SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een imaginatie kan je toch als puber hebben, mooie tijd was dat.quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Afkorting SS -> Kale mannen aan tafel -> Waterkneus die in zijn vrije tijd bij de NVU rondloopt -> Fascistische ochtendgymnastiek muziek onder filmpjes pleuren -> geheime racistische boodschappen doorgeven in de uitzending -> Geen respect voor VI -> Genee achterbaks vinden.
Dit zijn gewoon nazi's
Het is allemaal een complot van de NOS.quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een imaginatie kan je toch als puber hebben, mooie tijd was dat.
Helaas niet geluktquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
Van Bommel probeerde meerdere keren Van Ginkel rood aan te naaien.
Slim.quote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
Van Bommel mag dat.quote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
Die joden zijn ook vies dikquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Waterreus gelijk met zijn vingertje over een Ajax speler
Inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Waar is zijn Ajax haat op gebaseerdquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
MESSIquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat voor geluid maakt Jack als hij klaarkomt?
LEOOOOOOO!quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat voor geluid maakt Jack als hij klaarkomt?
Die heerlijke kraakquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Meest erge overtreding ooit was Bouaouzan tegen Kokmeijer imho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Dit inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Je kunt ook online meegenieten he.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Stofje het volgende:
Door een verhuizing heb ik nog geen tv. Dit topic zo volgende, lijkt het toch alsof ik meekijk. Ik doe dus met jullie mee: Wat vreselijk saai.
Hah, nu zie ik mijn gedachten weer dat been op een onmogelijke wijze bewegen, echt te erg was dat!quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestream/quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Stofje het volgende:
Door een verhuizing heb ik nog geen tv. Dit topic zo volgende, lijkt het toch alsof ik meekijk. Ik doe dus met jullie mee: Wat vreselijk saai.
Ik heb ongeveer hetzelfde, maar ik zie alles voor me.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Wij wiiiiiiiiiillen Derksen zien we willen Derksen zien we willen Derksen zien!
afgeschermd voor het buitenland, want ze verwachten dat er veel buitenlandse zenders zich enorm druk maken om de rechten van de eredivisiequote:Op zondag 25 november 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestream/
Rupert Murdoch heeft grootste plannen voor de EDquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
afgeschermd voor het buitenland, want ze verwachten dat er veel buitenlandse zenders zich enorm druk maken om de rechten van de eredivisie
Ach je weet wat je (niet) mist.quote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
afgeschermd voor het buitenland, want ze verwachten dat er veel buitenlandse zenders zich enorm druk maken om de rechten van de eredivisie
Meer waarheid, hoor die Duitsers ook niet meer Kampioenuh roepenquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Wout Brama als die man zijn mond open doet komt er alleen maar poep uit
Je hebt een site die dat kan fixenquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is die viespeuk van de 50+quote:Op zondag 25 november 2012 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen heeft ze ook wel eens tegen ze gehad:
[ afbeelding ]
Henkie Krolquote:Op zondag 25 november 2012 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar is henkie!!!quote:Op zondag 25 november 2012 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof je beter kan presteren met dit spelersmateriaal.quote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoeveel dagen/ wedstrijden heeft Verbeek nog?
Gelukkig heb ik gewoon Sport1quote:Op zondag 25 november 2012 22:47 schreef Mandéra het volgende:
Gelukkig hebben we straks nog een fatsoenlijk voetbalprogramma, Match of The Day 2.
Sprankelende wedstrijden vandaag.quote:Op zondag 25 november 2012 22:47 schreef Mandéra het volgende:
Gelukkig hebben we straks nog een fatsoenlijk voetbalprogramma, Match of The Day 2.
En bierworstjesquote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was in de bananen schuimpjes periode
Zeker, Southamptonquote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sprankelende wedstrijden vandaag.
oh ja dat was nog in de tijd van razende reporter en dat hij al boeren en schetend uit de auto kwamquote:
PECquote:Op zondag 25 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Twente voetbalt hartstikke leuk, zei hij dat nou?
zeg het maar jongensquote:Op zondag 25 november 2012 22:50 schreef Stiggie het volgende:
Wat een goede vraag zeg, daar heeft Sjek lang over nagedacht:
Wie had dat gedacht, Twente tegen PEC?
leukquote:Op zondag 25 november 2012 22:50 schreef vluggejapie99 het volgende:
Pec voetbalt harstikke leuk ja![]()
![]()
Werden in augustus weggespeeld door Sportfreunde Lotte
bla bla bla bla weer een stukje volquote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Rickazio het volgende:
goed journalistiek programma dit, om je vingers bij af te likken
Veeg je reet ermee af!quote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bla bla bla bla weer een stukje vol
Het enige wat hij wel goed heeft gedaan is de jeugdopleiding drastisch veranderd.quote:Op zondag 25 november 2012 22:50 schreef Evertjan het volgende:
Peter Bosz heeft er een puinhoop van gemaakt bij Feyenoord
Hij is boos.quote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Stiggie het volgende:
Er is tot nu toe 1 goed punt aan deze uitzending. Waterkneus heeft zn mond nog niet veel opengedaan.
Dat punt vervalt nu ook weerquote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Stiggie het volgende:
Er is tot nu toe 1 goed punt aan deze uitzending. Waterkneus heeft zn mond nog niet veel opengedaan.
was hij ook niet verantwoordelijk voor onverantwoorde aankopen zoals Roy Makaay, Tim de Cler, Denny Landzaat en Kevin Hoflandquote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige wat hij wel goed heeft gedaan is de jeugdopleiding drastisch veranderd.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Waterreus vindt het wel erg van Twente, niet van PSV
Luisteren is moeilijk, ik weet het.quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus hypocriete debiel. Van Twente wel erg vinden en PSV niet
Ga je nou Waterkneus verdedigen?quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat maak jij ervan. Hoe noemde het onbegrijpelijk
nee, het klopt gewoon niet wat er hier beweerd wordt.quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je nou Waterkneus verdedigen?
En Ajax en Feyenoord (gedeeltelijk) gewoon een kutloting, had ook een stuk gunstiger kunnen zijn nu.quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
2 clubs uit NL zijn in de voorronde ook Anzhi tegengekomen, dat is gewoon pech hebben.
WOB WOB WOB!quote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef Stiggie het volgende:
Gelukkig zit Arno Vermeulen ook niet aan tafel. Dan was de ergernis compleet
Terwijl ik online dit las:quote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef Stiggie het volgende:
Gelukkig zit Arno Vermeulen ook niet aan tafel. Dan was de ergernis compleet
Nou ik zit fout. Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden. Maar wij gaan nu ook op jou letten.quote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, het klopt gewoon niet wat er hier beweerd wordt.
Arno ''retteketet'' Vermeulenquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wekelijks opiniërend voetbalpraatprprogramma. Deze week zijn te gast: Peter Bosz, Jan Mulder, Jan van Halst en Arno Vermeulen.
Klopt, maar daar is ook een financieel directeur bij geweest natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was hij ook niet verantwoordelijk voor onverantwoorde aankopen zoals Roy Makaay, Tim de Cler, Denny Landzaat en Kevin Hofland
ver is Waterreus natuurlijk een gast van niks.quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ik zit fout. Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden. Maar wij gaan nu ook op jou letten.
Die bracht niet genoeg kwaliteit, hij is vervangen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef JackHerrer het volgende:
Zit die hockeylul van de radio er ook nog weleens?
Enoh ook een andere positie en Schone doet het niet slechter dan Janssen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Enoh of Schone dan, kunnen er ook geen kut van.
was wel leuk geweestquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef rubbereend het volgende:
Of Zenden bij Heracles wilde komen ballen
dat zekerquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Enoh of Schone dan, kunnen er ook geen kut van.
Daarom staat ie er zo vaak naastquote:Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Enoh ook een andere positie en Schone doet het niet slechter dan Janssen.
toetertje in?quote:Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zenden![]()
[ afbeelding ]
Daar moet een...
Ik vind het fantastisch.quote:Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Is hier iemand wel positief over dit programma?
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een kankermof.quote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat vind ik al een kakkersstad
lekker close met de boys. Het liefst was Sjek perschef geworden ipv van Kale Keesquote:Op zondag 25 november 2012 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Altijd dat gegeil van Jack op oud Oranje spelers.
Die is niet goed bij z'n eikel.quote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh komt WhoDamn er weer aan hoor
Oke man, Schone is een geweldenaar.quote:Op zondag 25 november 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoevaak Janssen er naast zou staan.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is niet goed bij z'n eikel.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Boudewijn mag dus de pionnen verzetten.
Dat zijn jouw woorden. Al snap ik die woorden wel als je zelf continu naar Wijnaldem moet kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke man, Schone is een geweldenaar.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Miljoenen verdienen door pionnen te verzettenquote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hou even je bek dicht Tom. Bedankt!quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De ballen ophalen die Torres overschiet. Zwaar werk.quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat lucht op, ofnie?quote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een kankermof.
Kijk liever naar Strootman.quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Al snap ik die woorden wel als je zelf continu naar Wijnaldem moet kijken.
weet je dat ik die kleine snotaap nog eens bij Huub Stevens gebracht bij de D-junioren bij PSV, volgens Stevens kon die kleine aap er helemaal niks vanquote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Miljoenen verdienen door pionnen te verzetten
Nee Rens. Alsjeblieft.quote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou even je bek dicht Tom. Bedankt!
een oosterbuur met kanker uitscheldenquote:
Ik scheld je niet uit, ik constateer slechts dingen.quote:Op zondag 25 november 2012 23:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
een oosterbuur met kanker uitschelden
Dat is wel geaccepteerd.quote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Man City die tegen Ajax de bal zo ver mogelijk over de zijlijn trapte en gelijk druk ging zetten.
Gast kap is met dat kanker gejank van je, nu echt al een uur langquote:Op zondag 25 november 2012 23:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geen bundesliga filmpjes?
Wat een programma is t toch ook
Mof klinkt behoorlijk vriendelijk in ieder geval.quote:Op zondag 25 november 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik scheld je niet uit, ik constateer slechts dingen.
Hoe moet ik weten waar bij jou BBC 1 zitquote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Onder welk nummertje zit dat?
Inderdaad. Wij op Fok! moeten potverdorie elke dag presteren.quote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij hoeft ook niet zijn hele leven op 1 prestatie te teren.
Goude medaille slootzwemmen toch?quote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij hoeft ook niet zijn hele leven op 1 prestatie te teren.
Ja. Heb ook wel een donkerbruin vermoeden wat voor soort mensen dat zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Och god die klote Raymann, zijn er mensen die dat leuk vinden vraag ik me weleens af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |