Inter zal geen achterlijk bedrag vragen. Maicon en Julio Cesar lieten ze ook makkelijk gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef BrandX het volgende:
wel een klote situatie. Juist omdat hij nog een contract heeft voor 2,5 jaar.
Er zullen in de winterstop genoeg clubs zich melden voor hem, maar het risico is dat inter een achterlijk transferbedrag zal vragen. Als daar geen oplossing voor komt, loopt sneijder dus zomaar kans 2 jaar aan de kant te staan. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 november 2012 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter zal geen achterlijk bedrag vragen. Maicon en Julio Cesar lieten ze ook makkelijk gaan.
Alleen met Sneijder wordt je kampioen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Kom maar naar Feyenoord
Laar maar wij hebben Immers, 1000x liever Immers dan sneijder
Je ziet zijn jaarsalaris van 6 miljoen over het hoofd, daar zijn ze liever vanaf natuurlijk als hij toch niet meer speelt.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef BrandX het volgende:
wel een klote situatie. Juist omdat hij nog een contract heeft voor 2,5 jaar.
Er zullen in de winterstop genoeg clubs zich melden voor hem, maar het risico is dat inter een achterlijk transferbedrag zal vragen. Als daar geen oplossing voor komt, loopt sneijder dus zomaar kans 2 jaar aan de kant te staan. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Ook neemt zijn restwaarde ieder jaar af, verkopen is het meest logische.quote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ziet zijn jaarsalaris van 6 miljoen over het hoofd, daar zijn ze liever vanaf natuurlijk als hij toch niet meer speelt.
Omdat die een stuk minder zijn dan Sneijder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom zou United hem willen als ze al Kagawa en Rooney voor op 10 hebben?
Omdat man u, cleverley, anderson ,scholes, carrick en fletcher hebben.. DUHquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom zou United hem willen als ze al Kagawa en Rooney voor op 10 hebben?
Ja en de Paus is een vrouwquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:35 schreef KilgoreTrout het volgende:
Sneijder is de meest overschatte speler van Nederland. Mensen vergeten steeds dat hij eigenlijk al sinds 2010 geen goede wedstijd meer heeft gespeeld zijn dus denk ik helemaal niet zoveel topclubs geïnteresseerd in hem.
Dat wordt een Bogardetje voor Sneijder.
Dat doet hij nu ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Boek van Bogarde kopen en lekker je loon vangen in het tweede.
Of derde.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die een stuk minder zijn dan Sneijder.
Pardon? Sneijder WAS ooit goed ja, maar is tegenwoordig vooral met dingen buiten het voetbal bezig, of dacht je soms dat ie zo'n verlaagde aanbieding voor de grap heeft gekregen? Sinds het laatste WK is ie als een drol gaan spelen en lijkt het hem allemaal niet zo veel meer te interreseren, en daar krijgt ie nu de rekening voor gepresenteerd. Ik denk niet dat clubs als ManU, PSG of ManCity, die in dit topic veelvuldig genoemd worden, op een Sneijder in deze vorm zitten te wachten. Daarom kan ie maar een ding doen, en dat is op de training zich helemaal leeg te knokken, en wel op zo'n manier dat ze bij Inter niet meer om hem heen kunnen en ze hem wel een baisplaats moeten geven. Alleen vrees ik dat de pijp een beetje leeg is bij hem en dat ie het allemaal niet meer kan opbrengen. Ik zie hem zelfs eerder verkassen naar een of andere flutclub in de Amerikaanse competitie, zodat zijn vrouw een beetje dichter in de buurt van de Amerikaanse filmproducenten woont, en zo misschien nog eens een paar bijrolletjes in wat b-producties kan scoren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die een stuk minder zijn dan Sneijder.
Net als veel andere italiaanse clubs is Inter een beetje blut, daarom krijgt Sneijder een verlaagde aanbieding.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pardon? Sneijder WAS ooit goed ja, maar is tegenwoordig vooral met dingen buiten het voetbal bezig, of dacht je soms dat ie zo'n verlaagde aanbieding voor de grap heeft gekregen?
Nee, vanwege de financiën van Inter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef Hathor het volgende:
Pardon? Sneijder WAS ooit goed ja, maar is tegenwoordig vooral met dingen buiten het voetbal bezig, of dacht je soms dat ie zo'n verlaagde aanbieding voor de grap heeft gekregen?
Wellicht is hij wel een vrouw? Deze conclusie krijgt net zoveel onderbouwing in dit bericht als dat van jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |