abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119706999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:42 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Luxeprobleem? Jongens, waar kunnen mensen zich druk om maken ;)

Oehoe, ik heb zo veel geld, wat moet ik er mee...

Is het niet een verkapte manier om mensen om je pics te laten vragen?! :P
Mensen kunnen zich druk maken om onzekerheden of het nu door luxe of niet komt, het blijven gevoelens. En ik stel ook nergens dat ik een probleem heb, maar probeer beide kanten gewoon relativeren? :)

En qua mensen om pics te laten vragen nee, niet van mijn kant ieg.dit topic raakte gewoon echt even iets diep van binnen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:46:53 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 12:46:55 #187
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119707028
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich druk maken om onzekerheden of het nu door luxe of niet komt, het blijven gevoelens :)

En qua mensen om pics te laten vragen nee, niet van mijn kant ieg.dit topic raakte gewoon echt even iets diep van binnen :)
Ik had de pics gemist, ik haakte in op de laatse pagina ;)

Verbaasd mij inderdaad niks dat je wat aandacht krijgt als je de kroeg binnenloopt ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 28 november 2012 @ 12:47:10 #188
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119707038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich druk maken om onzekerheden of het nu door luxe of niet komt, het blijven gevoelens :)

Nou ja letten of je gulp los is e.d. is gewoon normaal gedrag :* als je dat soort dingen gaat bestempelen als gevoelens of onzekerheid of te zelfbewust... tjah :D
we dan
pi_119707077
quote:
12s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja letten of je gulp los is e.d. is gewoon normaal gedrag :* als je dat soort dingen gaat bestempelen als gevoelens of onzekerheid of te zelfbewust... tjah :D
:) Het maakt ook niet uit. En iedereen heeft ook gewoon zijn eigen "normaal".

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:48:58 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 12:49:47 #190
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119707105
quote:
15s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:31 schreef 2dope het volgende:
Waar blijft Schenkstroop?
Volgens mij heeft die een permanente ban op R&P ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Luxuria op 28-11-2012 13:10:10 ]
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119707153
Onzekerheid is als je op straat loopt en denkt uitgelachen te worden als mensen om je heen lachen (en dat elke keer weer). Rationeel weet ik dat het niet (altijd) zo is, maar mijn gevoel werkt niet altijd even goed mee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119707214
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die en permanente ban op R&P ;)
Er zijn wel meer mensen die zo'n ban mogen krijgen van mij :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 12:54:05 #193
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119707225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Onzekerheid is als je op straat loopt en denkt uitgelachen te worden als mensen om je heen lachen (en dat elke keer weer). Rationeel weet ik dat het niet (altijd) zo is, maar mijn gevoel werkt niet altijd even goed mee.
Herkenbaar uit het verleden. Slaat natuurlijk nergens op, jij lacht ook niemand uit op straat.

Zou trouwens verschrikkelijk onbeschoft zijn, en zegt eerder wat over die mensen dan over jou ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119707304
Dat klopt inderdaad, maar het kan een extra hindernis vormen om te veranderen in een beautiful swan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 28 november 2012 @ 12:58:26 #195
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119707358
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat klopt inderdaad, maar het kan een extra hindernis vormen om te veranderen in een beautiful swan.
Je onzekerheid? Zeker, want je straalt uit (niet alleen door kleding) hoe je je voelt. En een zelfverzekerde en gelukkige houding ziet er gewoon een stuk mooier uit.

Moet je maar eens opletten hoeveel meer je aandacht krijgt als je lekker in je vel zit.

Onzekerheid zit hem trouwens in het op zoek zijn naar die aandacht zodat je lekkerder in je vel zit, maar dat is verkeerd om.
pi_119707601
Qua uiterlijk wil ik mezelf hier naartoe werken trouwens:

Ik moet wel vertellen dat ik nooit altijd onzeker ben geweest. Dat is op de middelbare school er in geslopen.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:05:46 #197
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119707633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:58 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je onzekerheid? Zeker, want je straalt uit (niet alleen door kleding) hoe je je voelt. En een zelfverzekerde en gelukkige houding ziet er gewoon een stuk mooier uit.

Moet je maar eens opletten hoeveel meer je aandacht krijgt als je lekker in je vel zit.

Onzekerheid zit hem trouwens in het op zoek zijn naar die aandacht zodat je lekkerder in je vel zit, maar dat is verkeerd om.
Klopt. Met de sidenoot dat volgens mij onzekerheid hem vooral zit in het krijgen van negatieve aandacht tevaak.
we dan
  woensdag 28 november 2012 @ 13:07:33 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119707692
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Klopt. Met de sidenoot dat volgens mij onzekerheid hem vooral zit in het krijgen van negatieve aandacht tevaak.
Het heeft daarom ook vaak te maken met gepest zijn of buiten de boot vallen op school. Het is iets wat vaak op jongere leeftijd ontstaat. Maar uiteindelijk zijn het verkeerde gedachtepatronen, een verkeerd waardesysteem van jezelf.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:08:00 #199
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119707714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[ afbeelding ]

Ik moet wel vertellen dat ik nooit altijd onzeker ben geweest. Dat is op de middelbare school er in geslopen.
Waarom zou je je ergens naar toe moeten werken?
  woensdag 28 november 2012 @ 13:08:01 #200
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119707716
quote:

[ afbeelding ]

Nou ja is bij hem toch vooral de kleding? Ook al vind ik die losse riem niet mooi.. vind dat dat losse gedeelte nog wel even onder zo'n schuifgleuf hoort. Maar zulks haar en kleding wil toch gewoon.
we dan
pi_119707797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Waarom zou je je ergens naar toe moeten werken?
Omdat ik dat mooi vind.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja is bij hem toch vooral de kleding? Ook al vind ik die losse riem niet mooi.. vind dat dat losse gedeelte nog wel even onder zo'n schuifgleuf hoort. Maar zulks haar en kleding wil toch gewoon.
Het is inderdaad de kleding en het korte kapsel.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:17:00 #202
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119708019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat ik dat mooi vind.

[..]

Nou ja dat kan je dan doen als je wat meer geld hebt misschien. Maar nu kan je toch ook wel beetje goedkope mooie kleding kopen ofzo? Genoeg mooie kleding voor weinig geld.
we dan
pi_119708043
quote:

[..]

Omdat ik dat mooi vind.

[..]

En zelfs dan kan het zijn dat wat je mooi vind, niet superlekker voelt als je het aan hebt, vandaar ook het experimenteer met meerdere stijlen advies :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 13:18:18 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 13:22:38 #204
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119708218
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef Logician het volgende:

[..]

En zelfs dan kan het zijn dat wat je mooi vind, niet superlekker voelt als je het aan hebt, vandaar ook het experimenteer met meerdere stijlen advies :*
Dat. :)
pi_119711794
Ik voel me absoluut zo. Vroeger werd ik gepest met hoe ik eruit zag, en ook als ik terugkijk op hoe ik was vind ik mezelf niet echt mooi ofzo. Maar alles is veranderd en nu voel ik me mooi, ik word ook niet meer gepest.
pi_119713012
Ik was vroeger niet echt lelijk en nu vind ik mezelf zeker niet knap, maar mijn voorkomen is wel verbeterd. Ik had van mijn 16e tot mijn 22e mijn haren in alle denkbare kleuren (zwart, roze, paars, groen, blauw, knalrood en combinaties ervan) en afwisselend dreadlocks, spikes en een hanekam. En dan ook nog wijde gekleurde ribbroeken, meerdere piercings en drie totaal mislukte tattoo' s. Ik werd elke dag wel een paar keer nageroepen en niet positief. Voelde me door al die opmerkingen oerlelijk maar besefte pas later dat dat echt door mijn stijl en kledingkeuze kwam.

Tegenwoordig zou ik mezelf absoluut niet als knap kwalificeren, maar wel gewoon oke en het is ook wel prettig om in winkels niet steeds door beveiligers in de nek gehijgd te worden ;)
pi_119714457
Ik ben qua uiterlijk altijd wel een knappe jongen geweest, maar erg introvert. Ik had wel hobby's (drummen, gamen) en enkele vrienden, maar was absoluut niet populair of iets dergelijks. Misschien bij een aantal als eerste indruk, daarna leek ik voor anderen denk ik maar redelijk saai.

Ondertussen heb ik mij steeds meer ontwikkeld op allerlei gebied. Ik ben erg veel met muziek bezig, ben begonnen met gitaar spelen, fitness, voetbal en kleed mezelf veel leuker dan voor mijn 18e. Het laatste (ander)half jaar ben ik mijzelf ook vooral sociaal meer aan het ontplooien en merk ook dat ik die contacten nodig heb. Daar voel ik me beter bij. Ik heb helaas weinig vrienden, en het contact met de oude vrienden is sterk afgenomen. Gevoelsmatig ben ik dan ook toe aan een nieuwe periode, nieuwe mensen. Ik kan met iedereen vrij gemakkelijk opschieten, van strenge refo's tot corpsballen, maar tot heel hechte vriendschappen heeft dat nog niet geleid. Ik denk wel dat ik dat ga bereiken. Ook het op kamers gaan is me uitstekend bevallen en geeft ook nieuwe mogelijkheden.

Dus; in opbouw maar positief richting de toekomst.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:37:32 #208
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_119725670
Een vriendin van mij is echt het levende voorbeeld van het lelijke eendje naar mooie zwaan. Op de basisschool had zij een bril en een beugel, hoorde er wel bij maar ging vooral met de zachtaardige, stille mensen om. De middelbare school was echter een hel voor haar, ze was erg verlegen en stil. Ook kleedde zij zich niet naar de laatste mode en interesseerde oppervlakkige dingen haar amper. Toch was ze altijd vriendelijk en nam het voor een ander gepest meisje op. Dit werd niet in dank afgenomen en klasgenoten negeerden haar dan ook volledig en niemand wilde naast haar zitten. Werd bespot en uitgelachen.Hier werd de basis gelegd voor een enorme onzekerheid die tot op de dag vandaag nog aanwezig is.
Toen ze ging studeren ging ze meer aandacht aan haar uiterlijk besteden en wat modieuzer kleden. Nu is ze een prachtige vrouw (bril weg en mooi gebit)met lang krullend haar etc etc. Dit heeft meegespeeld in haar zelfvertrouwen maar ze wilde dezelfde persoon blijven als die ze toen was.
Ze krijgt nu vrij veel aandacht van mannen en oud klasgenoten die vroeger nog weigerden naast haar te zitten proberen nu dates te regelen en staren naar haar. :')
Ze gelooft nog steeds niet dat iemand haar knap zou kunnen vinden, omdat zij dit vroeger nooit was, het is onbekend voor haar.
Toch is zij nog precies dezelfde persoon als toen, alleen minder stil maar nog altijd vriendelijk van aard. Ze zegt ook dat ze graag bij eenlingen gaat zitten en een praatje maakt, omdat ze weet hoe het voelt om er niet bij te horen.Zou eigenlijk een voor na foto moeten plaatsen :P Maar dat zal ze vast niet waarderen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_119735975
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef Logician het volgende:
Bij deze mijn bijdrage :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin :'). Op je 13de (wat wel erg jong is) was je echt niet lelijk hoor; geen ongezonde huid, geen grote neus, geen misvormde hoofd oid. Je bent in mijn ogen dan ook amper veranderd. Misschien dat een foto van toen je 15/16 jaar was (toen je een vrouw begon te worden en geen klein kind) mijn mening kan doen veranderen.
Failure is success if we learn from it.
pi_119737017
Op de basisschool was ik wel een van de populairdere jongens volgens mij. Alleen toen ik naar de middelbare ging sloeg dat een beetje om. Ik was toendertijd een stuk dikker geworden (goed flink zeg maar, nooit echt vet ofzo) en liep met de gabberhype mee. Geen buitenbeentje maar hoorde zeker niet bij de grote groep. De puberteit met al zijn onzekerheidjes sloeg toe. Dit is eigenlijk door gegaan tot m'n 20-22e. De kaalheid sloeg al een beetje toe, ik was nog redelijk flink, keek nooit vrolijk, had een stomme korte sik en zat niet bepaald lekker in m'n vel, vaak wat verlegen en introvert.

Nu kreeg ik wel aandacht van vrouwen, maar wist me er totaal geen raad mee, want slecht zelfbeeld, verlegen, geen ervaring, autistische trekjes soms, depressieve gevoelens etc.

Na m'n 22e ging het wel de betere kant op. Viel af van 92 naar 80 (ook een keer 72 na een half jaar hardlopen, maar nu weer meer spiermassa), pakte de tondeuse, kleedde me beter, herprogrammeerde m'n gedrag enz enz.

Dit was wel een aardig lange en moeizame weg in mijn ervaring, maar ik kan nu wel zeggen dat ik aardig goed in m'n vel zit, en het wordt alleen nog maar beter :)

Niet dat ik nu knap ben ofzo, maar zeker een stuk meer dan vroeger, en het kan me verder ook niet zoveel meer schelen.
  donderdag 29 november 2012 @ 07:19:59 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119737049
quote:

[ afbeelding ]

Slecht vooorbeeld imho. Slechtzittend jasje en dito shirt..

Als je dan toch ergens op mikt mik dan hoger. Middelmaat is er al genoeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door fathank op 29-11-2012 07:53:21 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119737214
quote:

[..]

Omdat ik dat mooi vind.

[..]

Dan kan je beter naar zoiets toe werken. Die gast die rechts op de foto staat bijv. niet die blonde dus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 09:01:33 ]
pi_119737696
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 07:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Slecht vooorbeeld imho. Slechtzittend jasje en dito shirt..

Als je dan toch ergens op mikt mik dan hoger. Middelmaat is er al genoeg.
Ziet inderdaad uit als een middelmatige buitendienst medewerker.
  donderdag 29 november 2012 @ 09:03:55 #214
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119738014
quote:

[..]

Omdat ik dat mooi vind.

[..]

Wat heb je nu voor kapsel dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119741569
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ziet inderdaad uit als een middelmatige buitendienst medewerker.
oh ik vind het echt zo´n marginale volkszanger :D

He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119741605
maar goed complex, zet elke maand 20 euro op zij en over 6 maanden loop jij ook in zo´n marginale outfit hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 1 december 2012 @ 02:01:25 #217
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_119804780
Emm, op de basisschool vooral veel buitengesloten, ik had twee vriendinnen maar ik had er niet echt een klik mee (zij hebben mij dan ook laten vallen op de middelbare school) en nu heb ik redelijk veel vrienden en eindelijk een leuke klas. Ik trok me vroeger echt verschrikkelijk veel aan van wat anderen zeiden en wou er echt heel graag bijhoren, en sinds een paar jaar heb ik éindelijk doorgekregen dat ik er nooit bij ga horen en dat het niks uitmaakt wat anderen denken, en sindsdien ben ik m'n eigen weg ingeslagen :) daarna nog heel veel fasen gehad waarin het even kut ging, die heb ik nu nog steeds, maar ik moet toegeven dat ik mezelf steeds blijer begin te voelen en ook optimistischer ga denken :)
pi_119805838
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Eerder andersom hier :')
Wat doet dit met je zelfbeeld en eigenwaarde? Over welke leeftijd praten we dan dat je er volgens jou minder aantrekkelijk ging uitzien?

Ga je er dan alles aan doen om de positieve aandacht die je vroeger kreeg weer opnieuw te krijgen door er alles aan te doen om er weer zoals vroeger uit te zien?
Of is jouw zelfbeeld niet deels afhankelijk van je uiterlijk?

Kon je je er makkelijk overheen zetten?
Was je mentaal sterk genoeg om te accepteren dat het een natuurlijk proces is dat je uiterlijk in de loop der jaren blijft veranderen en dat dit ook nadelig kan uitpakken?

Ben je hierdoor onzekerder geworden of juist sterker door je zelfvertrouwen ergens anders vandaan te halen?

Merk je op straat dat je inderdaad minder aantrekkelijk bent geworden doordat mannen minder snel oogcontact met je zoeken?

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 01-12-2012 06:09:59 ]
pi_119805843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:
Hele gespierde gasten moeten altijd compenseren voor

A) kleine lul
B) gebrekkige hersencapaciteit
C) geen humor
D) vroegtijdige haaruitval
E) combinatie van bovenstaande opties

Ik denk dat bovenstaande opgaat voor 95% van die sportschool-bennies.
Dat klopt wel een beetje ja bij mij op de sportschool. Op A na dan.. daar let ik natuurlijk niet op :D.
F) Mensen die van nature een chronisch lage eigenwaarde hebben dit proberen te compenseren door een mooi lichaam te kweken.

Ik zelf ga om wat beweging te krijgen en om er een beetje beter uit te zien kwa lichaam... Over mijn lichaam was ik nooit echt ontevreden... altijd over mijn gezicht en die veranderd niet door af en toe te sporten.
  zaterdag 1 december 2012 @ 06:12:00 #220
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119805846
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel :')! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.

Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is geworden :') absoluut niet.
Dit topic is niet op jou van toepassing
  zaterdag 1 december 2012 @ 06:14:01 #221
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119805848
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 08:23 schreef Kreator het volgende:
Vroeger was ik een mager scharminkel en dat kreeg ik dagelijks te horen. Nu ben ik een slanke adonis en krijgt de rest het te horen.
_O-
pi_119806478
Vroeger op de basisschool was ik eigenlijk gewoon ''gemiddeld''.. Hoorde niet bij het populairste groepje van de klas, maar had wel gewoon een leuk groepje vrienden in die klas.

Werd door de meisjes niet bovenaan hun lijstje geplaatst, en was in groep 3 niet het leuke kindje waar de ''grote kinderen'' uit groep 8 aardig tegen deden.. Ook nog wel eens op het schoolplein om niks een beuk gehad van een paar gasten van een paar groepen hoger :')

Maar na de brugklas kwam ik in de groeispurt en in 6 vwo was ik tegen de 1.97 met een aardig brede lichaamsbouw door krachttraining.. Je merkt dan wel dat de meeste mensen echt belachelijk voorkomend naar je gaan worden... Sorry tegen je zeggen als jij in de gang perongeluk tegen hun schouder aanloopt ofzo...

Inmiddels ga ik veel om met wat vroeger dat ''populaire'' groepje was in groep 8, maar ben nog altijd niet iemand die in de kroeg eerst 30 mensen een handje moet geven voor ik mijn biertje kan bestellen. Dat ligt meer aan mezelf denk ik, vaak heb ik ook gewoon geen behoefte om heel leuk/aardig en spontaan te gaan doen naar mensen waar ik niets van nodig heb.. Een klein, hecht groepje vrienden vind ik prima ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')