Inter zal geen achterlijk bedrag vragen. Maicon en Julio Cesar lieten ze ook makkelijk gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef BrandX het volgende:
wel een klote situatie. Juist omdat hij nog een contract heeft voor 2,5 jaar.
Er zullen in de winterstop genoeg clubs zich melden voor hem, maar het risico is dat inter een achterlijk transferbedrag zal vragen. Als daar geen oplossing voor komt, loopt sneijder dus zomaar kans 2 jaar aan de kant te staan. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 november 2012 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter zal geen achterlijk bedrag vragen. Maicon en Julio Cesar lieten ze ook makkelijk gaan.
Alleen met Sneijder wordt je kampioen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Kom maar naar Feyenoord
Laar maar wij hebben Immers, 1000x liever Immers dan sneijder
Je ziet zijn jaarsalaris van 6 miljoen over het hoofd, daar zijn ze liever vanaf natuurlijk als hij toch niet meer speelt.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef BrandX het volgende:
wel een klote situatie. Juist omdat hij nog een contract heeft voor 2,5 jaar.
Er zullen in de winterstop genoeg clubs zich melden voor hem, maar het risico is dat inter een achterlijk transferbedrag zal vragen. Als daar geen oplossing voor komt, loopt sneijder dus zomaar kans 2 jaar aan de kant te staan. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Ook neemt zijn restwaarde ieder jaar af, verkopen is het meest logische.quote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ziet zijn jaarsalaris van 6 miljoen over het hoofd, daar zijn ze liever vanaf natuurlijk als hij toch niet meer speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |