Nee, jouw mening is dit :quote:Op maandag 26 november 2012 16:29 schreef liedetector het volgende:
Wie weet hoeft ie niet te updaten of is er voor zijn MB helemaal geen update....
Mijn mening is dat je daar af blijft als je niet weet wat je doet!
Waarbij de TS dus het risico loopt een schijf te kopen die hij vervolgens niet kan gebruiken. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef liedetector het volgende:
Kan maar probeer het eerst maar lekker.....
Een schijf uit z'n verpakking halen tot de conclusie komen dat ie niet werkt en 'm dan weer terugbrengen. Daar zitten niet veel winkels op de wachten gok ik zo.quote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef liedetector het volgende:
Dan breng je die schijf weer terug.......Of gewoon ff lekker op de QVL kijken van de fabrikant...staat gewoon het antwoord
beide aanwezig.quote:Op maandag 26 november 2012 16:09 schreef GlowMouse het volgende:
PC openmaken en kijken of je nog een SATA-aansluiting en SATA-poweraansluiting over hebt, en er plek is voor de extra HDD.
alleen als je een volledige retail verpakking koopt...quote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef ukga het volgende:
Anyways. ff beetje gegoogled. ik denk dat ik mrogen deze er maar koop.
http://www.mycom.nl/Produ(...)-1TB--35inch/1310696
nog 1 vraagje. worden hardeschijve geleverd met kabels voor stroom en data overdracht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |