vending is de google play store, maar die crasht waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nandroid backup heb ik al. De rest is vaste prik. En wat heb je aan 'com.android.vending_3.9.16.apk'? Wat doet dat? Want als het geen system app is, waarom heb je hem dan nodig?
[..]
Dit heb ik gebruikt om handmatig de drivers goed te krijgen voor de preloader.
working on that one. en inderdaad, vending is playstore.quote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
vending is de google play store, maar die crasht waarschijnlijk.
Hopelijk lukt het idd om de cyanogen gapps te flashen na de custom rom.
de gapps werkt niet. De Play Store wordt geďnstalleerd, maar gmail, maps, etc niet.quote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
vending is de google play store, maar die crasht waarschijnlijk.
Hopelijk lukt het idd om de cyanogen gapps te flashen na de custom rom.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
zie OP, staat lijstje met sellers en prijzen.
Worstcase zal zo'n 250 dollar zijn/
Bedankt voor reactiesquote:Op maandag 26 november 2012 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
.. geeft voor mij genoeg reden te passen voor deze rom. Veel dingen die nu prima functioneren doen dat niet in de custom rom. Plus alles in het Chinees, terwijl ik daar met mijn stock G3 geen last van had. Vind het dus wat te tricky voor nu, bovendien heb ik pas interesse zodra er iets neigt naar een echte CM10 rom.
[..]
Aankoopprijs + verzendkosten omrekenen naar euro's x 1,21 = x + 12,50 inklaringkosten = worst case scenario.
Aankoopprijs + verzendkosten omrekenen naar euro's = best case scenario.
forum.fok.nl is een betrouwbare site.quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor reacties![]()
Is dit een betrouwbare site? http://www.jiayu.nl/koop-een-jiayu-g3/
Of raden jullie aan om zelf te gaan zoeken op webshops?
sorry voor doublepost, maar ik kon het niet laten om nog even verder te proberen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
de gapps werkt niet. De Play Store wordt geďnstalleerd, maar gmail, maps, etc niet.
Die lijken allemaal voor 4.1.1 te zijn.
Play Store kan ook geen verbinding maken.
Vooralsnog dus geen succes met deze rom + play store.
Ben weer terug naar m'n oude rom. Ik wacht even op de geoptimaliseerde versie van de laatste officiele rom.
Google translate is er niet heel positief over:quote:Op maandag 26 november 2012 21:19 schreef detper het volgende:
Op een Russisch forum is Android Jelly Bean verschenen! Zie hier.
Helaas is mijn Jiayu nog niet binnen
Waarom gooi je gapps er niet overheen ?quote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
sorry voor doublepost, maar ik kon het niet laten om nog even verder te proberen.
Het werkt nu dus: play store op de 'modificiert' rom.
Wat heb ik gedaan?
Titanium backup alle apps + systemdata (zet ook titanium backup op je sdkaart)
Boot in in recoverymode
Wipe data
Wipe cache
Wipe dalvik cache
Deze rom geinstalleerd (optimierte.. bla)
Reboot
Engels instellen
Play Store installeren via http://www.androidpolice.(...)-apps-list/#download deze link.
Play store starten en account linken (gaat fout)
Daarna play store en Google Services Framework restoren via Titanium Backup (die moet je weer even installeren)
Play store opstarten (gaat fout, crasht)
Account wissen via Settings > Accounts
Eventueel cache van Google Services Framework en Play Store wissen via Manage Apps > ALL APPS
Play store weer starten
Account koppelen
Win!
uiteraard gedaan/geprobeert, maar installeert alleen de market en die gaf daarna weer errors bij mij.quote:Op maandag 26 november 2012 21:31 schreef glsf het volgende:
[..]
Waarom gooi je gapps er niet overheen ?
Voor gapps moet je echt de bijbehorende versie gebruiken. Dus voor ics deze dus.quote:Op maandag 26 november 2012 21:33 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
uiteraard gedaan/geprobeert, maar installeert alleen de market en die gaf daarna weer errors bij mij.
edit: heb nu de ICS versie van gapps gevonden. die ga ik zo ff flashen.
dan maar zonder backups werken.
daar was ik ook achter. thanksquote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef glsf het volgende:
[..]
Voor gapps moet je echt de bijbehorende versie gebruiken. Dus voor ics deze dus.
Ik denk wel dat het misschien verstandig is om weer even bij het begin te beginnen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
daar was ik ook achter. thanks
had ik wel iets eerder kunnen bedenken ook :|
uiteraard gedaan.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het misschien verstandig is om weer even bij het begin te beginnen.
Dus je rom opnieuw installeren
Oh verrek, ik dacht dat dit het chinese telefoon topic was...quote:Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat is je budget?
De beste telefoon is een van die quadcore phones..
(Zie ook de OP van DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?)
Ik quote even hier (het gaat toch over de G3quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:29 schreef funky_fart het volgende:
Erg netjes van Lightake, volledige refund voor de G3 gekregen (60dagen<). Dus het zelfde bedrag in dollars als aan hen betaald. Of brengt paypal mij zelf nog iets in rekening voor deze 'bank transfer'?
Zo niet, dan ben ik er beter afgekomen dan verwacht. De dollar-euro koers is bovendien in m'n voordeel. Als paypal niet te veel woekert bij het terugbetalen naar mij ln bankrekening dan zou ik er theoretisch 2,80 ¤ op vóóruit zijn gegaan :-)
Maar goed, devaluatie en rentederving.... er zíjn betere beleggingen denkbaar ;-)
Dan is hij de 25e vertrokken uit China. Dat betekend dat hij nu ergens in het vliegtuig zit (tenminste die kans is groot).quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:23 schreef ikbenik het volgende:
Meestal krijg ik een server 500 error, die Chinezen zitten zeker allemaal tegelijk op die tracking site te kijken
Toch is het me gisteren heel even gelukt om te kijken, toen stond er "departure from outward office of exchange", de datum die erbij stond, was 25-11. Ik weet niet goed wat die melding betekent, of het nu pas daar ergens in een sorteercentrum ligt.
Kijk, dat is nog eens leuk om te horen, dank je wel voor de info!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan is hij de 25e vertrokken uit China. Dat betekend dat hij nu ergens in het vliegtuig zit (tenminste die kans is groot).
Zou rond 1 december PostNL eens bellen of hij hier al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |