maar die zaten bij pdanet toquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:59 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de preloader drivers nodig.
De NL track&trace is gekoppeld en de G3 wordt vandaag tussen 11:00 en 13:00 bezorgd!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik heb wel al me RA nummer getweet naar PostNL maar daar heb ik nog niks op teruggehoord. Ik hoop echt dattie morgen nog wordt bezorgd hahaha...
Dat heb ik dus ook. Eenmalig in recovery dus doen we iets fout?quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar die zaten bij pdanet to
edit: ok, met accu erin flasht ie hem wel (gele balk ipv blauw) maar ik kan maar 1 keer in recovery komen daarna. Zonder accu krijg ik of errors (vaak verschillende) Of als de rode balk klaar is staat please insert cable, maar die zit er de hele tijd in.
Ik heb dan zeker iets verkeerds gedaan, helemaal geen bericht gekregen van PostNLquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:08 schreef groninge01 het volgende:
[..]
De NL track&trace is gekoppeld en de G3 wordt vandaag tussen 11:00 en 13:00 bezorgd!!
Hier lijkt ie het nu wel te doen. Nadat ik er een andere rom op heb geflashed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:09 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Eenmalig in recovery dus doen we iets fout?
Welke rom?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hier lijkt ie het nu wel te doen. Nadat ik er een andere rom op heb geflashed.
http://chinamobiles.org/downloads.php?do=file&id=736quote:
YESSS hij's binnen. Geen extra kosten hoeven betalen, mijn weekend kan niet meer stukquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:08 schreef groninge01 het volgende:
[..]
De NL track&trace is gekoppeld en de G3 wordt vandaag tussen 11:00 en 13:00 bezorgd!!
Op de een of andere manier doet ie het weer, maar ik ga weer terug naar de originele versiequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:59 schreef Masoo het volgende:
Om play store werkend te krijgen heb ik gapps geflashed, ik hoop dat het voor jullie ook werkt.
Dan hoop ik dat de mijne ook vandaag aan komt. Zelfde seller en verzenddatum enzo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:58 schreef Mandéra het volgende:
G3 is aangekomen! Geen extra kosten en super snel bezorgd! 22 november verzonden, iets meer dan een week later in huis!
Meer info volgt, vandaag geen tijd meer.
Gefeliciteerd! Leuk om 'm zo in het weekend te krijgenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:40 schreef groninge01 het volgende:
[..]
YESSS hij's binnen. Geen extra kosten hoeven betalen, mijn weekend kan niet meer stuk
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de mijne ook vandaag aan komt. Zelfde seller en verzenddatum enzo.
hahah 6 dollar als waardequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:55 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
MisterTao is wel baas, 6 dollar als waarde op het pakketje zetten.
Je hoeft niet meer rauwe foto's te maken als je de camerafix zip hebt toegepast.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef Mehari het volgende:
Even een vraag over de raw mogelijhkheid van de camera via Mobileuncle, ik heb daar al best wat mee geëxperimenteerd maar nog geen enkel bewerkings programma gevonden die het opent.
Wat hebben degene die daar wel succes mee hadden daar voor gebruikt?
Ik heb me helemaal suf gegoogled maar niets met succes.
De enige manier voor raw is foto's via mobileuncle maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:41 schreef Mehari het volgende:
Die G2 update?
Ik heb nog steeds geen G3 maar wil wel wat met raw proberen met de diverse mtk telefoons die ik heb.
Irfanview opent ze wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:50 schreef Mehari het volgende:
Dat weet ik, gebruik ik al meer dan een jaar, alleen nog nooit de raw bestanden kunnen openen.
Zelfs rawtherapee kent het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |