PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Strootmanquote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Het ligt bij PSV een keer niet aan de verdediging imo
quote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
star wars theme bij Az
Indiana jones blijkbaar
Sarcasme kon je dit keer niet aflezenquote:
Thanks! jammer van AZ, maar wij zijn geen moment in gevaar geweest. Die rode kaart was wel echt vaag. Kan dat hij dacht dat hij hem een schop gaf, maar anders snap ik het ook nietquote:Op zondag 25 november 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoorders, dik verdiend![]()
De rode kaart was wel absurd
Je kunt alle kwaliteit hebben van de wereld, maar als je de instelling zag, dan winnen we nog van AZ als we met de users van het FUT topic een gelegenheidselftal formerenquote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
Keer op keer denk ik bij AZ dat het er onderhand eens een keer uit moet komen want de kwaliteit is er echt wel...inmiddels begint het toch wel echt zorgwekkend te worden na deze seizoensstart van ze
Ben benieuwd naar blom zijn reactie hieroverquote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks! jammer van AZ, maar wij zijn geen moment in gevaar geweest. Die rode kaart was wel echt vaag. Kan dat hij dacht dat hij hem een schop gaf, maar anders snap ik het ook niet
Snapte wel dat je niet serieus was maar wat je wel bedoelde was mij niet geheel duidelijk!quote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sarcasme kon je dit keer niet aflezenDie van Bommel kan gewoon 72 pace hebben man
quote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt alle kwaliteit hebben van de wereld, maar als je de instelling zag, dan winnen we nog van AZ als we met de users van het FUT topic een gelegenheidselftal formeren
Was gewoon haken, maar goed. Marcellis vind ik de slechtste speler van de afgelopen jaren bij AZ, dus kan er ook niet mee zitten dat hij een wedstrijdje op de tribune mag zittenquote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks! jammer van AZ, maar wij zijn geen moment in gevaar geweest. Die rode kaart was wel echt vaag. Kan dat hij dacht dat hij hem een schop gaf, maar anders snap ik het ook niet
Maar waar ligt dat dan aan? Verbeek effect uitgewerkt?quote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt alle kwaliteit hebben van de wereld, maar als je de instelling zag, dan winnen we nog van AZ als we met de users van het FUT topic een gelegenheidselftal formeren
Tijd dat ze die Verbeek eruit gooien!quote:Op zondag 25 novemb[spoiler][/spoiler]er 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was gewoon haken, maar goed. Marcellis vind ik de slechtste speler van de afgelopen jaren bij AZ, dus kan er ook niet mee zitten dat hij een wedstrijdje op de tribune mag zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat het bijna denken. Ik vond het ook tenenkrommend om te zien dat AZ, waar Verbeek zo op krachttraining inzet, fysiek kinderlijk eenvoudig door Feyenoord werd weggeschoven.quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waar ligt dat dan aan? Verbeek effect uitgewerkt?
Chelsea - city zal een kutwedstrijd worden en Juve gaat simpel winnen. Barca is ook geen zak meer aanquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Introvert het volgende:
Straks Chelsea - Manchester city en vanavond Milan - Juve gevolgd door Barca
Verpest onze voetbalmiddag/avond ffquote:Op zondag 25 november 2012 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Chelsea - city zal een kutwedstrijd worden en Juve gaat simpel winnen. Barca is ook geen zak meer aan
sorryquote:Op zondag 25 november 2012 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Verpest onze voetbalmiddag/avond ff
quote:Op zondag 25 november 2012 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
sorry
maar feyenoord is al geweest dus verder is er niets boeiends
quote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit soort domme dingen kunnen alleen Feyenoord fans zeggen.
ja dmquote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Introvert het volgende:
Nog iemand interesse in coins? Heb er nog 300k over, Xbox.
Grote kapsalon, mits goed bereid.quote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mezelf troosten. Alleen weet ik nog niet hoe. Of met een pizza, of met een kapsalon.
Een kapsalonpizzaquote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mezelf troosten. Alleen weet ik nog niet hoe. Of met een pizza, of met een kapsalon.
Thaise massage?quote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
Swankierpizzaquote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |