Yes, even weer een paper bouwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pipi mijn man alles chillings in Tilly?
9 uur is een mooie tijd Pieter kun je chicks spotten vanaf je balkon.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, even weer een paper bouwenMaar daarna lekker vrij, dus vanavond eindelijk weer eens zuipen. Morgen wel weer om 9 uur op
Dat wel. Vrijdag twee presentaties, deze keer proberen om ze een keer niet brak te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 uur is een mooie tijd Pieter kun je chicks spotten vanaf je balkon.
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wel. Vrijdag twee presentaties, deze keer proberen om ze een keer niet brak te geven
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaan
Vorige keer was ik ook moeilijk brak en moest ik een presentatie geven aan eerstejaars over een vak. Maar ik ken een aantal daarvan wel via de studievereniging. Ze zeiden ook echt: "Je presenteert net alsof je in de kroeg staat te praten"quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaan
Jij was gisteren weer lekker aan het ragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.
All day, 'err day. Vandaag nieuwe poging, maybe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij was gisteren weer lekker aan het ragen
Smoke wat hindu kush dan ben je vast minder boosquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
All day, 'err day. Vandaag nieuwe poging, maybe.
Maar dan heb ik die focus niet, dan ga ik sowieso slecht. En heb geen game glasses jwz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smoke wat hindu kush dan ben je vast minder boos
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.
Bassie weigert ook nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |