Nee zoek jij maar een gangbang meeting hoer.quote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow gezellig; een meet
Wel plannen op een dag dat ik ook kan. Zou jammer zijn als ik het moest missen. Doe jij de catering?
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op maandag 26 november 2012 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb met Conflict en Liesje genueckt. Ook niet echt pussies
Deal. Welke stad woon je?quote:Op maandag 26 november 2012 00:58 schreef gewoon_iets het volgende:
Je mag naar mij toe komen als je jezelf zo'n grote vent vind, we kunne per pm een locatie afspreken en dan is zien of je nog zon grote bek heb
Inderdaad, Liesje is wel een beetje een pussy.quote:
Ja dat lijkt mij ontzettend aan Elisa besteed ja.quote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Nee zoek jij maar een gangbang meeting hoer.
Alleen tegen jou.quote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, Liesje is wel een beetje een pussy.
Nee, het komt mij helemaal niet goed uit dat jij werkt, kan gevaarlijk zijn. Wat doe je, brandweer?quote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Ik werk in utrecht komt morge je goed uit?
Ja, is prima. Alleen dan moeten we wel even in de buurt van CS afspreken, dan kom ik met de trein vanaf huis, kan ik je snel even afrossen en dan de volgende trein weer terug. Goed? Spreken we op het Domplein af? Hoe laat kun je?quote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Ik werk in utrecht komt morge je goed uit?
Nou doe jet het weerquote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef gewoon_iets het volgende:
Nee zoek jij maar een gangbang meeting hoer.
Ik kijk ernaar uitquote:Op maandag 26 november 2012 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat lijkt mij ontzettend aan Elisa besteed ja.
Niet morgenquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, is prima. Alleen dan moeten we wel even in de buurt van CS afspreken, dan kom ik met de trein vanaf huis, kan ik je snel even afrossen en dan de volgende trein weer terug. Goed? Spreken we op het Domplein af? Hoe laat kun je?
pm je mobiele nr dan spreke we morge af zodat je me kan afrosse ik tril al op mn bene. ik kan in de avonduurquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, is prima. Alleen dan moeten we wel even in de buurt van CS afspreken, dan kom ik met de trein vanaf huis, kan ik je snel even afrossen en dan de volgende trein weer terug. Goed? Spreken we op het Domplein af? Hoe laat kun je?
De N zit tussen de B en de M, onderste rijquote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef gewoon_iets het volgende:
pm je mobiele nr dan spreke we morge af zodat je me kan afrosse ik tril al op mn bene. ik kan in de avonduur
Adrenaline doet niet veel goeds voor je spelling. Maar, eh, liever geen nummer, dan krijgen we daar weer gezeur mee als de politie je eigen smartphone uit je voorhoofd pulkt.quote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
pm je mobiele nr dan spreke we morge af zodat je me kan afrosse ik tril al op mn bene. ik kan in de avonduur
Straks is hij tandarts, dan zitten we met de problemen morgen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet morgen
Ik moet naar de tandarts
Ik had orangina in mijn laptop, en nu plakken er wat toetsen. Dus ik die hele laptop uit elkaar om bij mijn toetsenbord te komen, kunnen de toetsen er niet afquote:Op maandag 26 november 2012 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Er zat laatst een kruimel ofzo onder mijn N toets, enorm vervelend.
Haarlak en aansteker; kun je daarna je TB claimen op je AVPquote:Op maandag 26 november 2012 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Er zat laatst een kruimel ofzo onder mijn N toets, enorm vervelend.
Ow neequote:Op maandag 26 november 2012 01:06 schreef Conflict het volgende:
Straks is hij tandarts, dan zitten we met de problemen morgen.
*slaat blind op het toetsenbord*quote:Op maandag 26 november 2012 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De N zit tussen de B en de M, onderste rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |