Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:59 schreef badboynova het volgende:
goeie morgen, en mogen de poentjes weer schoon en fris zijn vandaag XD
Enemies kunnen taggen is zooooo zwaar chillquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XDquote:Op woensdag 28 november 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.
Tijgerbalsem is beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XD
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een aardbeitje eten hoor Ro-ro, prrrr
[ afbeelding ]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.
[ afbeelding ]
Nee hoor, vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.
O ideaal, dan mag je matroos Bozzie aflossen. Kijk hier een actiefoto van ons!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijwilligerswerk.
Alleen als je Black Ops 2 haalt.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O ideaal, dan mag je matroos Bozzie aflossen. Kijk hier een actiefoto van ons!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen als je Black Ops 2 haalt.
quote:
Deze man nog steeds strugglen om zn blu-ray's te sellen. De block is niet hot, Sharpie. Die mannen hebben het koud, buiten is het ook koud. Volg je die shit?quote:
nee, ik volg die shit niet meerquote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze man nog steeds strugglen om zn blu-ray's te sellen. De block is niet hot, Sharpie. Die mannen hebben het koud, buiten is het ook koud. Volg je die shit?
Hij bedoelt "er is weinig interesse" in grote-mensen-taalquote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, ik volg die shit niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lukt zelfs Rossdale nog maar ik haak af![]()
Zelfs die blu-ray's ben ik vergeten, thx zal dat topic even kicken![]()
Blijft alleen "de block is niet hot" over,![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij bedoelt "er is weinig interesse" in grote-mensen-taal
Wellicht kun je het beter via een andere site proberen.
Ik heb em ook niet. MW3 ook niet gehaald. Wil ze stiekem beide nog wel even hebben voor de SP. Maar MP raak ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
MW3 hoef je echt niet voor de SP te halen, die was ik halverwege al beu en toen moest ik nog 3 uurquote:Op woensdag 28 november 2012 12:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb em ook niet. MW3 ook niet gehaald. Wil ze stiekem beide nog wel even hebben voor de SP. Maar MP raak ik niet meer aan.
Mijn leven is dan ook een stuk beter geworden sinds ik COD afzweer.
Slechtste van allemaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW3 hoef je echt niet voor de SP te halen, die was ik halverwege al beu en toen moest ik nog 3 uur
Ik hoorde dat de SP van Blops 2 al minimaal net zo tenenkrommend is.
Klinkt al fout zatquote:Op woensdag 28 november 2012 13:01 schreef Cliffy het volgende:
Beetje tanks en choppers neerhalen met een paard en een smaw is wel episch hoor
Vond je? Ik vond de verhaallijnen beide zoooo slecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terwijl w@w en blops 1 echt sterke SP hadden
Moet je echt fucking moeite doen om bij een wapenbunker te komen. Ben je er, moet je weer terug.quote:
Ik vond ze echt tof gedaan. Bij mw1 had je die sniper missie in Tsjernobyl dat was echt tofquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond de verhaallijnen beide zoooo slecht.
Alleen MW1 had een echt sterke SP, daarna was het alleen maar meer van hetzelfde. En het feit dat je schizo bent in blops was ook al vanaf het begin overduidelijk.
Die was tof ja, ook dat die helikopter uit de lucht gesmeten werd door de ontploffing van die nuke was wel heel erg gaaf gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond ze echt tof gedaan. Bij mw1 had je die sniper missie in Tsjernobyl dat was echt tof
*Boot en deze:quote:Op woensdag 28 november 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black ops 1 was tof als je in die helicopter door Vietnam vliegt lekker muziekje erbij
Dacht dat het een heli wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |