Zondequote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wilde ik heen maaaarrrr
[..]
Dan telt het dikgedrukte gedeelte.
Ik heb het een keer in 3havo geflikt tot 328 uur geoorloofd afwezig en daarbij nog eens ongeveer 150 uur dat de leraar mij niet absent op schreef (dus geen briefje hoefde in te leverenquote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eerste keer dit schooljaarmaar vorig jaar kwam het wel wat vaker voor.
Alleen maar nice.quote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, week erna wel feestje.. lekker dichtbij in Eindhovenbeursgebouw.
Dat is dan ook wel een beetje erg veelquote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in 3havo geflikt tot 328 uur geoorloofd afwezig en daarbij nog eens ongeveer 150 uur dat de leraar mij niet absent op schreef (dus geen briefje hoefde in te leveren). Ben blijven zitten omdat ik niet wist wanneer toetsen waren en leraren gewoon 1'en invulden als ik ze niet maakte. Daarna heb ik me beloofd het nooit meer te doen.
Veel plezierquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
Naar mijn werk, eerste dag van nieuwe functie SPANNONDNDNDNDNNDNDNDNDNDND
kusjes
Beetje laat, maar succes!quote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
kusjes
kusquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
kusjes
kusquote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als je steeds op FOK! gaat nee
Weet ik toch!quote:Op maandag 26 november 2012 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje, heb altijd al een kus van jou willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |