoord met Kindval en Larsson en Cor van der Gijp niet toelaten en ene Fin gaan eren alsof ie de belangrijkste speler uit de geschiedenis os.quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Grifte het volgende:
Anders verkas je die hele kutclub even naar Denemarken
quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik in.
Wtf moet je daar nou weerquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stuk of 10 keer denk ik, niet vaak. Speelt bij Aalborg BK, waar Andersen ook speelde.![]()
Denemarken U21 ook een aantal keer.
Daar ging het hier niet over en dat jij dat ziet als eren alsof het de belangrijkste speler ooit was zeg meer over jou dan over Feyenoord. En verder was het een Zweed.quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Feijenoord met Kindval en Larsson en Cor van der Gijp niet toelaten en ene Fin gaan eren alsof ie de belangrijkste speler uit de geschiedenis os.
Een Feijenoorder noemde Ajax een kutvlub. Of had ik dat mis ?quote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ging het hier niet over en dat jij dat ziet als eren alsof het de belangrijkste speler ooit was zeg meer over jou dan over Feyenoord. En verder was het een Zweed.
Boilesen, Fischer, Eriksen, Andersen, Helenius, Olsen, Christensen. Gaat echt een topteam worden inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken kampioen 2018 als al die Ajacieden zo goed zijn als ze denken.
Finquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Feijenoord met Kindval en Larsson en Cor van der Gijp niet toelaten en ene Fin gaan eren alsof ie de belangrijkste speler uit de geschiedenis os.
Dat had je goed, maar sneu dat je dan zulke bullcrap moet gaan verkondigen. Al is dat wel je handelsmerk heb ik begrepen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een Feijenoorder noemde Ajax een kutvlub. Of had ik dat mis ?
Gaat enorm tegenvallen, inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Eriksen, Andersen, Helenius, Olsen, Christensen. Gaat echt een topteam worden inderdaad.
Na Arnesen Lerby Olsen Olsen Mölby Jensenquote:Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Eriksen, Andersen, Helenius, Olsen, Christensen. Gaat echt een topteam worden inderdaad.
omdat kantinehelden geen lekkere wijven zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom kan de kantineheld geen lekker wijf zijn?
Omdat een kantine meestal vrouwloze hokken zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
een lekker wijf die ook nog bier kan tappen en bitterballen bakt jij wilt ook echt gelijk allesquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals eshaquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knap dat je dat nu al weet. Individueel gaat het stuk voor stuk wereldtop worden iig.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat enorm tegenvallen, inderdaad.
die tosti's maken met natte plakken hamquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat een kantine meestal vrouwloze hokken zijn.
Zolang Amstel betaalt, zal er een kantineheld zijnquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Wanneer wordt de kantineheld afgeschaft?
Kut onderdeel
Je kan ook wegzappenquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Wanneer wordt de kantineheld afgeschaft?
Kut onderdeel
Ik reageer alleen maar op onzin. Zou Feijenoord nooit een kutclub noemen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat had je goed, maar sneu dat je dan zulke bullcrap moet gaan verkondigen. Al is dat wel je handelsmerk heb ik begrepen.
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Knap dat je dat nu al weet. Individueel gaat het stuk voor stuk wereldtop worden iig.
negers drinken geen bierquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Evertjan het volgende:
het is ook nooit een neger he die kantineheld
Omdat lekkere wijfen met het syndroom van down moeilijk te vinden zijnquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijwilligerswerkquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Evertjan het volgende:
Fan van vitesse geworden?quote:
Oké, ik vond dat Janssen of van Ginkel beter wasquote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reis speelde helemaal niet zo geweldig, vond Bony duidelijk beter.
Die denken dat Johan David Livingstone is.quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Evertjan het volgende:
Ja, is ook wat makkelijker he als je ze al vaak genoeg hebt zien spelen. In een nationaal team heb ik ze nog nooit samen gezien dus dat is wat moeilijker inschatten.quote:
Dat is een hele andere positie.quote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, ik vond dat Janssen of van Ginkel beter was
Ik vond Piet Velthuizen fantastischquote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, ik vond dat Janssen of van Ginkel beter was
Ik vond Bony vorig jaar al de beste speler van Nederland.quote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reis speelde helemaal niet zo geweldig, vond Bony duidelijk beter.
die rare trekpop!quote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond Piet Velthuizen fantastisch
Dat je je zoveel voor je club over hebt dat je zelfs 90 minuten als een gek wil staan klapperen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wtf is jouw definitie van fan?
dat jequote:Op maandag 26 november 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wtf is jouw definitie van fan?
Die Denen hebben ooit perongelijk een EK'tje gewonnen, voor de rest nooit echt een super team gehad. Ik acht de kans een stuk groter dat het een beetje een grote hype is dan dat het daadwerkelijk allemaal super spelers worden.quote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, is ook wat makkelijker he als je ze al vaak genoeg hebt zien spelen. In een nationaal team heb ik ze nog nooit samen gezien dus dat is wat moeilijker inschatten.
Ik nietquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dat die stream best goed gaat!
quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die Denen hebben ooit perongelijk een EK'tje gewonnen, voor de rest nooit echt een super team gehad. Ik acht de kans een stuk groter dat het een beetje een grote hype is dan dat het daadwerkelijk allemaal super spelers worden.
komend weekend beterquote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Geen De Vrij of BMI in het elftal van de week?
quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef KingRoland het volgende:
VBL / Hoe moet het verder met Wesley Sneijder?![]()
![]()
Topantwoord.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
Naar Engeland gaan en proberen nog iets van z'n carriere te maken.
Eerste waarschuwing.quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Leuk showtje tot nu toe, al was ik het niet helemaal eens met de heren mbt PSV-publiek en Reis.
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef muzas het volgende:
[..]
misschien een punt tussen de laaste w en de v. ?
En nu weet je wat de eindconclusie zal zijn na de reclame.quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was net de tekst voor bij de reclame als ze pauze houden
quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Leuk showtje tot nu toe, al was ik het niet helemaal eens met de heren mbt PSV-publiek en Reis.
laten we het hopen. Zo zondequote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu weet je wat de eindconclusie zal zijn na de reclame.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
hahahaha! Hans met zijn coke glimlach
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
hahahaha! Hans met zijn coke glimlach
[ afbeelding ]
Ben van plan om mijn topic collectie zeer binnenkort even compleet te maken. Boilesen moet er zeker nog 1 krijgen.quote:
Rustig aan, 35 pas.quote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Wat een sneue reactie trouwens. Echt een klein kind. End at is 36.
Ja toppertjes gooit ie er uit he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wacht al met spanning op je volgende post.
Onelinersquote:Op maandag 26 november 2012 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja toppertjes gooit ie er uit he?
Met jou velen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wacht al met spanning op je volgende post.
dan zit er wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 26 november 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou velen.
Veel mensen zijn het er mee eens trouwens, zoals je ziet.
Tsja voor welke 2 clubs zijn ze?quote:Op maandag 26 november 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou velen.
Veel mensen zijn het er mee eens trouwens, zoals je ziet.
Meeste zijn maar voor één club.quote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja voor welke 2 clubs zijn ze?
Wij kijken niet met een Psv bril, wij zijn objectiever.quote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja voor welke 2 clubs zijn ze?
Eens.quote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wij kijken niet met een Psv bril, wij zijn objectiever.
Elke Italiaanse club is zo als ze hun zin niet krijgenquote:
yoyo wel.quote:Op maandag 26 november 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof Sneijder wakker ligt van die 1000 euro.
Yolanthe wel, dat is weer een paar minuten minder shoppen in Milaanquote:Op maandag 26 november 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof Sneijder wakker ligt van die 1000 euro.
Aye, thanksquote:
Buigt voor niemandquote:Op maandag 26 november 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
waar hebben we dit eerder meegemaakt??
[ afbeelding ]
Die had er volgensmij weinig problemen mee, in tegenstelling tot Sneijdertquote:Op maandag 26 november 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
waar hebben we dit eerder meegemaakt??
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
Zo op Fischer fappen terwijl Vilhena ook bazig bezig is.
Nee man, Chelsea en Manchester City zijn echt geen clubs waar je heen moet als je de leeftijd van Sneijder hebt, die kopen elk jaar voor 100 miljoen euro aan spelers en dus kan Sneijder zo maar na een jaar op de bank eindigenquote:Op maandag 26 november 2012 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Sneijder kan beter naar Chelsea gaan.
''bazig''quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
Dat is geen calimero, was een constatering met een emoticon om uit te drukken wat ik er van vind.quote:
Heb het niet kunnen zien, goeie speler.quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ja, dat kwam in dit geval op hetzelfde neer.quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is geen calimero, was een constatering met een emoticon om uit te drukken wat ik er van vind.
ze brengen hem langzaam luister je niet?quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Type-R het volgende:
Serieus wtf, waarom speelt die "Zanka" niet?
Nee hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kwam in dit geval op hetzelfde neer.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlander.quote:Op maandag 26 november 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen is helaas niks. Boccara, opvallend genoeg geen Deen, is de opvolger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |