quote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd kut TT, maar dacht dat beach ging stelen.
Volgende week. Hooguit.quote:
Met een baard en ander haar, zou ie er wel minder eng uitzien/quote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zo ziet hij er tegenwoordig uit:
[ afbeelding ]
Ja dat vond ik een beetje jammer. Ik had hem ook al gezien in expendables 2. Leeftijd doet niet iedereen veel goeds.quote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zo ziet hij er tegenwoordig uit:
[ afbeelding ]
Goed hoorquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Mogge, hoe is het hier? De helft is zeker naar nachtbagger verhuist?
Nouuu.quote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Lekker rustig welquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Oh absoluut.quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SV, proost kerel!
[..]
Is toch mooi, dat mensen dan ook gewoon hier blijven posten
goedquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Nee hoor, de kliek is gewoon geblevenquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Nah, té rustig is het in ieder geval nietquote:
Vieze WA-stalkerquote:
Dat is sowieso erg tofquote:Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh absoluut.En nieuwe mensen ook enzo
Waarom heb je dan wa?quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, té rustig is het in ieder geval niet
[..]
Vieze WA-stalker(jaja, late reactie, ik kijk daar nooit naar man)
[..]
Dat is sowieso erg tof
Hahhha Okèquote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rare Brabo
[..]
Voor So_Surreal (_Baby), die WA'ed mij, dat is ook echt de enige persoon
vroegquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Faux. het volgende:
Zal ik mn wekker vroeg zetten zodat ik nog veel dingen kan doen s ochtends of juist lekker laat?
lekker laatquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Faux. het volgende:
Zal ik mn wekker vroeg zetten zodat ik nog veel dingen kan doen s ochtends of juist lekker laat?
sowieso laat.quote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Faux. het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen, ik wilde enkel zeggen dat ik van slapen hieldquote:
lamballenquote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Bendoe het volgende:
Andere dagen een pizza slice en een beetje chips
oowquote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen, ik wilde enkel zeggen dat ik van slapen hield
sowieso slaap ik niet voor 11 uur behalve als ik koppijn heb en slaap dan tot een uur of 9quote:Op zondag 25 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind alleen uitslapen lekker, vroeg slapen is kut.
Wat is lang wat is kort? Foto?quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Faux. het volgende:
Zal ik mn haar kort doen trouwens? Het was altijd lang maar daar begin ik nu wel een soort van genoeg van te krijgen
Het gaat echt totaal nergens over, en ja ik weet het dat is het 'm nou juist. Die rijmpjes zijn onsamenhangend en de helft rijmt niet.quote:Op zondag 25 november 2012 21:59 schreef Bendoe het volgende:
[..]zelden zo'n geweldig nummer gehoord.
kortquote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Faux. het volgende:
Zal ik mn haar kort doen trouwens? Het was altijd lang maar daar begin ik nu wel een soort van genoeg van te krijgen
Lang is tot over mn oren krullen. Krullenquote:
pics.quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb iets langer dan kort haar, vind je dat goed?
Krullenquote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lang is tot over mn oren krullen. Krullen
nee jij kon m'n rug opquote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb iets langer dan kort haar, vind je dat goed?
Met kuifje of niet?quote:
Je haar kan zeker ook nog geen hele dag normaal zitten?quote:
En alle fans die ik nog heb zullen me haten na deze trackquote:Op zondag 25 november 2012 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het gaat echt totaal nergens over, en ja ik weet het dat is het 'm nou juist. Die rijmpjes zijn onsamenhangend en de helft rijmt niet.
nope.quote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je haar kan zeker ook nog geen hele dag normaal zitten?
Ja, die was wel grappigquote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
En alle fans die ik nog heb zullen me haten na deze track
daarom stijl ik het altijdquote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je haar kan zeker ook nog geen hele dag normaal zitten?
Dat ziet er verneukt uit bij mij.quote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom stijl ik het altijd
Hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat ziet er verneukt uit bij mij.
Iets naar voren uitstekend dacht ik aan. In een punt achtig geval.quote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan hoe het kuifje eruit ziet
Mijn haar is daar dan weer te kort voorquote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nope.
Maar ik heb het voordeel dat het wel lang is, dus na een halve dag doe ik het in een staart/vlecht. Dat scheelt
schattig vind ik dat altijdquote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Iets naar voren uitstekend dacht ik aan. In een punt achtig geval.
Nu ga ik mijn eigen beeld maken, dat is een beetje raar. Beeldmateriaal bedoel ik.quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
1.73, bruin krullend haar, groen-bruine ogen, vrij dun.
Gewoon.
U?
Dat snapte ik ook wel jaquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu ga ik mijn eigen beeld maken, dat is een beetje raar. Beeldmateriaal bedoel ik.
waarom niet?quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel ja
Maar geen foto's van hypo. That's the deal.
dan ga ik t zo doenquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schattig vind ik dat altijd
ik heb nog geen complimenten gehad trouwensquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schattig vind ik dat altijd
Weet niet. Vind het nooit zo'n fijn idee dat mijn hoofd overal op het internet wordt verspreid.quote:
quote:
Ja hoor, geen probleem. Ik heb een foto in de aanslag.quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het nooit zo'n fijn idee dat mijn hoofd overal op het internet wordt verspreid.
Maar foto's van jou dan?
voor wat?quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb nog geen complimenten gehad trouwens
Woah.quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
1.73, bruin krullend haar, groen-bruine ogen, vrij dun.
Gewoon.
U?
Van je hoofd, Gaygay, je hoofd.quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Ik heb een foto in de aanslag.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Faux. het volgende:
Na school in de spiegel kijken en je afvragen waarom mensen met je omgaan
quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Faux. het volgende:
Na school in de spiegel kijken en je afvragen waarom mensen met je omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |