SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correctie.. onderdanige SEXY bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
De een na laatste post, immer laat hij op zich wachten. Jullie zijn allemaal vuile jagers, bedank mij maar.![]()
![]()
Hier zijn hogere krachten aan te pas gekomenquote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou de lapo pakken maar toen ineens kankerde m'n internet eruit!
![]()
Oja, net zo ziek. Hoe werkt dat dan? Zijn er kankercellen in je modem gespoten of zo?quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou de lapo pakken maar toen ineens kankerde m'n internet eruit!
If not now, then when.![]()
Witchcraft! Sorcery!quote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier zijn hogere krachten aan te pas gekomen
http://www.dumpert.nl/med(...)blijven_drijven.html
Moet je even kijken vanaf 3:00, geniaal, zowel Stephan Fry als die Britse humor, en stiekem nog interessant ook.
![]()
OCHOCINCOquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal van die nigga's
![]()
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelfquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal van die nigga's![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelf![]()
![]()
[..]
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelfromiger dan de paus deze sma
![]()
Wan switi Srefidensiquote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Aan hen die het vieren: gefeliciteerd met 37 jaar onafhankelijkheid vandaag.
full stops and exclamation marks![]()
je bent niet alleen rickoquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal van die nigga'sI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
[..]
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelf![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
dWc'tje van vandaag.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
CB'tje van vandaag.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zíeke taille/ass-verhouding, zou geven.
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
dWc'tje van vandaag.
[ afbeelding ]quote:Op zondag 25 november 2012 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB'tje van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zíeke taille/ass-verhouding, zou geven.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Krio'tje van vandaag
.
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Wanneer wordt het JB'tje van de dag ingevoerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
Wanneer wordt het JB'tje van de dag ingevoerd?Wil ik niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: