Ik had en heb dit seizoen niet echt een favoriet, en dat maakt dat ik me toch iets minder betrokken voel.quote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zeggen dat ik SYTYCD dit seizoen tot nog toe echt veel leuker vind dan bijvoorbeeld TVOH.
Ik heb me de afgelopen weken prima vermaakt hier.
ik denk daviniaquote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd wie er van de meisjes er uit gaat? Van de jongens Arno waarschijnlijk?
Nope, Frederic en Vivian vanavond:quote:Op zondag 25 november 2012 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk Frederic en Kalila als koppel
twitter:chrissilos twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:15:15Vivian & Fré - 5.5 uur tot liveshow 6 van #SYTYCD http://t.co/q95xo98x reageer retweet
Als Davinia met Arno danst maakt ze helemaal geen kans meer.quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef WillemijnB het volgende:
Zou de opkomst van vanavond ook de verdeling van de koppels zijn?
Vivian en Frederic
Kalila en Denden
Vita en Delano
Davinia en Arno
weer denden en kalila?quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef WillemijnB het volgende:
Zou de opkomst van vanavond ook de verdeling van de koppels zijn?
Vivian en Frederic
Kalila en Denden
Vita en Delano
Davinia en Arno
Oh ja, die hebben natuurlijk al samen gedanst. Dan vermoed ik dat de opkomst gewoon toeval was.quote:Op zondag 25 november 2012 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weer denden en kalila?
ik vind het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |