http://www.xnview.com/en/index.html XnView dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:54 schreef Mehari het volgende:
Oh? Kan zijn dat de G3 bestanden anders zijn maar ook irfanview komt niet verder dan een grof plaatje
met vreemde kleuren, werkelijk elke variatie aan instelling geprobeert.
Net zoals een rom.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:49 schreef dj_ko het volgende:
heeft iemand nog een korte beschrijving hoe je de camerafix erop zet?
FFFUUUU....quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:55 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
MisterTao is wel baas, 6 dollar als waarde op het pakketje zetten.
Gaat via Settings -> Device -> Audio Profiles -> Generalquote:Op zondag 2 december 2012 08:44 schreef groninge01 het volgende:
Ehm zie ik iets over het hoofd of staat er geen Settings -> Device -> Sound?!? Draai gewoon de stock rom van 20121010-121723
Waar kan ik me ringtone nu aanpassen?
Precies mijn manco met de G3. Ik kon op geen enkele wijze een manier vinden om via settings de ringtone, geluiden voor sms te veranderen. Uiteindelijk maar de muziek app opgestart en de ringtone handmatig gekozen. Nadeel blijf ik vinden, dat je de volumes van de ringtones niet kunt beïnvloeden.quote:Op zondag 2 december 2012 08:44 schreef groninge01 het volgende:
Waar kan ik me ringtone nu aanpassen?
Had ff door moeten tikken dus. Bedankt!!quote:Op zondag 2 december 2012 09:43 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Gaat via Settings -> Device -> Audio Profiles -> General
Daar zie je diverse instellingen staan voor ringtones e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 12:24 schreef tharonny het volgende:
Deze is toch onwijs goedkoop, of zie ik nou iets over het hoofd?Nee hoor, die van mij was daar 174 dollar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ex fee + shipping)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
hoeveel heeft het in totaal gekost?quote:Op zondag 2 december 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij was daar 174 dollar.(ex fee + shipping)
Leuk dat je een FOK ROM fabriceert, maar hij is volgens mij echt niet gebaseerd op de laatste officiële firmware. Je kernel is van september, terwijl die van de laatste firmware van 15 november is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:20 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb een G3 ROM gefabriceerd voor FOK
Gebaseerd op de laatste officiële firmware (20121115)
blabla
Het is de laatste officiele van het jiayu forum geweest. Buildnummer eindigt op 1115 dus inderdaad 15 november. Er zit dus geen nieuwere kernel in dan die van sep 21. Ik heb niks aan dat buildnummer verandertquote:Op zondag 2 december 2012 15:13 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Leuk dat je een FOK ROM fabriceert, maar hij is volgens mij echt niet gebaseerd op de laatste officiële firmware. Je kernel is van september, terwijl die van de laatste firmware van 15 november is.
* FastFox91 is jaloersquote:Op zondag 2 december 2012 17:02 schreef xfxxl het volgende:
Departure from office of exchange, Location:CNBJSA (Belgium)
Omg dus ik moet die dan morgen krijgen?![]()
( woon in belgië)
tryhardquote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
* FastFox91 is jaloers
* FastFox91 wacht waarschijnlijk op zijn zesde refund.
oei oei :/quote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
* FastFox91 is jaloers
Serieus je had hem bij dezelfde seller als mij moeten bestellen 2 weken geleden.quote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
* FastFox91 is jaloers
Maar nu is die seller wel duurder , 190 $quote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Serieus je had hem bij dezelfde seller als mij moeten bestellen 2 weken geleden.
6 verschillende.quote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
tryhardik heb het al opgegeven na 1 week
heb je bij verschillende mistertao verkopers geprobeerd?
Prijs van die seller was behoorlijk gestegen, nadat het voor mij mogelijk was om daar te bestellen. Daarnaast wilde ik toen nog niet de kleur zilver, maar dat maakt mij nu niet meer uit.quote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Serieus je had hem bij dezelfde seller als mij moeten bestellen 2 weken geleden.
MisterTao is geloof ik creditcard only.quote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Vraagje: Hoe kun je betalen?
Ik heb geen creditcard maar wel paypal.
Ohja, kleur wilde je niet toen. Zilver ziet er best mooi uit hoor! Spreek uit ervaring hahaha. Straks nog even mee spelen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Prijs van die seller was behoorlijk gestegen, nadat het voor mij mogelijk was om daar te bestellen. Daarnaast wilde ik toen nog niet de kleur zilver, maar dat maakt mij nu niet meer uit.Volgende week bij Alieexpress proberen, daar kan je makkelijker informeren of er stock is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |