SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Lijken me allemaal mensen die open staan voor nieuwe mensenquote:Op maandag 26 november 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het erg leuk kan zijn![]()
![]()
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n slechte score...quote:Hoewel er tijdens de singlereizen geregeld koppeltjes ontstaan (33%) en de deelnemende singles zelf ook wel eens verliefd worden (14%) vloeit hier in slechts 7 procent van de gevallen daadwerkelijk een relatie uit voort.
Vergeet ook niet dat lang niet alle mensen die mee gaan op zo'n reis op zoek zijn naar een relatie."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ditquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen die over hun kinderen praten.
Heb er erg veel last van op mijn werk![]()
![]()
x2 !quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen die over hun kinderen praten.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
7%, oftewel 1 relatie op 30 mensen die meegaan met zo'n reis.quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n slechte score...
Vergeet ook niet dat lang niet alle mensen die mee gaan op zo'n reis op zoek zijn naar een relatie.
Weet niet precies wat ik daar van moet denken.Ik ook. Maar die mensen zijn allemaal al wat ouder, dus dat is niet zo raar.quote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit
Heb er erg veel last van op mijn werkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarvan maar 20% (dus 6 mensen) hoopten een relatie uit die reis te slepen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7%, oftewel 1 relatie op 30 mensen die meegaan met zo'n reis."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Bij mij op het werk zijn de moeders nog wat jaren jonger dan jij.quote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7%, oftewel 1 relatie op 30 mensen die meegaan met zo'n reis.
Weet niet precies wat ik daar van moet denken.
[..]
Ik ook. Maar die mensen zijn allemaal al wat ouder, dus dat is niet zo raar.![]()
En ik erger mij weer heel erg aan de nutteloze weekend activiteiten van anderen die ze moeten bespreken. Als iemand als persoon wel in je straatje past maakt het verder weinig uit waar ze het over hebben imho![]()
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het verschil in werk wat we doen. En natuurlijk de leefomgeving die totaal anders is.quote:Op maandag 26 november 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn de moeders nog wat jaren jonger dan jij.
Maar dat zou voor mij best een afknapper (kunnen) zijn, alleenstaande vrouwen die op die leeftijd al moeder zijn.Dat klopt zeker. Bij bepaalde personen maakt het helemaal niks uit waar ze over praten, ik hang toch wel aan hun lippen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:30 schreef Pvoesss het volgende:
En ik erger mij weer heel erg aan de nutteloze weekend activiteiten van anderen die ze moeten bespreken. Als iemand als persoon wel in je straatje past maakt het verder weinig uit waar ze het over hebben imhoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar 33% vormt wel een koppeltje. Dat is toch al iets. Een relatie heb je ook gewoon niet 1 2 3.quote:Op maandag 26 november 2012 14:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik noem uiteraard een voorwaarde. Daardoor hoef je jezelf niet direct een slachtoffer vinden, maar het wordt wel erg lastig als je dus op een gegeven moment ook echt geen single vrouwen meer vindt.
Datingsites is ook niks voor mij trouwens, want de meiden die daarop zitten zijn toch alleen maar gefixeerd op uiterlijk en dat is iets wat bij mij lastig verbeterd kan worden, misschien na een lange tijd gebruik van medicijnen. Ik ben van plan om die medicijnen te gaan nemen (ik kom daar voor in aanmerking), maar ik wacht eerst even totdat ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, zodat ik beter kan inspelen op de bijwerkingen.
Singlereizen schijnt ook niet veel te helpen.
[..]
http://www.single2travel.(...)kans-op-relatie/3382![]()
Niet dus, ik ben momenteel niet actief op zoekquote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zorgen dat je een redelijk aantal vrouwen ontmoet
Hoeveel doe jij dat?
En wat volgens mij ook nog een rol speelt, is dat vrouwen van mijn leeftijd ook een stuk kieskeuriger geworden zijn.
Ze weten vaak beter wat ze willen en zijn minder bereid mannen uit te proberen die niet helemaal in hun straatje passen.![]()
Dat klopt, het zijn enkel tokkiemoeders. Ik voel me altijd wat uit de toon vallenquote:Op maandag 26 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het verschil in werk wat we doen. En natuurlijk de leefomgeving die totaal anders is.
Maar dat zou voor mij best een afknapper (kunnen) zijn, alleenstaande vrouwen die op die leeftijd al moeder zijn.![]()
![]()
Mensen die constant af moeten geven op mensen met kinderenquote:Op maandag 26 november 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
Over kinderen praten.Over kinderen op facebook posten.
Sowieso, kinderen.
Ook best onaantrekkelijk![]()
![]()
Mensen met kinderen zijn voor mij trouwens ook onaantrekkelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die constant af moeten geven op mensen met kinderen
Ach, het is maar tijdelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klopt, het zijn enkel tokkiemoeders. Ik voel me altijd wat uit de toon vallen
Wees blij dat je uit de toon valt daar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik geef af op 21-jarigen waarvan hun hele leven bestaat uit baby's ja, ik kan het niet helpen maar ik kijk gewoon een beetje op ze neer na talloze gesprekken van ze te hebben opgevangen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Acne. Ik heb het erg genoeg dat ik in aanmerking kom voor roaccutane, maar dat middel heeft een aantal bijwerkingen en daardoor wacht ik even totdat ik in een meer stabiele werkomgeving terechtkom (hopelijk volgend jaar).quote:Op maandag 26 november 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je voor aandoening dan?
En die 7% kans op een relatie vind ik eigenlijk niet eens weinig, het is veel meer dan in een paar weken uit je normale dagelijks leven.
Ik kan momenteel wegens een gebrek aan geld een aantal dingen niet snel fixen. Het probleem is echter wel dat zodra ik wel een inkomen heb ik hoogstwaarschijnlijk wel ergens anders woon en dat ik weer vanaf nul moet beginnen sociaal gezien. Dat is weer een extra horde die ik moet nemen en dan heb ik nog meer achterstand opgelopen.
Ik zou het liefst op mijn leeftijd geen hordes meer willen nemen. Ik kom al in de buurt van de 30 en ik wil gewoon een beetje settlen (werk, relatie en huisje-boompje-beestje). Ik bedoel, ik wil niet meer met dingen dealen waar de gemiddelde 15-jarige zich mee bezighoudt, zoals lichamelijke problemen, geestelijke problemen en in situaties terechtkomen waarbij je steeds nieuwe contacten moet opdoen om te voorkomen dat je alleen achterblijft (zoals bij de overgang middelbare school naar vervolgopleiding, misschien andere sportclub, etc). Ik zou het erg leuk vinden als ik over 10 jaar al kinderen heb trouwens. Ik verlang naar stabiliteit en "normaalheid".
Sommigen willen niet "burgelijk" worden, maar ik wil dat juist wel een beetje worden en ik wil niet steeds "die vreemde, vrijgezelle jongen zonder vrienden" zijn.
Als ik eenmaal een fatsoenlijk inkomen heb, dan ga ik alles fixen. Natuurlijk is dat geen garantie op succes, maar ik wil wel hetgeen wat 95% van de mensheid ooit heeft in zijn/haar leven gehad. Er is geen ernstige verstandelijke beperking bij mij geconstateerd, dus dan zou je zeggen dat het toch moet lukken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Juh, ik weet precies wat je bedoeld.quote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef af op 21-jarigen waarvan hun hele leven bestaat uit baby's ja, ik kan het niet helpen maar ik kijk gewoon een beetje op ze neer na talloze gesprekken van ze te hebben opgevangen.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Vrouwen (eigenlijk jonge meiden) met kinderenquote:Op maandag 26 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dat zou voor mij best een afknapper (kunnen) zijn, alleenstaande vrouwen die op die leeftijd al moeder zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik haat niet op mensen met kinderen. Ik haat op mensen die denken dat het mij iets kan schelen wat kinderen doen. En op die kleine huilende/schreeuwende dingetjes zelf.quote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeg dat laatste nou niet te hard Myr.quote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat niet op mensen met kinderen. Ik haat op mensen die denken dat het mij iets kan schelen wat kinderen doen. En op die kleine huilende/schreeuwende dingetjes zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: