PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Juist wel. Zeer beweeglijke speler tussen twee reversed wingers.. Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spits lijkt me niet echt geschikt voor deze formatie eigenlijk..Verder wel een leuk team
Ach, vind het altijd wel leuk om te kijken hoe die jonkies het doen, maar bij de beloften is het vooral even avondeten naar binnen schuiven en met wat vrienden onder het genot van een biertje ouwehoeren.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fanatiek dat je zulke potjes ook gaat kijken
En meer dan 34 heading, wat wil je nog meer hè.quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juist wel. Zeer beweeglijke speler tussen twee reversed wingers.. Ik zie het probleem niet?
Ik scoorde ook met inverted wingers veel met kopgoals van de spits en zoveel cross ik niet eens...vind zo'n type Zlatan ideaal voor dat soort formaties.quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juist wel. Zeer beweeglijke speler tussen twee reversed wingers.. Ik zie het probleem niet?
Het altijd gezellig Wolluk met een kut burgemeesterquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach, vind het altijd wel leuk om te kijken hoe die jonkies het doen, maar bij de beloften is het vooral even avondeten naar binnen schuiven en met wat vrienden onder het genot van een biertje ouwehoeren.
Ging in het verleden ook op de maandag-avond naar Waalwijk of Roosendaal voor de beloften, vaak met 1 tot 5 mede-Rotterdammers.![]()
Zou haar nog steeds doenquote:
quote:
quote:
Zie de waarheid van Photoshop onder ogenquote:
Dat sowieso.quote:
Het is maar een plaatje op internet. Ik zou me niet al te druk maken om haar karakterquote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar het is wel een nep wijf met neptieten en een nepimago.
Zal ik mijn clubs goal insturen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef Introvert het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Upload your #FIFA13 goals now: http://bit.ly/UMLB9m Pick of the bunch wins 5 #FUT Gold Packs!
Iemand onlangs nog leuke goals gemaakt?
Lijkt me lastig, aangezien er een lijk moet zijn. Je zult dan mensen van een uitvaartonderneming om moeten kopen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
Is je eigen dood in scene zetten een beetje te doen?
Ga je mijn tip gebruiken?quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
Is je eigen dood in scene zetten een beetje te doen?
Haha hoe kom je daar nou weer terecht. Dat ben ik dus niet voor de duidelijkheidquote:
Wat was jouw tip?quote:
bah, ik heb al geen geld en dat zou dan nog moeten gebeuren ook.quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, aangezien er een lijk moet zijn. Je zult dan mensen van een uitvaartonderneming om moeten kopen.
weet ik ook welquote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha hoe kom je daar nou weer terecht. Dat ben ik dus niet voor de duidelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |