Dat is op de weg met een kleine omweg. Gewoon fietsen samen met Q!quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja wat wordt het nou? Oostenrijk of Berlijn?
Ik was al bijna halverwege laatst.quote:Op maandag 26 november 2012 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is op de weg met een kleine omweg. Gewoon fietsen samen met Q!
Je was in Utrecht?quote:Op maandag 26 november 2012 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat is op de weg met een kleine omweg. Gewoon fietsen samen met Q!
Ik was al bijna halverwege laatst.
Bij Amersfoort flikker je de aarde afquote:Op maandag 26 november 2012 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
echt is al bijna het einde van de bewoonde
Berlijn. Oostenrijk is zo kneuterigquote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja wat wordt het nou? Oostenrijk of Berlijn?
Wat een eng elvenkindquote:Op maandag 26 november 2012 15:16 schreef Godtje het volgende:
Aangezien HW er niet is te weinig rode wijven
[ afbeelding ]
Met d'r aidskankersproetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best knap!![]()
Ik vind rood haar wel mooi, maar roodharingen vaak zo lelijkquote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met d'r aidskankersproeten.
Normaal vind ik roodharigen vaak erg mooi maar die neus verpest het echt
Ik vind haar keilekkerquote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou jezus zegquote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het feit dat die sproeten alleen op haar neus zo prominent aanwezig zijn verpest het echt voor mij, anders zou ik haar idd erg mooi vinden.quote:
Daar wilden jullie toch ooit naar toe verhuizen zelfs?quote:
jaquote:Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wilden jullie toch ooit naar toe verhuizen zelfs?
Hurrah for jeugddromen die nooit waargemaakt worden!quote:Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
niet voor altijd... maar voor een poosje
maar we worden wel oud ondertussen dus ik weet niet of het ooit nog gaat gebeuren
Can't help it maar dat was echt het eerste wat ik dachtquote:
Het is een dikhoofdig Anne Geddes Rien Poortvliet dingquote:
oh. zitten ze allemaal zo onder de plak dan?quote:Op maandag 26 november 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan moeten de stomme nep-singles toestemming vragen van hun partner
10 minuten lopenquote:Op maandag 26 november 2012 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor jou is dat vlak om de hoek toch?
quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
ik mobiel nooit want dan moet je swipen.
En wat dan als je moet schijten?quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mobiel nooit want dan moet je swipen.
Allemaal Duitsland.quote:Op maandag 26 november 2012 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor jou is dat vlak om de hoek toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |