Frans is ook een kuttaalquote:Op maandag 26 november 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neen, dan haal ik een onvoldoende!
quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hier kenmerken voor je appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hier klopt iets niet hequote:massaal geboren (ongeveer 62%) tussen 1969 en 1987 (Met achterblijvers voor en na – ,30% zijn geboren in de 50′r jaren).
Ja maar toch wil ik overgaan...quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal
pas als je in Frankrijk bent klinkt het kut, dan is het nog onduidelijker, sneller en meer geblaasquote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal
quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hier kenmerken voor je appelIk ben niet in die jaren geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag bijles aan je franse docentquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja maar toch wil ik overgaan...
Ditquote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal
Nee, ze is bevallen en vervangen door een man.quote:Op maandag 26 november 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag bijles aan je franse docent
Overal "ino" "oni" of "cini" achter plakkenquote:Op maandag 26 november 2012 15:14 schreef Adames het volgende:
ik was deze zomer in italië, toen wist ik niet eens de woorden 'ja', 'nee' en de telwoorden. laat staan andere woorden. werd een beetje moeilijk toen
ja net niet dus.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal "ino" "oni" of "cini" achter plakken
i knowquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
pas als je in Frankrijk bent klinkt het kut, dan is het nog onduidelijker, sneller en meer geblaas
;')quote:Op maandag 26 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i knowheb er familie wonen
tsja de economie gaat daar zoooo veel beter dan hier dus zijn ze daar maar gaan wonenquote:
Hoef je ze niet zo vaak te zienquote:Op maandag 26 november 2012 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja de economie gaat daar zoooo veel beter dan hier dus zijn ze daaf maar gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |