Hoi stadgenootquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even voorstellen dan maar he.
Naam: Mauskoekwaus
Leeftijd: 19
Hobby's: Sporten, met m'n hond lopen, gamen en chinese tekenfilms kijken.
Sport: Fitness, heb 6 jaar gevoetbald en 3 jaar op boksen gezeten.
Ambities: Een universitaire opleiding Strafrecht en Criminologie doen.
Toekomstplannen: ^
Muzieksmaak: Van alles en nog wat, zolang het maar geen hardcore of iets dergelijks is.
Games?: Ni no Kuni, Final Fantasy, Uncharted, Battlefield, Kingdom Hearts.
Eten: Alles wat chinees is en niet te veel groenten heeft.
Drinken: Coca Cola Cherry.
Stadgenoot nog wel!quote:
Hallo Sjors en welkom in JONG. Hoe oud ben je? Wist je dat alcohol heel erg slecht voor je is? Als ik jou was zou ik na een afkickklniek gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef RapperSjors het volgende:
Hallo mijn naam is Sjors en ik ben een alcohollist.
Weet ik, leeftijd heb ik het liever niet over ik doe dit anoniem. Door mijn roem op het internet en altijd in de spotlights ben ik gaan drinken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Hallo Sjors en welkom in JONG. Hoe oud ben je? Wist je dat alcohol heel erg slecht voor je is? Als ik jou was zou ik na een afkickklniek gaan.
Maar dat moet je juist niet doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Weet ik, leeftijd heb ik het liever niet over ik doe dit anoniem. Door mijn roem op het internet en altijd in de spotlights ben ik gaan drinken.
Ik weet het maar ik heb niemand om erover te pratenquote:
Hier op FOK! heb je heel veel mensen die je graag van advies voorzien en waarbij je alles kan neerleggen! Ik hoorde dat je vooral in het zogenaamde subgedeelte KLB echte hele goeie en professionele hulp mag verwachtenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik heb niemand om erover te praten
Ja maar KLB staat voor Sarcasme dat betekend dat je alles moet omdraaien eigenlijk vinden ze je dus heel erg goed en moet je vooral blijven doorgaan met rappenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef RapperSjors het volgende:
Ik weet niet of ze mij kunnen helpen in KLB opende daar een topic werd gelijk ter schande gemaakt. Ik ben een opkomend rap artiest en ze weten mij niet te waarderen.
Fotografiequote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Ferbus het volgende:
Naam: Jeroen
Leeftijd: 18
Hobby's: Fotografie, Uitgaan, Films/Series kijken etc.
Sport: Fitness
Ambities: Geen
Toekomstplannen: Geen
Muzieksmaak: Hardstyle
Games?: Forza Motorsport, Forza Horizon, Call Of Duty en af en toe een potje Fifa. Maar de laatste tijd heb ik het een beetje gehad met gamen
Eten: Italiaans, Turks, Grieks, FastFood, pannenkoeken etc.
Drinken: Bier, bij voorkeur Grolsch, Palm, Hertog Jan of Desperados
Hm, hele late reactie, maar helaas nog niet nee.. Maar wil toch wel graag m'n diploma, dus binnenkort toch maar eens ergens voor gaan inschrijven, en dan zorgen dat ik em ook afmaakquote:Op zondag 31 maart 2013 19:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe studie gevonden?
same herequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef Fuzzer het volgende:
[..]
Hm, hele late reactie, maar helaas nog niet nee.. Maar wil toch wel graag m'n diploma, dus binnenkort toch maar eens ergens voor gaan inschrijven, en dan zorgen dat ik em ook afmaak
Zo kennen we VAquote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Naam: Voornaam
Hobby's: DJ'ing, produceren, alcohol
Sport: Hardlopen, soort van
Ambities: Draaien op immens grote Drum and Bass feesten/festivals
Toekomstplannen: Studie afmaken, hopen dat de muziek wat kansen bied, anders lekker settelen
Muzieksmaak: Drum and Bass, Dubstep en alles wat er om heen zit
Games: Mass Effect, wat een geweldige trilogie is dat
Eten: Pizza, met kaas. Veel kaas
Drinken: Zonder alcohol: Taksi. Met alcohol: Whiskey, een lekker single malt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door dandydil op 21-05-2013 00:08:39 ]
Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Fey. het volgende:
Ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben dus Fey, 18 jaar oud, momenteel nog middelbaar scholier (lees: nog een aantal weken). Ik hou erg van muziek en sport, hardloop zelf vier keer per week. Voetbal vind ik leuk om te kijken. Feyenoord dus. En ik hou dus ook van forummen/chatten.
Dat was het eigenlijk wel.
Ze zeggen dat paardenmeisjes de knapste meisjes zijn he;) dus pas maar op, voor je het weet heb je een FOKker aan je broekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
Naam: Maaike
Leeftijd: 17
Hobby's: Shoppu!![]()
Sport: Paardrijden en hardlopen
Ambities: Iets bereiken in de paardensport ofcourse
Muzieksmaak: De meeste popmuziek, dance en house.
Games: Game bijna nooit en anders is het een race game (a)
Eten: Italiaans![]()
Drinken: frisdranken en allerlei mixjes
EINDHOVUH JONGUHquote:Op maandag 27 mei 2013 21:47 schreef speciaal het volgende:
Naam: speciaal :p
Leeftijd: 15
Hobby's: Drinken. Bietje voetbal. Wat computeren.
Sport: Voetbal op té laag niveau. Ik ben echt slecht
Ambities: In leven blijven
Muzieksmaak: EDM. Ik luister veel naar kleinere artiesten op youtube. Ook wel een beetje rap, maar dan wel met een redelijk deuntje erachter.
Games?: Battlefield 3. Enkele Horror indy's
Eten: Saté en Frikandel broodjes
Drinken: Coca-Cola Vanilla en Bavaria.
Zeep maken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef RadioSlut het volgende:
Naam: RadioSlut
Leeftijd: 20
Hobby's: Uitgaan, zeep maken, andere cosmetica maken, synthetische dreads maken. En FOK!ken.
Sport: Basketbal, al doe ik het niet actief.
Ambities: Een eigen webwinkel. Met zelfgemaakte cosmetica.
Toekomstplannen: Terug naar Rotterdam, waar ik vandaan kom.
Muzieksmaak: Industrial hardcore, darkstep, tekno, synthpop, disco.
Games?: dave.exe en sam.exe
Eten: Vleesch.
Drinken: Taksi.
Hoe?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zeep maken.
Zo'n blok waar je je handen mee kan wassen.
Wassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zeep maken.
Zo'n blok waar je je handen mee kan wassen.
Je hebt verschillende manieren.quote:
Gaafquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je hebt verschillende manieren.
Eentje is met gootsteenontstopper en vet. Je moet het vet, de ontstopper en water in bepaalde concentraties met mekaar mengen, eerst water en de ontstopper. Dat moet je dus bij het (gesmolten) vet doen en met mekaar mengen. Omdat het loog reageert met het vet, ontstaat er zeep.
Geurtje erbij, kleurtje erbij, of meerdere kleuren/patronen, en in een mal doen.
Laten opharden, snijden, na een paar dagen kan je het gebruiken. Wel is het aan te raden om het nog een week of 4 te laten staan, zodat de zeep een beetje kan 'drogen'. Dan gaat ie langer mee.
En dan de andere manier, is om standaard gietzeep te kopen en deze te kleuren en te geuren. Doe je gewoon door dat spul te smelten en het toe te voegen.
Ik doe het eerste, maar heb ook de ambitie om zelf gietzeep te maken, from scratch dus. De meeste ingredienten heb ik in ieder geval in huis.
Ohja ook een derde manier, waarmee je zgn slagroomzeep mee kan maken. Zo noem ik het dan, omdat het de substantie van slagroom heeft. Maar dat is een kwestie van bepaalde ingredienten (zoals propyleenglycol, stearinezuur, betaine, etc.) bij mekaar doen.Één keer gedaan, is zeker de moeite waard. :p
Wow dat lijkt me echt zwaar krachttraining en roeien!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef I-AM het volgende:
Hobby's: Krachttrainen, uitgaan
Sport: Krachttrainen, hardlopen, roeien
Ambities: Geen
Toekomstplannen: Net zo min
Muzieksmaak: Rock, punk, grunge, hiphop, folk
Eten: Pizza
Drinken: Heel weinig
Haha. Qua zwaarte valt het wel mee, het is een kwestie van zware (kracht)trainingen af te wisselen met lichtere cardio trainingen. Ik kom zo op ongeveer op vijf dagen waar ik aan sport doe per week uit. Een sixpack heb ik een beetje, maar dat is niet echt een kwestie van gespierd zijn, meer van een heel laag vetpercentage. En topsport zou ik wel willen, maar daar mis het talent voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:28 schreef alinity het volgende:
[..]
Wow dat lijkt me echt zwaar krachttraining en roeien!heb je ook een sixpack
? Is je ambitie niet om topsporter te worden? En hoeveel sport je in de week? Sorry voor al die vragen
hé, dinnetje!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:24 schreef Nikonlover het volgende:
Naam: nikonlover
Leeftijd: 22
Hobby's: Alles wat met geschiedenis te maken heeft, mn dinnetje, fotografie
Sport: puzzelen
Ambities: ?
Toekomstplannen: de loterij winnen
Muzieksmaak: klassiek
Games?: ik ben geen gamenerd
Eten: currywurst mit brotchen
Drinken: straffe hendrik quadrupel
Ik hou ook van fotografiequote:
ik heb een canon grquote:Op maandag 24 juni 2013 13:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hou ook van fotografieWanneer gaan we samen foto's maken op het strand?
Ik 'ken' jou al van een topic in CRE, jij bent echt een digital art masterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:13 schreef Samael het volgende:
Naam: Alex
Leeftijd: 27
Hobby's: digital art / tekenen, gamen
Sport: voetbal (kijken) verder fiets ik naar werk![]()
Ambities: concept artist worden
Toekomstplannen: nvt
Muzieksmaak: electro, metal, rock en nog wat
Games: Teveel, maar ik wacht momenteel alleen nog op GTA V
Eten: patat, boerenkool, pasta
Drinken: water, thee, bier, cassis
Met mijn 27 kan ik ondertussen naar OUD, maar goed toch bedanktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik 'ken' jou al van een topic in CRE, jij bent echt een digital art masteraanwinst voor JNG, welkom!
nog demo's van je band?quote:
Haha ja klopt welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
Je klinkt wel ambitieus zegen Zweden is een mooi land. *Jaloers is*
Haha nog niet echt, maar zal het laten weten als er iets komt!quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:24 schreef darkmond het volgende:
Ik moet natuurlijk een goede indruk wekken op de mede FOK!-ers
Eerste postquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:44 schreef DeepSeaNinja het volgende:
Eerste post![]()
![]()
Leeftijd: 15![]()
Hobby's: Sport, muziek en ook gamen
Sport: Voetbal af en toe
Ambities: Niets
Muzieksmaak: Alles wat lekker klinkt (dubstep ook, geen Frans Bauer enzo![]()
)
Games: FIFA & Halo
Eten: Alles vlees![]()
Drinken: Bitter Lemon
Het moet toch ooit gebeurenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Eerste post![]()
Welkom mede FOK!-er.....je gaat FOK!ing verslaafd raken aan FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |