quote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
3d tekenfilms? Heb je een 3d tv?
Nou ik kocht een niet 3d tv, maar die bleek opeens niet meer leverbaar, erg lang verhaal, maar t komt er op neer dat ik nu een 47"3d tv heb van 1200 euro waar ik maar 680 voor heb betaald..quote:Op zondag 25 november 2012 12:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij eens een rijke bourgondiër zijn met mijn 3D tv" post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar titels iemand?“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op zondag 25 november 2012 18:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Nou ik kocht een niet 3d tv, maar die bleek opeens niet meer leverbaar, erg lang verhaal, maar t komt er op neer dat ik nu een 47"3d tv heb van 1200 euro waar ik maar 680 voor heb betaald..Mooi verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar titels iemand?
The Lion King, Beauty and the Beast, Tangled (Rapunzel), Brave, Cars 2, Up, Toy Story trilogy, Madagascar 3, Ice Age 3 en 4, Puss in Boots.
Die zijn allemaal in 3D
[..]Je bent in goed gezelschap: Johnny Depp heeft dat probleem ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Nou ik kocht een niet 3d tv, maar die bleek opeens niet meer leverbaar, erg lang verhaal, maar t komt er op neer dat ik nu een 47"3d tv heb van 1200 euro waar ik maar 680 voor heb betaald..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar titels iemand?![]()
Wall-e is ook leuk, en alle Ice Age films en Monsters.inc
Die bestaan ook allemaal in 3D geloof ik.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Haha nee ik weet niet wat het isquote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij weet al wat het kado'tje is? Daarom wil je het niet?
Alleen Ice Age 3&4 zijn in 3Dquote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha![]()
Wall-e is ook leuk, en alle Ice Age films en Monsters.inc
Die bestaan ook allemaal in 3D geloof ik.
Aha ja ik twijfelde al nadat ik had ingevoerd.quote:
Maar voor ran is niks in 3D dus het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha ja ik twijfelde al nadat ik had ingevoerd.
whahah.. eerst snoep pakken en daarna pas zien wat lekker isquote:
je hebt graag een lui oog?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ran ik ben de beroerdste niet hoor. Ik wil best met je ruilen
je had liever en Robby adoratie titel?quote:
Het normale leven wel (denk ik) alleen op tv niet.. maar het was best grappig vanmiddag 2 6 jarige meisjes proberen iets te grijpen in de woonkamerquote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar voor ran is niks in 3D dus het is maar hoe je het bekijkt.
Wat jammer dat het bij emoticons niet werkt...quote:
Ik ben al eens gebeld voor een exclusieve Lotto met 50% winkans en dat voor slechts 2 euro per dag, dat ik een auto had gewonnen, een reis etc. Het was steeds dezelfde stem...quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Waaghals het volgende:
Ik werd eens gebeld. Zegt die vrouw: Met... van de postcodeloderij. Spreek ik met mr. Ahoe
- nee, nooit van gehoord.
Oh dat maakt niks uit, heeft u misschien interesse in....blabla
Ik wilde zeggen misschien moet je je bij dat bel me niet register aanmelden. Alleen heeft dat voor zulk soort onzin geen zin. Alleen voor echte lotto's en telefoonenquetes en zo... Niet van die charlatans met hun magische winloterijen...quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben al eens gebeld voor een exclusieve Lotto met 50% winkans en dat voor slechts 2 euro per dag, dat ik een auto had gewonnen, een reis etc. Het was steeds dezelfde stem...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |