abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_350506
Ik ben hier best tevreden met mijn abbo (zeelandnet) weinig problemen zeker niet invergelijking tot andere providers, maar.... zit met een datalimiet van 2 gig per maand. Aangezien ik nu zoveel mogelijk de streams openzet vroeg ik mezelf dus af in hoevere ik hiermee in problemen zou kunnen komen en wat dus het aantal Mb is wat de streams trekken.

Heb net zelf een klein testje gedaan, door de stats te bekijken, streams 5 minuten open te zetten en daarna weer te checken en kom uit op ca. 2.3 Mb per 5 minuten, als ik dit dooreken kom je dus al snel rond de 28 mb per uur uit.

Klopt dit een beetje of kan iemand me hier een beetje aanvullen? Mocht dit kloppen dan vrees ik toch ff een goed gesprek met mijn provider te moeten hebben vandaag

pi_350525
Hmm heb ik nog niet getest maar mijn provider doet niet lullig over 2 Gb .... dat mag altijd meer zijn
I'm getting too old for this....
  Admin woensdag 20 september 2000 @ 13:00:41 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_350630
Klopt wel ongeveer als je de narrowband streams pakt. Broadband trekt nog veel meer.
662Mb/dag kom je dus ongeveer op uit. Da's 19Gb/maand
Dat wordt bijbetalen dus
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_350778
Ik zit bij Chello. Na precies 8 minuten heb ik bij de stream 1 (normaal) 11,06-9,4= 1,66MB aan dataverkeer binnegekregen.
(dit is inclusief Outlook Express die af en toe mijn mail checked en wat heen en weer geklik op dit forum)

Per minuut wordt dat: 0,2075 MB
Dat is per uur: 12,45 MB
Dat is per dag: 298,8 MB

Wow dit is best wel veel eigenlijk. Hoe kan het eigenlijk dat die streams zoveel kunnen innemen terwijl als je een site bezoekt, of een MP3 donwload of zo het heel lang duurt?

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 20-09-2000 14:13]

pi_350791
Zeelandnet helpdesk: "nee natuurlijk kunnen we daar niet aan beginnen meneer, we kunnen niet de maximale data voor een periode van 3 maanden omhoog gooien, u zult een snellere abbonement moeten nemen met meer data mogelijkheden (lees dus ook duurder)
Demn het was te proberen natuurlijk

Dat wordt inderdaad of bijbetalen of een hogere abbo nemen.... grmbl, dit gaat weer geld kosten.

woensdag 20 september 2000 @ 14:33:25 #6
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_350808
Ik zit bij casema ik ben dus al blij als de streams het doen. Een data limiet hoeven ze niet te eisen die red je toch niet.
pi_350812
Heb net zitten rekenen ik trek bij 5 uur streamen per dag (waar ik toch al snel aan zit) ongeveer 140 Mb, tel daarbij op de chatboxen die openstaan en FOK, dan praten we al snel over een dikke 150 Mb per dag. Tel ik dit door dan zit ik minimaal 2 tot 2.5 gig over mijn limiet heen, bijbetalen per Mb is dus geen optie gezien de prijzen die ze daar voor vragen, mailtje met verzoek om upgrade van de abbo is dus maar verstuurd. Grmbl kost 600 piek extra, najah junk of geen junk he?
  Redactie Frontpage donderdag 21 september 2000 @ 00:16:15 #8
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_351834
Blauwe, wat zeur je nu man ?! Ik heb een datalimiet van 450 MB, veels te laag dus Ik kan dus helemaal geen streams kijken, en ben dus overgeleverd aan lieve, streamkijkende Fokkers. Rendo-de Kooi, het zou verboden moeten worden!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 00:57:33 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_351949
ben ik blij dat ik geen datalimiet heb
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')