SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Nog meer slofjes van DonnRush
Kerststerren van Spuuglokje
Mooie sjaal van Spiegelei
Animeko van Angelof9
*hook on*
[ Bericht 0% gewijzigd door TaMieke op 26-11-2012 22:57:59 ]
dan begreep ik je even verkeerd. ^^.quote:Op maandag 26 november 2012 15:36 schreef dapmar het volgende:
Dank voor jullie tips.
@Dottey ja zoals het daar staat begreepi k het niet vandaar dat ik het hier vroeg, ben ik nou heel blond hahaha.
Volgens mij wel, ziet er prima uitquote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef dapmar het volgende:
Nu ben ik zover, klopt het tot nu toe nog
[ link | afbeelding ]
Ja, je haakt in 1 keer door, dus je ziet niet echt het begin/eind van je toer. Al raad ik je wel aan stitichmarkers te maken als je een telpatroon gebruiktquote:Op maandag 26 november 2012 16:11 schreef dapmar het volgende:
En waar dat lagere lusje is ga ik nu weer beginnen he die vasten?
Goedkoop via ebay, of gebruik een veiligheidsspeldquote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef dapmar het volgende:
ja die heb ik nog niet zo een stichmarker.... bij pipoos geloof ik zijn die te koop he?
ja.. 2 vaste en dan een dubbele..quote:Op maandag 26 november 2012 16:37 schreef dapmar het volgende:
ja, en de volgende ronde 1 vaste, 1 vaste, 2 vasten-in-een, 1 vaste, 1 vaste, 2 vasten-in-1, etc.
en na deze is het dan 1 /1/ 1/ 2 /1 /1 /1 /2 enz?hij moet nog iets groter en zo schuift die 2 steeds op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |