SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ach joh, zie er toch gewoon het positieve van inquote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Neerlands grootste collectieve leugen. Ik heb echt een hekel aan Sinterklaas vieren
.
![]()
![]()
Niet dat ik uberhaupt nog weet wat weekend is...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb nog 10 minutenquote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nee, ik was nog niet aan het pitten!!!!!![]()
![]()
Ik ging niet voor de lapo dus ik had geen TT bedachtquote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had als TT gekozen: Wat een zak die Sinterklaas.. Gelukkig nog een paar dagen tot sinterklaas toch kun je em nog doen
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
@ Lola, ik hoop voor je dat hij niet zo bijdehand was als ik.
Ik zei als eerste, ik mag nooit liegen en jullie hebben dat wel gedaan. Heel lang. En toen moest ik huilen en ben ik heel lang boos geweest op pa en ma.
En niet eens omdat Sinterklaas niet bestond, maar omdat ze logen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Naja, ik ga zo ook richting bed. Nog even wat muziek op m'n USB stick zetten zodat ik boven ook muziek heb straksquote:![]()
![]()
En toen ze kreeg zei ze: nomnomnom. Ze speelt graag cut the rope
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik heb al 3 uurtjes liggen pitten toen ik thuis kwamquote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nee, ik was nog niet aan het pitten!!!!!.. No sleep for me voorlopig
.
Wat is de positieve kant dan?quote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach joh, zie er toch gewoon het positieve van in“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zie het allemaal welquote:Op zondag 25 november 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
@ Lola, ik hoop voor je dat hij niet zo bijdehand was als ik.
Ik zei als eerste, ik mag nooit liegen en jullie hebben dat wel gedaan. Heel lang. En toen moest ik huilen en ben ik heel lang boos geweest op pa en ma.
En niet eens omdat Sinterklaas niet bestond, maar omdat ze logen.
![]()
![]()
Dude, ik zeg net dat ik er niks aan vindquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Morgen weer naar school
Wel lekker naar vrouwen aarsen kijken bij het traplopen
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Ja, maar jij bent dan ook saai!quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, ik zeg net dat ik er niks aan vind.
![]()
![]()
Als zij saai is, hoeft het van mij nooit spannend.quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook saai!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ach ja, straks ga je niet meer naar school en dan geen vrouwelijke aarsen meer kijken bij het traplopenquote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
Morgen weer naar school
Wel lekker naar vrouwen aarsen kijken bij het traplopen![]()
![]()
Maar dat verandert niks aan mijn mening. Ik.vind het gewoon echt niet leuk.quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook saai!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: