Das 20 gram meer dan in een liter water.quote:maar 10 gram suiker per halve liter
Dat stinkt zo.quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Studeur het volgende:
of een joint roken als je rustig wilt worden
nicequote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das 20 gram meer dan in een liter water.
Nee, dat is niet lekker.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef GekkePoes het volgende:
zoek ens naar DMAE tabletten. is legaal bij de drogist, je word er rustig van in je hoofd en je word er slanker van.
Ey bedankt man ik lees er t een en ander over en ga denk maar eens een potje halen, miss dat ik dan weer wat kan concentreren op school oid.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef GekkePoes het volgende:
zoek ens naar DMAE tabletten. is legaal bij de drogist, je word er rustig van in je hoofd en je word er slanker van.
Nee, absoluut niet, thee merendeels.quote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Hm, eens proberen dan. Smaakt niet naar kauwgomballen met extra suiker dus?
Hm, daar kan ik dan nog wel mee omgaanquote:Op zondag 25 november 2012 21:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, thee merendeels.
Doe dat!quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik dan nog wel mee omgaanmorgen pik ik het wel op bij de benzinepomp, ik laat wel weten hoe ik het vond
quote:Op maandag 26 november 2012 16:44 schreef haan33 het volgende:
Geen paddo's in je broodtrommeltje meenemen naar school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |