Mensen kunnen zich druk maken om onzekerheden of het nu door luxe of niet komt, het blijven gevoelens. En ik stel ook nergens dat ik een probleem heb, maar probeer beide kanten gewoon relativeren?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Luxeprobleem? Jongens, waar kunnen mensen zich druk om maken
Oehoe, ik heb zo veel geld, wat moet ik er mee...
Is het niet een verkapte manier om mensen om je pics te laten vragen?!
Ik had de pics gemist, ik haakte in op de laatse paginaquote:Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich druk maken om onzekerheden of het nu door luxe of niet komt, het blijven gevoelens
En qua mensen om pics te laten vragen nee, niet van mijn kant ieg.dit topic raakte gewoon echt even iets diep van binnen
Nou ja letten of je gulp los is e.d. is gewoon normaal gedragquote:Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich druk maken om onzekerheden of het nu door luxe of niet komt, het blijven gevoelens
En qua mensen om pics te laten vragen nee, niet van mijn kant ieg.dit topic raakte gewoon echt even iets diep van binnen
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja letten of je gulp los is e.d. is gewoon normaal gedragals je dat soort dingen gaat bestempelen als gevoelens of onzekerheid of te zelfbewust... tjah
Volgens mij heeft die een permanente ban op R&Pquote:
Er zijn wel meer mensen die zo'n ban mogen krijgen van mijquote:Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die en permanente ban op R&P
Herkenbaar uit het verleden. Slaat natuurlijk nergens op, jij lacht ook niemand uit op straat.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Onzekerheid is als je op straat loopt en denkt uitgelachen te worden als mensen om je heen lachen (en dat elke keer weer). Rationeel weet ik dat het niet (altijd) zo is, maar mijn gevoel werkt niet altijd even goed mee.
Je onzekerheid? Zeker, want je straalt uit (niet alleen door kleding) hoe je je voelt. En een zelfverzekerde en gelukkige houding ziet er gewoon een stuk mooier uit.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat klopt inderdaad, maar het kan een extra hindernis vormen om te veranderen in een beautiful swan.
Klopt. Met de sidenoot dat volgens mij onzekerheid hem vooral zit in het krijgen van negatieve aandacht tevaak.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:58 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je onzekerheid? Zeker, want je straalt uit (niet alleen door kleding) hoe je je voelt. En een zelfverzekerde en gelukkige houding ziet er gewoon een stuk mooier uit.
Moet je maar eens opletten hoeveel meer je aandacht krijgt als je lekker in je vel zit.
Onzekerheid zit hem trouwens in het op zoek zijn naar die aandacht zodat je lekkerder in je vel zit, maar dat is verkeerd om.
Het heeft daarom ook vaak te maken met gepest zijn of buiten de boot vallen op school. Het is iets wat vaak op jongere leeftijd ontstaat. Maar uiteindelijk zijn het verkeerde gedachtepatronen, een verkeerd waardesysteem van jezelf.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klopt. Met de sidenoot dat volgens mij onzekerheid hem vooral zit in het krijgen van negatieve aandacht tevaak.
Waarom zou je je ergens naar toe moeten werken?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Qua uiterlijk wil ik mezelf hier naartoe werken trouwens:
[ afbeelding ]
Ik moet wel vertellen dat ik nooit altijd onzeker ben geweest. Dat is op de middelbare school er in geslopen.
Nou ja is bij hem toch vooral de kleding? Ook al vind ik die losse riem niet mooi.. vind dat dat losse gedeelte nog wel even onder zo'n schuifgleuf hoort. Maar zulks haar en kleding wil toch gewoon.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet wel vertellen dat ik nooit altijd onzeker ben geweest. Dat is op de middelbare school er in geslopen.
Omdat ik dat mooi vind.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom zou je je ergens naar toe moeten werken?
Het is inderdaad de kleding en het korte kapsel.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja is bij hem toch vooral de kleding? Ook al vind ik die losse riem niet mooi.. vind dat dat losse gedeelte nog wel even onder zo'n schuifgleuf hoort. Maar zulks haar en kleding wil toch gewoon.
Nou ja dat kan je dan doen als je wat meer geld hebt misschien. Maar nu kan je toch ook wel beetje goedkope mooie kleding kopen ofzo? Genoeg mooie kleding voor weinig geld.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ik dat mooi vind.
[..]
Het is inderdaad de kleding en het korte kapsel.
En zelfs dan kan het zijn dat wat je mooi vind, niet superlekker voelt als je het aan hebt, vandaar ook het experimenteer met meerdere stijlen adviesquote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ik dat mooi vind.
[..]
Dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef Logician het volgende:
[..]
En zelfs dan kan het zijn dat wat je mooi vind, niet superlekker voelt als je het aan hebt, vandaar ook het experimenteer met meerdere stijlen advies
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef Logician het volgende:
Bij deze mijn bijdrageWat een onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op je 13de (wat wel erg jong is) was je echt niet lelijk hoor; geen ongezonde huid, geen grote neus, geen misvormde hoofd oid. Je bent in mijn ogen dan ook amper veranderd. Misschien dat een foto van toen je 15/16 jaar was (toen je een vrouw begon te worden en geen klein kind) mijn mening kan doen veranderen.
Failure is success if we learn from it.
Slecht vooorbeeld imho. Slechtzittend jasje en dito shirt..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan je beter naar zoiets toe werken. Die gast die rechts op de foto staat bijv. niet die blonde dusquote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ik dat mooi vind.
[..]
Ziet inderdaad uit als een middelmatige buitendienst medewerker.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Slecht vooorbeeld imho. Slechtzittend jasje en dito shirt..
Als je dan toch ergens op mikt mik dan hoger. Middelmaat is er al genoeg.
Wat heb je nu voor kapsel dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ik dat mooi vind.
[..]
oh ik vind het echt zo´n marginale volkszangerquote:Op donderdag 29 november 2012 08:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ziet inderdaad uit als een middelmatige buitendienst medewerker.
Wat doet dit met je zelfbeeld en eigenwaarde? Over welke leeftijd praten we dan dat je er volgens jou minder aantrekkelijk ging uitzien?quote:
Dat klopt wel een beetje ja bij mij op de sportschool. Op A na dan.. daar let ik natuurlijk niet opquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:
Hele gespierde gasten moeten altijd compenseren voor
A) kleine lul
B) gebrekkige hersencapaciteit
C) geen humor
D) vroegtijdige haaruitval
E) combinatie van bovenstaande opties
Ik denk dat bovenstaande opgaat voor 95% van die sportschool-bennies.
Dit topic is niet op jou van toepassingquote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, goede TT wel! Op de basisschool was ik nooit echt populair, hield van lezen enzo terwijl de rest van m'n groep hun eerste strings aan het kopen was en de eerste al seks had gehad etc (groep 8). Dus viel er altijd nogal buiten.
Nu studeer ik en heb ik heel veel vrienden, veel sociale contacten etc. Maar zie mezelf niet als ugly duckling die een zwaan is gewordenabsoluut niet.
quote:Op maandag 26 november 2012 08:23 schreef Kreator het volgende:
Vroeger was ik een mager scharminkel en dat kreeg ik dagelijks te horen. Nu ben ik een slanke adonis en krijgt de rest het te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |