Dit. En kom eens op voor jezelf.quote:Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
Stap 1, stop met het lenen van geld. Op ene dag zie je niets meer terug en is het gezeik. Nooit doen.
Stap 2. Zoek fatsoenlijke vrienden.
Stap 3. Let op op school en probeer er nog wat van te maken.
Stap 4. Dude
Je weet dat je psychisch echt fucked up bent als zelfs Strawberry sprakeloos is.quote:Op maandag 26 november 2012 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Meer heb ik er even niet over te zeggen.
De 3 musketiers denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 17:55 schreef JRRY het volgende:
Hoe voelt het om van de 3 beetje normale mensen in je klas de underdog te zijn
dat is sowieso niet waar, we zijn lang niet de enigen die hun gestoord vinden en ons normaal.quote:Op maandag 26 november 2012 17:26 schreef MAHL het volgende:
Volgens mij is de rest van de klas normaal en zijn jullie de gestoorde, vreemde mensen.
niet goed dus. vandaar ook deze topic.quote:Op maandag 26 november 2012 17:55 schreef JRRY het volgende:
Hoe voelt het om van de 3 beetje normale mensen in je klas de underdog te zijn
nee ze zijn niet eng. maar gewoon irritant.quote:Op maandag 26 november 2012 18:33 schreef kdaalder het volgende:
Trouwens, je bent 14, chill. Die "haat" van je is niet zo erg als je denkt. Die mensen zijn niet eng, ga gewoon met de anderen om, ze zullen heus niet zo slecht zijn als je je nu inbeeld.
Misschien vinden ze jou wel irritant, ik weet niet wat voor persoonlijkheid je hebt maar je taalgebruik, en je kijk op de rest baart me (quote:Op maandag 26 november 2012 19:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ze zijn niet eng. maar gewoon irritant.
zij kijken precies hetzelfde naar de rest van de klas. ik praat weliswaar grof en ik scheld veel maar zij kunnen niet ontkennen dat zij dat niet doenquote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Misschien vinden ze jou wel irritant, ik weet niet wat voor persoonlijkheid je hebt maar je taalgebruik, en je kijk op de rest baart me () zorgen.
En zij zijn die rare klasgenoten van je, van wie je niks moet hebben?quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
zij kijken precies hetzelfde naar de rest van de klas. ik praat weliswaar grof en ik scheld veel maar zij kunnen niet ontkennen dat zij dat niet doen
Nee dat zijn die andere 2 normalenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef kdaalder het volgende:
[..]
En zij zijn die rare klasgenoten van je, van wie je niks moet hebben?
dan zijn het nou niet echt normalen. jijzelf ook niet, ts.quote:
ik weet zeker dat zij niet normaal zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dan zijn het nou niet echt normalen. jijzelf ook niet, ts.
Welkom in mijn wereld, waar ik, als 17-jarige, in mijn vriendengroep de enige ben die een vriend heeft/heeft gehadquote:Maar dan iets anders: ik heb helaas op me 14de nog nooit een chick gehad. Ze lachen daarom.
Bedanktquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Re het volgende:
een vers schopje naar het vernieuwde JNG forum
succes aldaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders geef je hem een trap, dan snapt hij dat het niet grappig is en hij wordt ook niet populairder bij meiden omdat je zijn gedrag als gay verklaart en hij wil juist laten zien dat hij de "coolfag" is bij meiden.
Ik doe idd mee met die grapjes over mezelf maar toch zijn het vaak kut grapjes over mij. Ik doe het vaak terug maar dan kan niemand erom lachen want zij zijn met zijn tweeën. Vandaag vroeg hij of ik iets als een motorische ziekte heb. Ja ik heb DCD. dat is een stoornis waardoor je lichamelijke dingen zoals sport ofso moeilijk vindt. Maar ook onbenullige dingen zoals je vlees snijden of veters strikken. Er is een medicijn tegen: trainen en oefenen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan je niet proberen om een beetje mee te doen met die grapjes en het op die andere jongen te schuiven. Als je dit niet wilt kan je gewoon even vragen of ze ermee stoppen. Ik bedoel dit niet beledigend dus conflict niet weghalen alsjeblieft: Het lijkt erop dat die goede vriend van je autistisch is. Hij verandert steeds zonder reden uit het niets als ik het zo lees. Als je zelf gewoon clean bent, zou ik andere vrienden zoeken.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:27 schreef RetRy32 het volgende:
Je vriend vertoont een beetje alfa-male gedrag.
Als hij een je broek trekt maak dan duidelijk dat je dit niet accepteert:Ik probeer idd te trappen alleen ben ik tenger gebouwd. Als ik trap, trappen ze terug. En ze zijn beide veel sterker dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders geef je hem een trap, dan snapt hij dat het niet grappig is en hij wordt ook niet populairder bij meiden omdat je zijn gedrag als gay verklaart en hij wil juist laten zien dat hij de "coolfag" is bij meiden.maar roepen "yo homo doe is normaal!" of zoiets is wel een goed idee
Als je iets niet wil doen.............doe het dan niet
wou misschien niet voor lul staan in de klas, jij hebt je reputatie heel laag als jij meedoet met je zelf pestenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Ik doe idd mee met die grapjes over mezelf maar toch zijn het vaak kut grapjes over mij. Ik doe het vaak terug maar dan kan niemand erom lachen want zij zijn met zijn tweeën. Vandaag vroeg hij of ik iets als een motorische ziekte heb. Ja ik heb DCD. dat is een stoornis waardoor je lichamelijke dingen zoals sport ofso moeilijk vindt. Maar ook onbenullige dingen zoals je vlees snijden of veters strikken. Er is een medicijn tegen: trainen en oefenen.
Die jongen vroeg of ik pillen ervoor slik. Dat kan dus niet. Ik antwoordde: nee dat kan niet, jij slikt toch ook geen pillen tegen je gingerhaar (hij heb oranje haar). En toen was ie stilmaar die vriend lachte niet. Maar na school zij hij dat hij het heel grappig vond en terwijl hij dat zei ging hij ook lachen. Waarom lachte hij niet tijdens de les? Op dat moment?
Geef hem Verkeerde antwoordenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef mr_chuck het volgende:
Geef hem de antwoorden niet en geef hem je drinken niet.
Hij word toch niet aardiger, kun jij net zo goed rot tegen hem gaan doen
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ze zijn jouw vrienden niet.Van de één ben jij het slaafje dat altijd klaar staat wanneer hij iets nodig heeft, antwoorden, drinken of simpelweg iemand om te pesten en de ander is als ik het zo zie je mede-slaafje waarmee je verwikkeld bent in een "Wie wordt de nummer één slaaf?"-wedstrijd.
Denk je nou echt dat het normaal is dat hij je slaat, je broek naar beneden trekt en je uitscheldt? Dat moet dan vriendschap voorstellen?
Wat de rest van je klas betreft, die zouden allemaal gestoord zijn? Ja? En dit moet dus normaal voorstellen?
Je kan jezelf wel wijsmaken jij simpelweg niet met de rest van je klas om wilt gaan, dat zij degenen zijn die raar zijn en dat je twee goede vrienden hebt, maar wat jij met die twee jongens hebt is simpelweg geen vriendschap te noemen en ik gok dat het juist jouw klas is die al vanaf het begin niet in jou is geïnteresseert waardoor je dit hele verhaaltje voor jezelf hebt verzonnen als troost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |