Ik heb al gekeken, daarom kon ik nee zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee... Ga je geen punt pakken Sands?
quote:A few days before Christmas, traveling entertainer Marc Stevens is stuck at nightfall in a remote wood in the swampy Hautes Fagnes region of Liège, his van conked out. An odd chap who's looking for a lost dog leads Marc to a shuttered inn; the owner gives Marc a room for the night. Next day, the innkeeper, Mr. Bartel, promises to fix the van, demands that Marc not visit the nearby village, and goes through Marc's things while the entertainer takes a walk. At dinner that night, Bartel laments his wife's having left him, and by next day, Marc is in a nightmare that may not end.
quote:
Hintjes?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, een dubbele punten topic!
Titel?
[ afbeelding ]
Volgens mij vond ik er niks aan. Kan me ook slecht herinneren waar het over gaat, áls het al ergens over ging,quote:
Kleine Teun staat op de goede plaatsquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:25 schreef Robby87 het volgende:
De jurk
De laatste dagen van emma blank
Ober
Kleine teun
De noorderlingen
geen zin om ze in volgorde te zetten, andere weet ik zo niet
Van nieuw naar oud is ook goed. Kleine Teun hoort op een andere plek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef Gillingham het volgende:
De Laatste Dagen van Emma Blank
Ober
Grimm
De Jurk
De Noorderlingen
Kleine Teun
Abel
Ah, van nieuw naar oud dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |