quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vertelde gisteren toch van pijn op mijn borst gisteren? Vanmorgen naar huisarts moet ik meteen door naar ziekenhuis, cardioloog, hartfilmpje, foto's en bloedprikken. Daar ging een werkdag
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is VROUWEN want die zorgen dat mannen eerder dood gaan
quote:
Beetje zuur lost dat wel opquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
volgende keer breng ik mijn vriendin mee en zeg ik tegen die arts los dit maar op
Waarom neemt ze überhaupt implantaten? Ze heeft sowieso al een dikke reetquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh9fhbp1PzvU93w9l6
World Star Candy.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh9fhbp1PzvU93w9l6
Intro van FC3 is ook wel tofquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:59 schreef badboynova het volgende:
goeie morgen, en mogen de poentjes weer schoon en fris zijn vandaag XD
Enemies kunnen taggen is zooooo zwaar chillquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XDquote:Op woensdag 28 november 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.
Tijgerbalsem is beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XD
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een aardbeitje eten hoor Ro-ro, prrrr
[ afbeelding ]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |